BİLİM VE TOPLUM DAİRE BAŞKANLIĞI DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU
TÜBİTAK Alternatif Enerjili Araç Yarışları Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/283242 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ATATÜRK BULVARI 221 06100 KAVAKLIDERE ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122981458 - 3124273698 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@tubitak.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 21-27 Ağustos 2017 tarihleri arasında 1500 katılımcı ile düzenlenecek olan "TÜBİTAK Alternatif Enerjili Araç Yarışları Organizasyonu" hizmet alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Kocaeli Körfez Yarış Pisti ve organizasyonun gerçekleşeceği teknik şartnamede belirtilen tüm alan ve mekanlar. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 19.08.2017, işin bitiş tarihi 28.08.2017 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 05.07.2017 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1-Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) üyelik belgesinin aslı veya aslına uygun noterce onaylanmış örneği.
2-A grubu seyahat acentası olduğuna dair belgenin aslı veya aslına uygun noterce onaylanmış örneği.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Yurt içinde veya yurt dışında, kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve kabul işlemleri tamamlanan kongre, seminer ve toplantı organizasyonu işleridir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
18-27 Ağustos 2017 TÜBİTAK Organizasyon Ekibi Grup 1 Konaklama (3 tek kişilik oda, 10 gün, 3 kişi) | 30 | kişi |
20-27 Ağustos 2017 TÜBİTAK Organizasyon Ekibi Grup 2 konaklama (15 tek kişilik oda, 8 gün, 15 kişi) | 120 | kişi |
25-27 Ağustos 2017 TÜBİTAK Organizasyon Ekibi Grup 3 konaklama (8 tek kişilik oda, 3 gün, 8 kişi) | 24 | kişi |
20-27 Ağustos 2017 Rehberler Konaklama (5 çift kişilik oda, 8 gün, 10 kişi) | 80 | kişi |
26 Ağustos 2017 tarihinde İdare üst düzey personeli Konaklama (4 çift kişilik oda, 1 gün, 8 kişi) | 8 | kişi |
21 Ağustos 2017 Organizasyon ve TÜBİTAK yetkilileri için öğle yemeği (1 gün, 40 kişi) | 40 | kişi |
22-27 Ağustos 2017 Organizasyon, TÜBİTAK Yetkilileri ve katılımcıların öğle yemeği 6 gün, 1500 kişi) | 9.000 | kişi |
26-27Ağustos 2017 VIP ikram ve öğle yemeği (2 gün, 100 kişi) | 200 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 Yönetim Ofisi ve Teknik kontrol noktası İkramı (7 gün, 30 Kişi) | 210 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 Damacana Su (19 lt.lik) | 950 | adet |
21-27 Ağustos 2017 Su sebili ve şemsiye (7 gün, 20 adet) | 140 | adet |
21 Agustos 2017 Açılış töreni ikramı kişi 1500 | 1.500 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 Jeneratör (7 gün, 2 adet) | 14 | gün |
20-27 Ağustos 2017 Özel Güvenlik Hizmeti (8 gün) | 8 | gün |
24-25 -26-27Ağustos 2017 Video Kayıt Hizmeti(4 gün) | 4 | gün |
22-27 Ağustos 2017 Video Kayıt Hizmeti (teknik kontrol alanı, pit alanı, start finish düzlüğü) | 6 | gün |
20-28 Ağustos 2017 İlaçlama ve Temizlik Hizmeti | 9 | gün |
25-27 Ağustos 2017 VIP Salonu ve ekipmanları | 3 | gün |
20-27 Ağustos 2017 Tente (çadır) ve Gölgelik Sistemi (5*5m) (8 gün, 70 adet) | 560 | gün |
