• İhale No
    2016/366557
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Kasım 2016 11:30
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ENGELLİLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ENGELLİLER MÜDÜRLÜĞÜ

ENGELLİLER MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI ENGELLİ MERKEZLERİNİN, ENGELLİLER YAZ KAMPININ VE ULAŞIM HİZMETLERİNİN 2017 YILINDA İŞLETİLMESİ HİZMET ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/366557

1-İdarenin

a) Adresi : İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Kasımpaşa Ek Hizmet Binası Hacı Ahmet Mah. Yeniyol Zarif Sokağı No:22 34440 Beyoğlu/İSTANBUL BEYOĞLU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 212 449 9675 - 0212 449 5034
c) Elektronik Posta Adresi : engelliler@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 504 personel ve çeşitli ekipman, malzeme ile birlikte engelli gruplarına, ailelerine ve/veya yakınlarına yönelik hizmetlerin sunulmasıdır. Hizmetin miktarı ve türü birim fiyat teklif cetvelinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul İli Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü-İhale Salonu- Mehmet Nezih Özmen Mah. Kasım Sk. No:62 Kat:4 Merter - İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 07.11.2016 - 11:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Benzer iş olarak, engellilerin tedavi, rehabilitasyon, eğitim, ulaşım hizmeti ve engelilere yönelik sosyal organizasyon işlerinden herhangi biri ayrı ayrı kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 258 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Kasımpaşa Ek Hizmet Binası Hacı Ahmet Mah. Yeniyol Zarif Sokağı No:22 34440 Beyoğlu/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü- Zarf Teslim Bürosu- Mehmet Nezih Özmen Mah. Kasım Sk. No:62 Kat:4 Merter - İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
AVUKAT(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 2 12 Ay
MİMAR (Brüt asgari ücretin %400 fazlası) 1 12 Ay
BASIN YAYIN PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %124 fazlası) 4 12 Ay
BİLGİ İŞLEM PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 3 12 Ay
DESTEK HİZMETİ PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 5 12 Ay
PSİKOLOG(Brüt asgari ücretin %152 fazlası) 24 12 Ay
SOSYOLOG(Brüt asgari ücretin %152 fazlası) 25 12 Ay
İNSAN KAYNAKLARI PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %126 fazlası) 6 12 Ay
HALKLA İLİŞKİLER PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %101 fazlası) 63 12 Ay
HALKLA İLİŞKİLER PERSONELİ (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %101 fazlası) 5 12 Ay
ORTEZ-PROTEZ TEKNİSYENİ(Brüt asgari ücretin %124 fazlası) 1 12 Ay
TEKNİK İŞLER PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 9 12 Ay
YARDIMCI PERSONEL (MERKEZ)(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 60 12 Ay
YARDIMCI PERSONEL (MERKEZ) (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 10 12 Ay
EĞİTMEN(Brüt asgari ücretin %124 fazlası) 101 12 Ay
ÇOCUK GELİŞİMCİSİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 29 12 Ay
İŞÇİ PERSONEL(Brüt asgari ücretin %84 fazlası) 117 12 Ay
KUAFÖR PERSONEL(Brüt asgari ücretin %84 fazlası) 2 12 Ay
ORGANİZASYON PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %118 fazlası) 1 12 Ay
