• İhale No
    2017/283242
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Temmuz 2017 10:30
  • İdare
    TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BİLİM TOPLUM DAİRE BAŞKANLIGI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    12 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

BİLİM VE TOPLUM DAİRE BAŞKANLIĞI DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU

TÜBİTAK Alternatif Enerjili Araç Yarışları Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/283242

1-İdarenin

a) Adresi : ATATÜRK BULVARI 221 06100 KAVAKLIDERE ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122981458 - 3124273698
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tubitak.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 21-27 Ağustos 2017 tarihleri arasında 1500 katılımcı ile düzenlenecek olan "TÜBİTAK Alternatif Enerjili Araç Yarışları Organizasyonu" hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kocaeli Körfez Yarış Pisti ve organizasyonun gerçekleşeceği teknik şartnamede belirtilen tüm alan ve mekanlar.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 19.08.2017, işin bitiş tarihi 28.08.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA
b) Tarihi ve saati : 05.07.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1-Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) üyelik belgesinin aslı veya aslına uygun noterce onaylanmış örneği.

2-A grubu seyahat acentası olduğuna dair belgenin aslı  veya aslına uygun noterce onaylanmış örneği.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yurt içinde veya yurt dışında, kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve kabul işlemleri tamamlanan kongre, seminer ve toplantı organizasyonu işleridir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜBİTAK Başkanlık Satınalma Müdürlüğü Atatürk Bulvarı No:221 Kat 7 06100 Kavaklıdere ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
18-27 Ağustos 2017 TÜBİTAK Organizasyon Ekibi Grup 1 Konaklama (3 tek kişilik oda, 10 gün, 3 kişi) 30 kişi
20-27 Ağustos 2017 TÜBİTAK Organizasyon Ekibi Grup 2 konaklama (15 tek kişilik oda, 8 gün, 15 kişi) 120 kişi
25-27 Ağustos 2017 TÜBİTAK Organizasyon Ekibi Grup 3 konaklama (8 tek kişilik oda, 3 gün, 8 kişi) 24 kişi
20-27 Ağustos 2017 Rehberler Konaklama (5 çift kişilik oda, 8 gün, 10 kişi) 80 kişi
26 Ağustos 2017 tarihinde İdare üst düzey personeli Konaklama (4 çift kişilik oda, 1 gün, 8 kişi) 8 kişi
21 Ağustos 2017 Organizasyon ve TÜBİTAK yetkilileri için öğle yemeği (1 gün, 40 kişi) 40 kişi
22-27 Ağustos 2017 Organizasyon, TÜBİTAK Yetkilileri ve katılımcıların öğle yemeği 6 gün, 1500 kişi) 9.000 kişi
26-27Ağustos 2017 VIP ikram ve öğle yemeği (2 gün, 100 kişi) 200 kişi
21-27 Ağustos 2017 Yönetim Ofisi ve Teknik kontrol noktası İkramı (7 gün, 30 Kişi) 210 kişi
21-27 Ağustos 2017 Damacana Su (19 lt.lik) 950 adet
21-27 Ağustos 2017 Su sebili ve şemsiye (7 gün, 20 adet) 140 adet
21 Agustos 2017 Açılış töreni ikramı kişi 1500 1.500 kişi
21-27 Ağustos 2017 Jeneratör (7 gün, 2 adet) 14 gün
20-27 Ağustos 2017 Özel Güvenlik Hizmeti (8 gün) 8 gün
