• İhale No
    2012/51681
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Haziran 2012 10:00
  • İdare
    Dış Ekonomik İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
K a lkı n ma B a ka nlığ ı D ı ş E ko no mi k İl iş ki ler Ge nel M üdü rlüğ ü
İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Ekonomik ve Ticari İşbirliği Daimi Komitesi (İSEDAK)'nin 28.Toplantısı Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/51681
1-İda re nin
a) Adresi : Necatibey Cad.No.108. Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3122946869-3122945733 - 3122946877
c) Elektronik Posta Adresi : myasar@dpt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : ISTANBUL
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 150(Yüzelli) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Necatibey Cad.No.108 20. Kat Toplantı salonu
b) Tarihi ve saati : 04.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Toplantıya katılacak delegasyon için; Istanbul Okmeydanı ve Şişli mevkilerinde yer alan konferans hizmetleri
için elverişli ve işveren tarafından kabul edilecek 5 yıldızlı otel idarelerinden yalnız birinden aşağıda yer alan ihtiyaçların belirtilen tarihlerde karşılanması amacıyla otel idarelerinden alınacak konfirme yazısının aslı ile A Grubu seyahat acentası belgesinin aslı veya noter tastikli suretlerinin sunulması gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Ulusal veya Uluslararası toplantı, seminer vb organizasyon işleri yapmak benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kalkınma Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğünden alınacak belge ile Kalkınma Bakanlığı Kat.18 1800 no'lu oda adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kalkınma Bakanlığı Necatibey Cad. No.108 Kat.18 1812 nolu oda
Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KurşunKalem 15,000 Düzine
TükenmezKalem (Mavi ve Kırmızı) 15,000 Düzine
FosforluKalem (Mavi,sarı,yeşil,turuncu) 4,000 Düzine
Kurşunkalem Silglisi (20'lik) 1,000 Kutu
Masakalemtıraşı 4,000 Adet
Seloteyp(Küçük boy) 10,000 Adet
Yapıştırıcı(uhu) 10,000 Adet
Devve orta boy ataç (25'lik) 20,000 Kutu
Post-it(küçük ve orta boy) 40,000 Adet
0,5uçlu pilot kalem (mavi,kırmızı)(12'lik) 10,000 Kutu
Delgeç(5 adet küçük, 5 adet büyük boy) 10,000 Adet
Telzımba (küçük ve orta boy) (standart) 15,000 Adet
Telzımba (50,100,150 sayfa zımbalayabilen) 8,000 Adet
Zımbateli (küçük,orta ve büyük boy) 15,000 Kutu
Telzımba açacağı 10,000 Adet
Spiral(muhtelif kalınlıkta) 100,000 Adet
A-4renkli kağıt (mavi,sarı,yeşil ve pembe) 4,000 Top
A-4renkli karton (mavi,turuncu,sarı,yeşil,kırmızı) 5,000 Top
Kağıtmakası 15,000 Adet
Maketbıçağı 5,000 Adet
Naylonlucep 500,000 Adet
Poşetplastik 500,000 Adet
Asetat(200'lük) 1,000 Kutu
Kalemve ataç kabı (hepsi bir arada olacak) 20,000 Adet
Kendindenyapışkan etiket (100'lük) 1,000 Kutu
Katlanabilirşefaf doküman dosyası 300,000 Adet
Şeffatdokümün dosyası için sticker (mavi,sarı,yeşil) 300,000 Adet
CDkalemi (mavi,kırmızı ve siyah)(10'luk) 3,000 Kutu
Kırmızıve lacivert mukavva doküman kutusu 30,000 Adet
CD/DVD(25'lik) 2,000 Kutu
KalemDaksil 10,000 Adet
ÖnProgram ve Bilgi broşürü 500,000 Adet
Toplantıiştirak formu 400,000 Adet
Torbazarf 400,000 Adet
Bukletzarf 400,000 Adet
Bagajetiketi (plastik muhafazalı) 400,000 Adet
Bağajetiketi (sticker) 400,000 Adet
Bloknot(A 5 ebadında) 400,000 Adet
