• İhale No
    2019/80143
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Nisan 2019 16:00
  • İdare
    Ankara Büyükşehir Belediyesi SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    11 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Akçay, Akçakoca ve Kesikköprü Kampı Tatil Organizasyonu Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/80143

1-İdarenin

a) Adresi : EMNIYET MAHALLESI HIPODROM CADDESI 5/9 TANDOĞAN YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125072301 - 3125072311
c) Elektronik Posta Adresi : sosyalhizmetler@ankara.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : ORTALAMA 2700 KİŞİ AKÇAY KAMPI,ORTALAMA 15000 KİŞİ AKÇAKAOCA KAMPI,ORTALAMA 1540 KİŞİ KESİKKÖPRÜ KAMPI OLMAK ÜZERE TOPLAM 60 KALEMDEN OLUŞAN AKÇAY, AKÇAKOCA VE KESİKKÖPRÜ KAMPLARI TATİL ORGANİZASYONU HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : AKÇAY, AKÇAKOCA VE KESİKKÖPRÜ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 23.06.2019, işin bitiş tarihi 07.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Emniyet Mah. Hipodrom Cad. No:5 Kat:7Yenimahalle /ANKARA
b) Tarihi ve saati : 08.04.2019 - 16:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İSEKLİLER ISO 9001- 2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEM BELGESİNİN ASLI / ASLI İDARECE GÖRÜLMÜŞTÜR SURETİNİ TEKLİFLE BİRLİKTE SUNACAKLARDIR İSTEKLİLER TÜRSAB A SINIFI SEYAHAT ACENTİLİĞİ BELGESİNİ ASLI / ASLI İDARECE GÖRÜLMÜŞTÜR SURETİ TEKLİFLE BİRLİKTE SUNACAKLARDIR Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU KURUM VE KURULUŞLARI İLE ÖZEL SEKTÖRDE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ OLAN KÜLTÜREL ORGANİZASYON İŞLERİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Emniyet Mah. Hipodrom Cad. No:5 Kat:9 Yenimahalle /ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Emniyet Mah. Hipodrom Cad. No:5 Kat:9 Yenimahalle /ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik personeli Akçay(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 15 62 Gün
Temizlik personeli Akçakoca(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 12 69 Gün
Temizlik personeli Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 12 47 Gün
Diyetisyen veya Gıda Mühendisi Akçay(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 62 Gün
Diyetisyen veya Gıda Mühendisi Akçakoca(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 69 Gün
Diyetisyen veya Gıda Mühendisi Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 47 Gün
Baş Aşçı Akçay(Brüt asgari ücretin %300 fazlası) 1 62 Gün
Baş Aşçı Akçakoca(Brüt asgari ücretin %300 fazlası) 1 69 Gün
Baş Aşçı Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %300 fazlası) 1 47 Gün
Aşçı Akçay(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 62 Gün
Aşçı Akçakoca(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 69 Gün
Aşçı Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 47 Gün
Garson Akçay(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 6 62 Gün
Garson Akçakoca(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 6 69 Gün
Garson Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 6 47 Gün
Bulaşıkçı Akçay(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 62 Gün
Bulaşıkçı Akçakoca(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 69 Gün
Bulaşıkçı Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 47 Gün
Hemşire Akçay(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 2 62 Gün
Hemşire Akçakoca(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 2 69 Gün
Hemşire Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 2 47 Gün
Bakım-Onarım Personeli Akçay(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 62 Gün
Bakım-Onarım Personeli Akçakoca(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 69 Gün
Bakım-Onarım Personeli Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 47 Gün
Rehber Akçay(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 62 Gün
Rehber Akçakoca(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 69 Gün
Cankurtaran Akçay(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 10 62 Gün
Cankurtaran Akçakoca(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 10 69 Gün
Cankurtaran Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 10 47 Gün
Eğitmen Akçay(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 14 62 Gün
Eğitmen Akçakoca(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 14 69 Gün
Eğitmen Kesikköprü (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 14 47 Gün
Kayıt personeli(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 5 69 Gün
Havuz Bakım Personeli Akçay(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 62 Gün
Havuz Bakım Personeli Akçakoca(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 69 Gün
Havuz Bakım Personeli Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 47 Gün
Animatör Akçay(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 62 Gün
Animatör Akçakoca(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 69 Gün
Animatör Kesikköprü(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 47 Gün
Gezi Hizmeti Akçay 62 gün
Gezi Hizmeti Akçakoca 69 gün
Gezi Hizmeti Kesikköprü 47 gün
Sağlık Hizmeti Akçay 62 gün
Sağlık Hizmeti Akçakoca 69 gün
Sağlık Hizmeti Kesikköprü 47 gün
Atık Su Tahliye Hizmeti Akçay 62 gün
Sabah Kahvaltısı 46.737 adet
Öğle Yemeği 46.737 adet
Akşam Yemeği 46.737 adet
Otobüs ŞoförlüAkçay 108 sefer
Otobüs ŞoförlüAkçakoca 60 sefer
Otobüs Şoförlü Kesikköprü 70 sefer
Akçay Gidiş/Dönüş Öğlen Yemeği 4.860 adet
Temizlik Malzemesi 3 adet
Spor Malzemesi 3 adet
Şapka 5.355 adet
Logolu El Yüz Havlusu 5.355 adet
Nevresim Takımı 300 adet
Duyuru ve Tanıtım ve Materyalleri 3 adet
Deniz ve Havuz Malzemeleri 3 adet
08 Nisan 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/80143
İptal Nedeni : İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi -
İptal Tarihi : 05 Nisan 2019

09 Nisan 2019

İHALE İPTAL İLANI
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2019/80143
1- İdarenin
a) Adresi:EMNIYET MAHALLESI HIPODROM CADDESI 5/9 TANDOĞAN YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3125072301 - 3125072311
c) Elektronik posta adresi:sosyalhizmetler@ankara.bel.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :11.03.2019 - 3817
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:05.04.2019
4- İptal nedeni veya nedenleri

Kamp sürelerinde değişiklik yapılacağından