24-25 -26-27Ağustos 2017 Video Kayıt Hizmeti(4 gün) 4 gün
22-27 Ağustos 2017 Video Kayıt Hizmeti (teknik kontrol alanı, pit alanı, start finish düzlüğü) 6 gün
20-28 Ağustos 2017 İlaçlama ve Temizlik Hizmeti 9 gün
25-27 Ağustos 2017 VIP Salonu ve ekipmanları 3 gün
20-27 Ağustos 2017 Tente (çadır) ve Gölgelik Sistemi (5*5m) (8 gün, 70 adet) 560 gün
27 Ağustos 2017 Ödül Töreni Sahnesi ve protokol tören çadırı 1 gün
21-27 Ağustos 2017 Padok Gaz Dolum Alanı tente sistemi ve ekipmanları 7 gün
21-25 Ağustos 2017 tarihinde Go-kart pisti kontrol noktasında kullanılmak üzere 1 adet çardak 5 gün
26-27 Ağustos 2017 VIP Çadırı ve ekipmanları (LCD hariç) 2 gün
26-27 Ağustos 2017 tarihinde VIP çadırında kullanılmak üzere 1 adet LCD TV 2 gün
27 Ağustos 2017 Basın Çadırı 1 gün
26-27 Ağustos 2017 Outdoor LED Ekran Sistemi 2 gün
26-27 Ağustos 2017 Ses Sistemi 2 gün
21-26-27 Ağustos 2017 Sunucu (Canlı anlatım) Hizmeti 3 gün
Masa (200 adet, 7 gün) 1.400 adet
Sandalye (1000 adet ,7 gün) 7.000 adet
Hidrojen Tüpü 10 adet
Karışım Gazı 1 adet
Yangın Söndürücü (9 lt., 50 adet) 50 adet
Yangın Söndürücü (50 lt., 10 adet) 10 adet
Hidrojen tüpü bağlantı malzemeleri 1 adet
450 gr. Dökme vinil branda germe baskı (39 m x 12,5 m) 1 adet
Start Takı branda baskı (18.30 m x 1 m) (farklı zemin renklerinde) 2 adet
Seyirci köprüsü branda baskı (22 m x 2.2 m) 2 adet
4 mx1 m “Hoşgeldiniz” yazısı 1 adet
Hidromobil yelken bayrak 30 adet
Elektromobil yelken bayrak 30 adet
1 m x 1.5 m bayrak TÜBİTAK Bayrağı 8 adet
1 m x 1.5 m bayrak Türk Bayrağı 7 adet
400 m, beyaz üzerine TÜBİTAK logo baskılı üçgen bayrak 2 adet
Beyaz zemin üzerine TÜBİTAK logolu branda (5,10 m x 4,85 m) 1 adet
50 cmx200 cm ebatlarında takım adlarının yazılı olduğu branda (çadır ve garajlara asılması/ monte edilmesi dahil) 80 adet
“TÜBİTAK Efficiency Challenge Electric Vehicle” yazılı branda (1 m x 50 m) 2 adet
Yaka Kartı 200 adet
Bileklik 330 adet
Sertifika (Hidromobil) 400 adet
Sertifika (Elektromobil) 1.300 adet
Dosya(Hidromobil) 50 adet
Dosya (Elektromobil) 100 adet
El Kitapçığı 250 adet
Davetiye 500 adet
Kristal Plaket ve kutusu 115 adet
3’lü Kupa Takımı 2 takım
En iyi tasarım kupası 2 adet
Kurul Özel Ödül Kupası 2 adet
Yerli Ürün Teşvik Ödül kupası 20 adet
Tanıtım ve Yayınlaştırma ödül kupası 2 adet
Özel Döküm Madalya 300 adet
Şapka (katılımcılar, organizasyon ekibi, TÜBİTAK yetkilileri) 2.500 adet
Şapka (Basın) 50 adet
Tişört (katılımcılar için) 2.750 adet
Tişört (TÜBİTAK yetkilileri ve organizasyon ekibi için) 500 adet
Hologram Çıkartma ve Opak Etiket 200 adet
TÜBİTAK Logolu Etiket (20x20cm) 200 adet
TÜBİTAK Logolu Etiket (15x15cm) 200 adet
Numaralı Etiket (20x20) 198 adet
Roll-up Bunner 2 adet
Ayaklı Yönlendirme Panosu 2 adet
Mantar Pano ve raptiyeleri 1 adet
Araç güvenlik kartı 10 adet
19-28 Ağustos 2017, 19-20 Kişilik Şoförlü Minibüs (1 adet) 10 gün
21-27 Ağustos 2017, 14-16 Kişilik Şoförlü Minibüs (1 adet) 7 gün
25-27Ağustos 2017 VIP minibüs (1 adet) 3 gün
26-27 Ağustos 2017 VİP binek araç (2 adet) 2 gün
21-27 Ağustos 2017 VIP Tuvalet (4 kişilik) 7 gün
21-27 Ağustos 2017 VİP Mescid 7 gün
