• İhale No
    2017/417163
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Eylül 2017 10:30
  • İdare
    YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KALKINMA BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

ONBİRİNCİ KALKINMA PLANI HAZIRLIK ÇALIŞMALARI ORGANİZASYONU hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/417163

1-İdarenin

a) Adresi : NECATIBEY CAD. No:110-A 06100 ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122946870 - 3122946877
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 55 Kalem hizmet satın alınacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kalkınma Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 71(yetmiş bir) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Necatibey Cd.No:110/A Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 21.09.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler, teknik şartnamenin 27. maddesinde özellikleri verilen otellerden yine teknik şatnamenin 43. ve 44. maddelerinde belirtilen salonlarla ilgili konfirme belgelerini  teklif dosyası içerisinde sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde tek sözleşme kapsamında yapılan toplantı, kongre organizasyon işleri (konaklama içeren) benzer iş olarak değerlendirilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kalkınma Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kalkınma Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Davet Mektuplarının Basımı,Gönderilmesi ve Katılım Teyidi 4.500 adet
Katılım Belgesi Basımı ve Gönderilmesi 4.000 adet
Uçak Bileti (İstanbul-Ankara, Gidiş-Dönüş) 2.200 adet
Uçak Bileti (Diğer İller-Ankara, Gidiş-Dönüş) 1.000 adet
Hızlı Tren Bileti (İstanbul, Bilecik, Sakarya, Konya, Eskişehir, Kocaeli-Ankara, Gidiş-Dönüş) 160 adet
Şehirlerarası Otobüs Bileti (Şartnamenin 8/d mad. sayılan iller-Ankara, Gidiş-Dönüş) 140 adet
Şehirlerarası Otobüs Bileti (Hava Alanı Bulunmayan İller-En yakın Hava Alanı bulunan İller Arasında, Gidiş-Dönüş) 250 adet
17 Kişilik Minibüs (24 saatlik ücreti) (10 Ad. x 46 Gün) 460 adet x gün
27 Kişilik Otobüs (24 saatlik ücreti) (6 Ad. X 46 Gün) 276 adet x gün
Binek Otomobil (24 saatlik ücreti) (8 Ad. x 46 Gün) 368 adet x gün
Kayıt Merkezi Tanzimi (1 Adet x 46 gün) 46 adet x gün
Ofis Odası Tanzimi (4 Adet x 46 gün) 184 adet x gün
Fotokopi Çekimi 125.000 sayfa
Kayıt Merkezi ve Ofis Odaları Personeli (8 Kişi x 46 Gün) 368 Kişi x Gün
Kayıt Merkezi ve Ofis Odaları için Bilgisayar (12 Adet x 46 Gün) 552 adet x gün
Kayıt Merkezi ve Ofis Odaları için Lazer Yazıcı (6 Adet x 46 Gün) 276 adet x gün
Kayıt Merkezi ve Ofis Odasıları için Fax (2 Adet x 46 Gün) 92 adet x gün
Bakanlık Koordinasyon Ofis Personeli (5 Kişi x 71 Gün) 355 Kişi x Gün
Havaalimanı Personeli (12 Kişi x 46 Gün) 552 Kişi x Gün
Danışma Masası ve Pano (2 Adet 46 Gün) 92 adet x gün
Danışma masası Personeli (8 Kişi x 46 Gün) 368 Kişi x Gün
Danışma Masası Bilgisayarı (6 Adet x 46 Gün) 276 adet x gün
Single Oda (Kahvaltı dahil) (1'inci Aşama:2500 Adet, 2'inci Aşama: 2000 Adet) 4.500 adet
Konaklama Dışı Kahvaltı (1'inci Aşama:600 Adet, 2'inci Aşama: 510 Adet) 1.110 adet
Öğle Yemeği (1'inci Aşama:7500 Adet, 2'inci Aşama: 6500 Adet) 14.000 adet
Akşam Yemeği (1'inci Aşama:3000 Adet, 2'inci Aşama: 2000 Adet) 5.000 adet
İlave Akşam Yemeği (Teknik Şartnamenin 40'ıncı Maddesi Çerçevesinde) 450 adet
İlave Konaklama (Teknik Şartnamenin 40'ıncı Maddesi Çerçevesinde) 450 adet
15-30 Kişilik 1'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 37 adet x gün
31-50 Kişilik 1'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 52 adet x gün
51-75 Kişilik 1'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 22 adet x gün
76-100 Kişilik 1'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 10 adet x gün
101-180 Kişilik 1'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 4 adet x gün
1'inci Aşama Toplantıları İçin Alt Grup Toplantı Salonu (7 Adet x 20 Gün) 140 adet x gün
15-30 Kişilik 2'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 25 adet x gün
31-50 Kişilik 2'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 40 adet x gün
51-75 Kişilik 2'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 19 adet x gün
76-100 Kişilik 2'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 9 adet x gün
101-180 Kişilik 2'inci Aşama İçin Toplantı Salonu 2 adet x gün
2'inci Aşama Toplantıları İçin Alt Grup Toplantı Salonu (7 Adet x 17 Gün) 119 adet x gün
1'inci Aşama Toplantıları İçin Salon Görevlileri 420 Kişi x Gün
2'inci Aşama Toplantıları İçin Salon Görevlileri 323 Kişi x Gün
İkramlar (Coffee Break) (1'inci Aşama:22.500 Adet, 2'inci Aşama: 19.500 Adet) 42.000 adet
Görsel Pano (Yön Gösterme Levhası) 50 adet
Roll-Up 75 adet
El Levhası 6 adet
Kırlangıç Afiş 30 adet
Elektronik Program Panosu (1'inci ve 2'inci Aşama Toplantıları Boyunca: 8 Adet x 46 Gün) 368 adet x gün
Yaka Kartı 6.000 adet
Bloknot 8.500 adet
Tükenmez Kalem 8.500 adet
Flipchart Tahtası 25 adet
Flipchart Kağıdı 1.000 adet
Boardmarker Kalem (Kırmızı, Mavi,Siyah) 500 adet
Fotoğraf ve Video Çekimi (75x5 Adet = 375 Adet Fotoğraf) (75x5 Dak.= 375 Dak. Video çekimi) 1 paket