27 Ağustos 2017 Ödül Töreni Sahnesi ve protokol tören çadırı | 1 | gün |
21-27 Ağustos 2017 Padok Gaz Dolum Alanı tente sistemi ve ekipmanları | 7 | gün |
21-25 Ağustos 2017 tarihinde Go-kart pisti kontrol noktasında kullanılmak üzere 1 adet çardak | 5 | gün |
26-27 Ağustos 2017 VIP Çadırı ve ekipmanları (LCD hariç) | 2 | gün |
26-27 Ağustos 2017 tarihinde VIP çadırında kullanılmak üzere 1 adet LCD TV | 2 | gün |
27 Ağustos 2017 Basın Çadırı | 1 | gün |
26-27 Ağustos 2017 Outdoor LED Ekran Sistemi | 2 | gün |
26-27 Ağustos 2017 Ses Sistemi | 2 | gün |
21-26-27 Ağustos 2017 Sunucu (Canlı anlatım) Hizmeti | 3 | gün |
Masa (200 adet, 7 gün) | 1.400 | adet |
Sandalye (1000 adet ,7 gün) | 7.000 | adet |
Hidrojen Tüpü | 10 | adet |
Karışım Gazı | 1 | adet |
Yangın Söndürücü (9 lt., 50 adet) | 50 | adet |
Yangın Söndürücü (50 lt., 10 adet) | 10 | adet |
Hidrojen tüpü bağlantı malzemeleri | 1 | adet |
450 gr. Dökme vinil branda germe baskı (39 m x 12,5 m) | 1 | adet |
Start Takı branda baskı (18.30 m x 1 m) (farklı zemin renklerinde) | 2 | adet |
Seyirci köprüsü branda baskı (22 m x 2.2 m) | 2 | adet |
4 mx1 m “Hoşgeldiniz” yazısı | 1 | adet |
Hidromobil yelken bayrak | 30 | adet |
Elektromobil yelken bayrak | 30 | adet |
1 m x 1.5 m bayrak TÜBİTAK Bayrağı | 8 | adet |
1 m x 1.5 m bayrak Türk Bayrağı | 7 | adet |
400 m, beyaz üzerine TÜBİTAK logo baskılı üçgen bayrak | 2 | adet |
Beyaz zemin üzerine TÜBİTAK logolu branda (5,10 m x 4,85 m) | 1 | adet |
50 cmx200 cm ebatlarında takım adlarının yazılı olduğu branda (çadır ve garajlara asılması/ monte edilmesi dahil) | 80 | adet |
“TÜBİTAK Efficiency Challenge Electric Vehicle” yazılı branda (1 m x 50 m) | 2 | adet |
Yaka Kartı | 200 | adet |
Bileklik | 330 | adet |
Sertifika (Hidromobil) | 400 | adet |
Sertifika (Elektromobil) | 1.300 | adet |
Dosya(Hidromobil) | 50 | adet |
Dosya (Elektromobil) | 100 | adet |
El Kitapçığı | 250 | adet |
Davetiye | 500 | adet |
Kristal Plaket ve kutusu | 115 | adet |
3’lü Kupa Takımı | 2 | takım |
En iyi tasarım kupası | 2 | adet |
Kurul Özel Ödül Kupası | 2 | adet |
Yerli Ürün Teşvik Ödül kupası | 20 | adet |
Tanıtım ve Yayınlaştırma ödül kupası | 2 | adet |
Özel Döküm Madalya | 300 | adet |
Şapka (katılımcılar, organizasyon ekibi, TÜBİTAK yetkilileri) | 2.500 | adet |
Şapka (Basın) | 50 | adet |
Tişört (katılımcılar için) | 2.750 | adet |
Tişört (TÜBİTAK yetkilileri ve organizasyon ekibi için) | 500 | adet |
Hologram Çıkartma ve Opak Etiket | 200 | adet |
TÜBİTAK Logolu Etiket (20x20cm) | 200 | adet |
TÜBİTAK Logolu Etiket (15x15cm) | 200 | adet |
Numaralı Etiket (20x20) | 198 | adet |
Roll-up Bunner | 2 | adet |
Ayaklı Yönlendirme Panosu | 2 | adet |
Mantar Pano ve raptiyeleri | 1 | adet |
Araç güvenlik kartı | 10 | adet |
19-28 Ağustos 2017, 19-20 Kişilik Şoförlü Minibüs (1 adet) | 10 | gün |
21-27 Ağustos 2017, 14-16 Kişilik Şoförlü Minibüs (1 adet) | 7 | gün |
25-27Ağustos 2017 VIP minibüs (1 adet) | 3 | gün |
26-27 Ağustos 2017 VİP binek araç (2 adet) | 2 | gün |
21-27 Ağustos 2017 VIP Tuvalet (4 kişilik) | 7 | gün |
21-27 Ağustos 2017 VİP Mescid | 7 | gün |
Pist içerisindeki alanların boya ve badanası | 20 | metrekare |