Pist içerisindeki alanların boya ve badanası 20 metrekare
Çim halı kaplama 50 metrekare
21-27 Ağustos 2017 çekici hizmeti 7 gün
21-24 Ağustos 2017 mavi şerit ambulans hizmeti (1 adet) 4 gün
25-27 Ağustos 2017 kırmızı şerit ambulans hizmeti (2 adet) 3 gün
Forklift (1 adet) 3 gün
Kapalı alan halı kaplama 25 metrekare
Cam film kaplama 10 metrekare
İş takibi elemanı (4 kişi, 10 gün) 40 kişi
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 2 adet Çöp Kutusu (7 gün) 14 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet Klima (1 adet, 7 gün) 7 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 6 adet masa örtüsü (7 gün) 42 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet su sebili 1 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisi için ofis tipi sandalye (10 adet, 7 gün) 70 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere buzdolabı (1 adet, 7 gün) 7 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde çalışmak üzere 1 servis elemanı (7 gün) 7 kişi
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet tabela 1 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde kablosuz internet (7 gün) 1 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet usb lazer yazıcı 7 gün
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 1 adet renkli yazıcı 7 gün
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere elektrik uzatma kablosu (5’li) (7 gün, 4 adet) 28 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde yönetim ofisinde kullanılmak üzere 2000 adet A4 kağıt ve kartuş 1 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında kullanılmak üzere 1 adet Klima 7 gün
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında görevlendirilmek üzere temizlik/servis elemanı (1 kişi, 7 gün) 7 kişi
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında kullanılmak üzere uzatma kablosu(5’li)(1 adet , 7 gün) 7 adet
21-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odasında kullanılmak üzere çöp kutusu (1 adet, 7 gün) 7 adet
20-27 Ağustos 2017 tarihinde danışman odası ve yönetim ofisi teknik personeli (1kişi, 8 gün) 8 kişi
21-27 Ağustos 2017 tarihinde teknik kontrol noktasında kullanılmak üzere buzdolabı (1 adet) 7 gün
21-27 Ağustos 2017 tarihinde teknik kontrol noktasında kullanılmak üzere taşınabilir bariyer (yaklaşık 100 m2 için)(7 gün) 7 gün
21-27 Ağustos 2017 tarihinde teknik kontrol noktasında kullanılmak üzere şemsiye (4 adet, 7 gün) 28 adet
21-25 Ağustos 2017 tarihinde Gokart pisti kontrol noktasında kullanılmak üzere çöp kutusu (1 adet, 5 gün) 5 adet
21-25 Ağustos 2017 tarihinde Go-kart pisti kontrol noktasında kullanılmak üzere taşınabilir buzluk(1 adet, 5 gün) 5 adet
27 Ağustos 2017 tarihinde görev yapacak 1 hostes 1 kişi
22-27 Ağustos 2017 tarihleri arasında gaz dolum alanında görev yapacak 1 teknik personel.(6 gün) 6 kişi
Rehber Ödemeleri (8 gün, 10 kişi) (Teknik şartnamenin 15.1 maddesi doğrultusunda) 80 kişi
21-27 Ağustos 2017 Elektrik işleri personeli (7 gün, 1 kişi) 7 kişi
Gaz dolum alanı 300x420 cm branda 1 adet
Teknik kontrol noktası 50x200 cm branda 1 adet