ÖZEL EĞİTİMCİ(Brüt asgari ücretin %235 fazlası) 5 12 Ay
YARDIMCI PERSONEL (KAMP)(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 28 6 Ay
YARDIMCI PERSONEL (KAMP ARTIK GÜN)(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 28 15 Gün
HEMŞİRE/SAĞLIK MEMURU (KAMP)(Brüt asgari ücretin %124 fazlası) 3 6 Ay
HEMŞİRE/SAĞLIK MEMURU (KAMP ARTIK GÜN)(Brüt asgari ücretin %124 fazlası) 3 15 Gün
YARDIMCI PERSONEL (KAMP) (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİNDE VERİLECEK ÜCRET) 336 gün
BİLGİ İŞLEM PERSONELİ (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİNDE VERİLECEK ÜCRET) 12 gün
TEKNİK İŞLER PERSONELİ (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİNDE VERİLECEK ÜCRET) 24 gün
HALKLA İLİŞKİLER PERSONELİ (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİNDE VERİLECEK ÜCRET) 48 gün
SOSYOLOG (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİNDE VERİLECEK ÜCRET) 217,5 gün
PSİKOLOG (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİNDE VERİLECEK ÜCRET) 145 gün
EĞİTMEN (ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİNDE VERİLECEK ÜCRET) 290 gün
ENGELLİLER YAZ KAMPI ÖĞLE VE AKŞAM YEMEĞİ HİZMETİ 68.640 adet
ENGELLİLER YAZ KAMPI KAHVALTI HİZMETİ 34.320 adet
ENGELLİLER YAZ KAMPI ARA ÖĞÜN HİZMETİ 34.320 adet
MERKEZLERDE ÖĞLE YEMEĞİ HİZMETİ 97.000 adet
HAFİF YEMEK HİZMETİ 30.000 adet
SOSYAL TERAPİ AMAÇLI BOĞAZ GEZİSİ 36 adet
YEMEK ORGANİZASYONU 4.000 adet
SAHNE KURULUMU 3 adet
KOKTEYL ORGANİZASYONU 3.500 kişi
GÖSTERİ HİZMETLERİ 46 adet
AÇIK ALAN SÜSLEME İŞİ 5 adet
KAPALI ALAN SÜSLEME İŞİ 1 adet
BUKET ÇİÇEK 300 adet
AFİŞ BASIMI 4.000 adet
DVD BASIMI 1.500 adet
DAVETİYE BASIMI (ZARFLI) 1.500 adet
ŞAPKA 3.000 adet
TEŞEKKÜR VE KATILIM BELGESİ 1.500 adet
ÖRÜMCEK STANDI 2 adet
KIRLANGIÇ FLAMA (2M*70CM) 25 adet
ROLL UP 25 adet
KARTON ÇANTA (BÜYÜK BOY 2000ADET,ORTA BOY 2000 ADET) 4.000 adet
LOGOLU POŞET ÇANTA 30.000 adet
VİNİL BRANDA (2M * 10M) 50 adet
KALEM 10.000 adet
BLOKNOT (MASA TAKVİMLİ) 10.000 adet
AHŞAP ÇAY KARIŞTIRICI 400 paket
KOLONYA 700 adet
ISLAK MENDİL 2.100 adet
RULO KAĞIT HAVLU (12'Lİ PAKET) 2.100 paket
ONE VİSİON WAY (50m2 lik Delikli Folyo Giydirme) 4 paket
YELKEN BAYRAK 20 adet
AYAKLI BROŞÖRLÜK 50 adet
T-SHİRT 3.000 adet
EL BAYRAĞI 3.000 adet
UÇURTMA 500 adet
DUVAR SAATİ 1.000 adet
KUPA BARDAK 1.000 adet
PLAKET 100 adet
ANAHTARLIK 1.000 adet
ÇİFT KAPI KULE VİTRİN 20 adet
TEMSİLİ ENGELLİ ASKER UĞURLAMA KINA ORGANİZASYONU (500 KİŞİLİK) 1 adet
İKRAM PAKETİ 500 paket
YAŞ PASTA (10 KİŞİLİK) 840 adet
KAHVE (200 GR'LIK) 300 paket
SÜT TOZU (500 GR'LIK) 200 paket
İÇME SUYU (19 LT'LİK) 7.500 adet
ÇAY 4.000 kilogram
ŞEKER 5.000 kilogram
KAĞIT BARDAK 760.000 adet
FARKLI ENGELLİ GRUPLARINA YÖNELİK EĞİTİM HİZMETİ (MALZEMESİZ) 4.000 seans
FARKLI ENGELLİ GRUPLARINA YÖNELİK EĞİTİM HİZMETİ (MALZEMELİ) 3.000 seans
TÜRK İŞARET DİLİ EĞİTİMİ VE TÜRK İŞARET DİLİ TERCÜMANLIĞI HİZMETİ 1.000 seans
ATLA TERAPİ HİZMETİ 2.600 seans
KONUŞMA DİL VE TERAPİSİ HİZMETİ 2.500 seans
AKADEMİK DANIŞMANLIK HİZMETİ 24 seans
BİNEK TİPİ HİZMET ARACI 15 adet
KOLTUKLU MİNİBÜS HİZMETİ 43 adet
ÖZEL DONANIMLI LİFTLİ (ASANSÖRLÜ) MİNİBÜS HİZMETİ 43 adet
ARAÇLARA KAMERA SİSTEMİ( Her Araçta 4 Adet Kamera) 86 adet
MOTORİN YAKIT BEDELİ 354.600 litre