Çim halı kaplama | 50 | metrekare |
21-27 Ağustos 2017 çekici hizmeti | 7 | gün |
21-24 Ağustos 2017 mavi şerit ambulans hizmeti (1 adet) | 4 | gün |
25-27 Ağustos 2017 kırmızı şerit ambulans hizmeti (2 adet) | 3 | gün |
Forklift (1 adet) | 3 | gün |
Kapalı alan halı kaplama | 25 | metrekare |
Cam film kaplama | 10 | metrekare |
İş takibi elemanı (4 kişi, 10 gün) | 40 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 2 adet Çöp Kutusu (7 gün) | 14 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet Klima (1 adet, 7 gün) | 7 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 6 adet masa örtüsü (7 gün) | 42 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet su sebili | 1 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisi için ofis tipi sandalye (10 adet, 7 gün) | 70 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere buzdolabı (1 adet, 7 gün) | 7 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde çalışmak üzere 1 servis elemanı (7 gün) | 7 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet tabela | 1 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde kablosuz internet (7 gün) | 1 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet usb lazer yazıcı | 7 | gün |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet renkli yazıcı | 7 | gün |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere elektrik uzatma kablosu (5’li) (7 gün, 4 adet) | 28 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 2000 adet A4 kağıt ve kartuş | 1 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında kullanılmak üzere 1 adet Klima | 7 | gün |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında görevlendirilmek üzere temizlik/servis elemanı (1 kişi, 7 gün) | 7 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında kullanılmak üzere uzatma kablosu(5’li)(1 adet , 7 gün) | 7 | adet |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında kullanılmak üzere çöp kutusu (1 adet, 7 gün) | 7 | adet |
20-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odası ve yönetim ofisi teknik personeli (1kişi, 8 gün) | 8 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde teknik kontrol noktasında kullanılmak üzere buzdolabı (1 adet) | 7 | gün |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde teknik kontrol noktasında kullanılmak üzere taşınabilir bariyer (yaklaşık 100 m2 için)(7 gün) | 7 | gün |
21-27 Ağustos 2017 tarihinde teknik kontrol noktasında kullanılmak üzere şemsiye (4 adet, 7 gün) | 28 | adet |
21-25 Ağustos 2017 tarihinde Gokart pisti kontrol noktasında kullanılmak üzere çöp kutusu (1 adet, 5 gün) | 5 | adet |
21-25 Ağustos 2017 tarihinde Go-kart pisti kontrol noktasında kullanılmak üzere taşınabilir buzluk(1 adet, 5 gün) | 5 | adet |
27 Ağustos 2017 tarihinde görev yapacak 1 hostes | 1 | kişi |
22-27 Ağustos 2017 tarihleri arasında gaz dolum alanında görev yapacak 1 teknik personel.(6 gün) | 6 | kişi |
Rehber Ödemeleri (8 gün, 10 kişi) (Teknik şartnamenin 15.1 maddesi doğrultusunda) | 80 | kişi |
21-27 Ağustos 2017 Elektrik işleri personeli (7 gün, 1 kişi) | 7 | kişi |
Gaz dolum alanı 300x420 cm branda | 1 | adet |
Teknik kontrol noktası 50x200 cm branda | 1 | adet |