• İhale No
    2017/591115
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Aralık 2017 10:30
  • İdare
    KÖRFEZ BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    21 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

KÖRFEZ BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

Kültür ve Sanat Etkinlikleri Organizasyon Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/591115

1-İdarenin

a) Adresi : Mimar Sinan Mah. Eşref Bitlis Cad. No:369 41740 KÖRFEZ/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2625282302 - 2625283339
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@korfez.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 yılı Kültür sanat etkinlikleri organizasyonu, tanıtımı, duyuru ve baskılı materyaller ile promosyon ürünleri temini hizmet alımı ( 73 kalem)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Belediyemiz Kültür Merkezleri veya idarenin belirleyeceği diğer yerler
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(on iki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : M. Sinan Mah. Eşref Bitlis Cad. No:369
b) Tarihi ve saati : 20.12.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektöre gerçekleştirilen organizasyon hizmetleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Körfez Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Körfez Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SAYGI GECESİ ve ANMA PROGRAMLARI 3 adet
SÖYLEŞİ PROGRAMLARI 10 adet
SOHBET PROGRAMLARI 4 adet
ŞİİR VE SÖYLEŞİ PROGRAMLARI 4 adet
TİYATRO GÖSTERİMLERİ (10 adet Yetişkin- 30 adet çocuk) 40 adet
SİNEMA GÖSTERİMLERİ (KAPALI ALAN) 10 adet
KÖRFEZ OKUMA ETKİNLİKLERİ 20 adet
KAPALI MEKAN KONSER ETKİNLİKLERİ 3 adet
SERGİ ORGANİZASYONLARI HİZMET ALIMI 3 adet
SEMPOZYUM ORGANİZASYONU 1 adet
KİŞİSEL GELİŞİM EĞİTİM SEMİNERLERİ DÜZENLEME 12 adet
LED EKRAN HİZMETİ ALIMI 4 adet
SAHNE-SES-IŞIK- HİZMETİ ALIMI 4 adet
ŞAPKA TEMİNİ VE DAĞITIMI HİZMETİ 10.000 adet
T-SHIRT TEMİNİ VE DAĞITIMI HİZMETİ 2.500 adet
SAHNE ÖNÜ ÇİÇEK SÜSLEME HİZMETİ ALIMI 5 adet
ANİMASYON GÖSTERİLERİ HİZMET ALIMI 20 gün
PALYAÇO EKİPLERİ HİZMET ALIMI 20 gün
ÇOCUKLARA YÖNELİK ŞİŞME VE KOSTÜM KARAKTERLERİ HİZMET ALIMI 20 gün
ŞİŞME OYUN GRUPLARI HİZMET ALIMI 20 gün
MASA VE SANDALYE TEMİNİ, KURULUMU VE KALDIRILMASI HİZMET ALIMI 25 gün
ŞEMSİYE TEMİNİ, KURULUMU VE KALDIRILMASI HİZMET ALIMI 15 gün
50CM X 70CM AFİŞ BASIMI HİZMET ALIMI 20.000 adet
EL İLANI BASIMI HİZMET ALIMI 70.000 adet
SOPALI VİNİL AFİŞ BASKISI HİZMET ALIMI 1.000 adet
VİNİL AFİŞ BASIMI HİZMET ALIMI 7.000 metrekare
DAVETİYE ve ZARF BASILMASI 15.000 adet
BROŞÜR BASILMASI HİZMET ALIMI 30.000 adet
KATALOG BASIMI HİZMET ALIMI 10.000 adet
KİTAP BASIMI HİZMET ALIMI 5.000 adet
FOTOBLOK BASKISI HİZMET ALIMI 500 metrekare
KAĞIT POŞET HİZMET ALIMI 12.000 adet
BEZ ÇANTA HİZMET ALIMI 8.000 adet
ROLL - UP BANNER HİZMET ALIMI 50 adet
ÇANTA TEMİNİ HİZMET ALIMI 300 adet
DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR HİZMET ALIMI 5 adet
KUPA BARDAK HİZMET ALIMI 3.000 adet
USB BELLEK HİZMET ALIMI 1.000 adet
EL BAYRAĞI HİZMET ALIMI 20.000 adet
UÇURTMA HİZMET ALIMI 3.000 adet
BALON SÜSLEME HİZMETİ ALIMI 2.000 metre
BAYRAK SÜSLEME HİZMET ALIMI 2.000 metre
AÇILIŞ ORGANİZASYONLARI HİZMET ALIMI 7 adet
AÇILIŞ VE TEMEL ATMA TÖRENİ JENERATÖR HİZMETİ 7 adet
AÇILIŞ VE TEMEL ATMA TÖRENİ PROTOKOL TRİBÜNÜ 7 adet
SİNEMA GÖSTERİMİ (AÇIK ALAN) 30 adet
KAMERA ÇEKİMİ 20 adet
GÖKYÜZÜ GÖSTERİLERİ 3 adet
AŞIKLAR PROGRAMI 1 adet
KUKLA GÖSTERİSİ 10 adet
TAK HİZMETİ 3 adet
TASAVVUF KONSERİ 2 adet
HEDİYE TEMİNİ 200 adet
TEK KATLI STANT EV 25 adet
KULİS ÇADIRI 30 gün
DİNLENME ÇADIRI 30 gün
LOKUM DAĞITIMI 40.000 paket
FOTOĞRAF MAKİNASI 2 adet
TABLET ALIMI 40 adet
KONAKLAMA HİZMETİ 60 gün
GÜVENLİK HİZMETİ 120 adet
ŞEMSİYE ALIMI 5.000 adet
SATRANÇ TAKIMI ALIMI 10.000 adet
YELKEN BAYRAK 100 adet
KIRTASİYE SETİ ALIMI 3.000 adet
BOYAMA KİTABI ALIMI 3.000 adet
ÇİÇEK ALIMI 150 adet
FUAR ORGANİZASYONLARI 4 adet
KUTLU DOĞUM PROGRAMI 1 adet
YAĞLI GÜREŞ ORGANİZASYONU 1 adet
EĞİTMEN HİZMETİ ALIMI 23.800 saat
KOSTÜM KİRALAMA HİZMETİ 360 takım
MÜZİSYEN TEMİNİ HİZMETİ ALIMI 51 kişi