Tanıtmaetiketleri 100,000 Adet
Tanıtmaafişleri 50,000 Adet
Yöngösterme levhaları 30,000 Adet
Ellevhaları 10,000 Adet
Bandrol 2,000 Adet
Fotoğrafsızyaka kartı 1.500,000 Adet
Zarflıdavetiye 450,000 Adet
Yemeklistesi (mönü) 300,000 Adet
Toplantıraporu basımı 1.200,000 Adet
Ülkeraporu basımı 300,000 Adet
Bakanlarçalışma oturumu sunuşlarının basımı 300,000 Adet
Yanetkinliklerdeki sunuşların basımı 300,000 Adet
Kayıtelemanı (22 kişi x 9 gün) 198,000 Kişi/Gün
PCve lazer yazıcı (10 Adet x 9 Gün) 90,000 Adet/Gün
Faks(1 Adet x 9 Gün) 9,000 Adet/Gün
Kayıtmerkezi için salon (4-12.10.2012) (1 Adet x 9 Gün) 9,000 Adet/Gün
Havalimanı elamanı (28 Kişi x 10 Gün) 280,000 Kişi/Gün
DanışmaMasası ve kırlangıç afişi (1 Adetx10 Gün) 10,000 Adet/Gün
Laptop(1 Adetx 10 Gün) 10,000 Adet/Gün
All-İn-Onecihazı ((1 Adetx 10 Gün) 10,000 Adet/Gün
Ofisodası (4-13.10.2012)(1 Adetx 10 Gün 10,000 Adet/Gün
Bilgisayaroperatörü (İngilizce3,Fransızca3,Arapça3 ve Türkçe 3kişi)(12 kişix8 Gün) 96,000 Kişi/Gün
Bilgisayarteknisyeni (4 kişi x 9 gün) 36,000 Kişi/Gün
Dokümantasyonelemanı (12 kişix 8 gün) 96,000 Kişi/Gün
PCve yazıcı ((10Adetx 8Gün) 80,000 Adet/Gün
Fotokopiçekimi (4 fotokopi mak.1 adet spiral mak.,1 adet manuelgiyotin,kağıt, toner vb.dahil) 300.000,000 Adet
Renklifotokkopi çekimi (2 renkli fotokopi mak. kağıt, tonervb.dahil) 50.000,000 Adet
Dokümantasyoniçin salon (05-12.10.2012)(3 Ad.x8 gün) 24,000 Adet/Gün
Yazılıdoküman tercümesi (İngilizce, Fransızca, Arapça) 400,000 Sayfa
Yurtdışındantemin edilecek Arapça mütercim (6 kişx8 gün) 48,000 Kişi/Gün
Yurtdışındantemin edilecek Fransızca mütercim (6 kişx8 gün) 48,000 Kişi/Gün
Yurtdışındantemin edilecek İngilizce mütercim (3 kişx8 gün) 24,000 Kişi/Gün
Yurtiçindentemin edilecek Türkçe mütercim (İngilizce-Türkçe)(4 kişix8gün) 32,000 Kişi/Gün
Yurtdışıdüzeltmen(1 Arapça,1 İngilizce, 1 Fransızca)(3 kişi x 8 Gün) 24,000 Kişi/Gün
Yurtdışısimultane (Arapça kabinde )(Fransızca-Arapça+İnglizce-Arapça(4 kişi x 6 Gün) 24,000 Kişi/Gün
Yurtdışısimultane (Fransızca kabinde )(Arapça+İngilizce-Fransızca (2kişi x 6 Gün) 12,000 Kişi/Gün
Yurtdışısimultane (İngilizce kabinde )(Arapça+Fransızca-İngilizce (2Kişi x 6 Gün) 12,000 Kişi/Gün
Yurtdışısimultane (Rusca kabinde )(İngilizce-Rusca-İngilizce) (4 Kişix 6 Gün) 24,000 Kişi/Gün
YurtiçiSimultane (Türçe+İngilizce-Fransızca)(2 kişix6 gün) 12,000 Kişi/Gün
YurtiçiSimultane (Türçe+Fransızca-İngilizce)(2 kişix6 gün) 12,000 Kişi/Gün
YurtiçiSimultane (İngilizce-Türkçe)(2 kişix6 gün) 12,000 Kişi/Gün
YurtiçiSimultane (Fransızca-Türkçe)(2 kişix6 gün) 12,000 Kişi/Gün
ToplantıSalonu ve Tanzimi (En az 2000 m2 ve 3'e bölünebilen) (06-11.10.2012)(Pano,aile fotoğrafı için podyum ve ailefotoğrafçısı dahil) (1 Ad.x 6 gün) 6,000 Adet/Gün
Toplantısalonu elemanı (10 kişi x 6 gün) 60,000 Kişi/Gün
PCve yazıcı (1 Adet x 6 Gün) 6,000 Adet/Gün
Laptop(1 Adet x 6 Gün) 6,000 Adet/Gün
SimultaneTercüme Ses Sistemi ve Kabinler (06-11.10.2012) (1 sistem x 6gün) 6,000 Sistem/Gün
Mikrofon(80 Adet x 6 Gün) 480,000 Adet/Gün
SeyyarMikrofon (6 Adet x 6 Gün) 36,000 Adet/Gün
DinlemeCihazları (Alıcılar)-Uzmanlar Oturumu (300 Adet x 4 Gün) 1.200,000 Adet/Gün
DinlemeCihazları (Alıcılar)- Bakanlar Oturumu (400 Adet x 2 Gün) 800,000 Adet/Gün
YanEtkinlikler (Panel vb.) için Toplantı Salonu ve Tanzimi(09-11.10.2012) (1 Adet x 3 Gün) 3,000 Adet/Gün
YanEtkinlikler (Panel vb.) için Simultane Ses Sistemi ve Kabinler(09-11.10.2012) (1 Sistem x 3 Gün) 3,000 Sistem/Gün
YanEtkinlikler (Panel vb.) için Sesyar Mikrofon (09-11.10.2012)(6 Adet x 3 Gün) 18,000 Adet/Gün
DVDKayıt 10,000 Set
AVIFormatında Hard Disk 2,000 Adet
WMVveya FLV Formatında Kayıt 2,000 Set
BüyükBayrak 65,000 Adet
KüçükBayrak 65,000 Adet
BayrakDirekleri 70,000 Adet
İkramlar(Toplantı aralarında günde iki kez, görüşme odaları vediğer toplantılar ile Dokümantasyon Merkezi, Kayıt merkeziile Ofis Odalarına ve Emniyet Mensupları Ofis Odalarınakonulacak su sebili, çay-kahve makinaları ile sarf malzemeleridahil) (2 Sefer x 4.800,000 Sefer/Kişi/Gün
BasınMerkezi Elemanı ( 2 Kişi x 5 gün) 10,000 Kişi/Gün
Bilgisayarve Yazıcı (12 Adet x 5 Gün) 60,000 Adet/Gün
Faks(3 Adet x 5 Gün) 15,000 Adet/Gün
LCDEkran (3 Adet x 5 Gün) 15,000 Adet/Gün
CanlıYayın Aracı (Canlı yayın için gerekli eleman, alet vetechizat vb. dahil) (1 Adet x 3 Gün) 3,000 Adet/Gün
BasınMerkezi İçin Salon (07-11,10.2012) (1 Adet x 5 Gün) 5,000 Adet/Gün
İnternetMerkezi için Bilgisayar ve Yazıcı (8 Adet x 5 gün) 40,000 Adet/Gün
İnternetMerkezi için Salon (07-11.10.2012) (1 Adet x 5 Gün) 5,000 Adet/Gün
GörüşmeOdası Elemanı (Yabancı dil bilen) (8 Kişi x 3 Gün) 24,000 Kişi/Gün
GörüşmeOdası için Bilgisayar ve Yazıcı (1 Adet x 3 Gün) 3,000 Adet/Gün
GörüşmeOdası için Faks (1 Adet x 3 Gün) 3,000 Adet/Gün
GörüşmeOdası için Fotoğrafçı (2 Kişi x 3 Gün) 6,000 Kişi/Gün
GörüşmeOdaları (09-11.10.2012) (3 Adet x 3 Gün) 9,000 Adet/Gün
OfisOdaları için Sekreter (4 Kişi x 8 Gün) 32,000 Kişi/Gün
OfisOdaları için Bilgisayar ve Yazıcı (9 Adet x 8 Gün) 72,000 Adet/Gün
OfisOdaları için Faks (1 Adet x 8 Gün) 8,000 Adet/Gün
Cumhurbaşkanıiçin Ofis Odası (09-10.10.2012) (2 Adet x 2 Gün) 4,000 Adet/Gün
OfisOdaları (05-12.10.2012) (12 Adet x 8 Gün) 96,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 03.10.2012 (6 Adet x 1 Gün) 6,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 04.10.2012 (10 Adet x 1 Gün) 10,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 05.10.2012 (30 Adet x 1 Gün) 30,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 06.10.2012 (100 Adet x 1 Gün) 100,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 07-10.10.2012 (220 Adet x 4 Gün) 880,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 11.10.2012 (200 Adet x 1 Gün) 200,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 12.10.2012 (20 Adet x 1 Gün) 20,000 Adet/Gün
SingleOda (Kahvaltı dahil) 13.10.2012 (6 Adet x 1 Gün) 6,000 Adet/Gün
SuitOda (Kahvaltı dahil) 08.10.2012 (10 Adet x 1 gün) 10,000 Adet/Gün
SuitOda (Kahvaltı dahil) 09-11.10.2012 (40 Adet x 3 gün) 120,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 03.10.2012 (6 Adet x 1 Gün) 6,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 04.10.2012 (10 Adet x 1 Gün) 10,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 05.10.2012 (30 Adet x 1 Gün) 30,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 06.10.2012 (100 Adet x 1 Gün) 100,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 07.10.2012 (220 Adet x 1 Gün) 220,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 08-10.10.2012 (250 Adet x 3 Gün) 750,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 11.10.2012 (150 Adet x 1 Gün) 150,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 12.10.2012 (20 Adet x 1 Gün) 20,000 Adet/Gün
ÖğleYemeği 13.10.2012 (6 Adet x 1 Gün) 6,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 03.10.2012 (6 Adet x 1 Gün) 6,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 04.10.2012 (10 Adet x 1 Gün) 10,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 05.10.2012 (30 Adet x 1 Gün) 30,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 06.10.2012 (100 Adet x 1 Gün) 100,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 07-09.10.2012 (220 Adet x 3 Gün) 660,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 10.10.2012 (30 Adet x 1 Gün) 30,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 11.10.2012 (150 Adet x 1 Gün) 150,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 12.10.2012 (20 Adet x 1 Gün) 20,000 Adet/Gün
AkşamYemeği 13.10.2012 (6 Adet x 1 Gün) 6,000 Adet/Gün
Otel-DanışmaMasası, Pano ve Transport Masası (1 Adet x 10 Gün) 10,000 Adet/Gün
Otel-TransportMasası için Eleman (Şartnamede belirtildiği şekilde) (5 Kişix 10 Gün) 50,000 Kişi/Gün
Resepsiyon(Sn. Cumhurbaşkanımızın vereceği) (Salon, salon düzeni,resepsiyonla ilgili ikramlar, ses düzeni, çiçeklendirme vb.dahil) 10.10.2012 (200 Kişi x 1 Sefer) 200,000 Kişi/Sefer
ResmiYemek (Sn.Cumhurbaşkanımızın veya Sn Bakanımızın vereceği)(Yemek salonu, resmi yemek, canlı müzik, ses düzeni, yemekmasalarının çiçeklendirilmesi vb. dahil) 10.10.2012 (400 Kişix 1 Sefer) 400,000 Kişi/Sefer
SabahKahvaltısı (Sn.Bakanın veya Müsteşarın vereceği) (Yemeksalonu, kahvaltı, ses düzeni, masa düzeni, çiçeklendirme vb.dahil) (30 Kişi x 2 Sefer) 60,000 Kişi/Sefer
ÖğleYemeği (Sn.Bakanın veya Müsteşarın vereceği) (Yemek salonu,yemek, ses düzeni, masa düzeni, çiçeklendirme vb. dahil) (30Kişi x 2 Sefer) 60,000 Kişi/Sefer
Basıniçin Öğle Yemeği (Lunchbox) 10.10.2012 (100 Kişi x 1 Sefer) 100,000 Kişi/Sefer
HaberleşmeHizmetleri : Otelde Sabit Telefon ve Hattı (beş (5) adediyurtdışına açık) (Otelde telefon ve faks alt yapısınınkullanılabilir hale getirilmesi veya yeni hat çekimi ve görüşmebedelleri dahil) 20,000 Adet
Kontür(250'lik) 20,000 Adet
NakliyeHizmetleri: Kamyon Sefer Ücreti(Ankara-İstanbul/İstanbul-Ankara) (2 Adet x 2 Sefer) 4,000 Adet/Sefer
KamyonetSefer Ücreti (Şehiriçi) (1 Adet x 10 Sefer) 10,000 Adet/Sefer
Hammaliye(15 Kişi x 10 Gün) 150,000 Kişi/Gün
MakamOto (24 Saat) (Bakan ve Heyet Başkanları için) (40 Adet x 4Gün) 160,000 Adet/Gün
BinekOtomobil (24 Saat) (Eskort ve Koruma Araçları için) (96 Adet x6 gün) 576,000 Adet/Gün
BinekOtomobil (24 Saat) (Katılımcılar için) (40 Adet x 8 Gün) 320,000 Adet/Gün
5Kişilik Karşı Oturma Gruplu, Deri Koltuklu VİP Dizayn Araç(24 Saat) (8 Adet x 5 Gün) 40,000 Adet/Gün
Otobüs(24 Saat) (4 Adet x 2 Gün) 8,000 Adet/Gün
Minibüs(24 Saat) (4 Adet x 5 Gün) 20,000 Adet/Gün
Midibas(24 Saat) (2 Adet x 7 Gün) 14,000 Adet/Gün
EmniyetMensuplarının Yemekleri (4 Sefer x 200 Kişi x 7 Gün) 5.600,000 Sefer/Kişi/Gün
YurtdışındanDavet Edilecek Ana Konuşmacılar veya Panelistler için UçakBileti ve Panelist Ücreti : Panelist (A.B.D.) (2 Kişi x20.000,00 TL.) 40.000,000 2Kişi
YurtdışındanDavet Edilecek Ana Konuşmacılar veya Panelistler için UçakBileti ve Panelist Ücreti : Panelist (Avrupa) (2 Kişi x20.000,00 TL.) 40.000,000 2 Kişi
YurtdışındanDavet Edilecek Ana Konuşmacılar veya Panelistler için UçakBileti ve Panelist Ücreti : Panelist (Ortadoğu) (1 Kişi x20.000,00 TL.) 20.000,000 1Kişi