• İhale No
    2011/89185
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Temmuz 2011 14:00
  • İdare
    BAŞAKŞEHİR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    17 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
B a şa kşeh ir B elediy esi K ültü r Ve So sy a l İşler M üdürlüğ ü
2011 Yılı Ramazan Etkinlikleri Organizasyon Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/89185
1-İda re nin
a) Adresi : Bahçeşehir 2.Kısım Mah. Şehit Polis Gaffar Okkan Cad.No:5/A
b) Telefon ve faks numarası : 2126226000 - 2126694210
c) Elektronik Posta Adresi : belediye@basaksehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Başakşehir İlçe Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 25.07.2011, işin bitiş tarihi 29.08.2011
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bahçeşehir 2. Kısım Mah. Şehit Polis Gaffar Okkan Cad. No 5/A Bahçeşehir Başkanlık Katı Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 11.07.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
ISO 9001 2008 Kalite Yönetim Sistemi
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve özel sektör kuruluşlarında; her türlü Kültür- Sanat ve Organizasyon hizmet işleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kültür ve Sosyal İşler
Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bahçeşehir 2. Kısım Mah. Şehit Polis Gaffar Okkan Cad. No 5/A
Bahçeşehir Başkanlık Katı Toplantı Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SUNUCU (Dört bölge için 29 gün boyunca birer adet) 4,000 ADET
SANATÇI GRUPLARI - A GRUBU- 35,000 ADET
ÇOCUK PROGRAMLARI 116,000 ADET
İSLAM BÜYÜKLERİ ÇADIRI 39,000 ADET
ATÖLYE STANDLARI 20,000 ADET
SANATÇI GRUPLARI - BGRUBU- 60,000 ADET
SAHA ELEMANI (29 gün boyunca her bir sahneye 4’er kişi) 16,000 ADET
RAMAZAN DAVULCUSU 1,000 ADET
ŞERBETÇİ 2,000 ADET
İKRAM (29 gün boyunca dört bölgedeki belediye stantlarının her birinde günlük 500 şer kişilik ikram) 58000,000 ADET
BİLBOARD ( 2MX3,5M) 400,000 ADET
RAKET PANO (118X175 CM) 100,000 ADET
VİNİL AFİŞ (1MX5M) 1250,000 ADET
ÇEŞİTLİ VİNİL AFİŞLER 3000,000 M2
FOLYO 500,000 M2
AFİŞ ( 35CMX50CM) 8000,000 ADET
KATALOG ( 48 Sayfa 1*24cm 170gr parlak kuşe, tel dikiş. Posta Kutularına dağıtım dahil.) 68000,000 ADET
KİTAPÇIK (16x16 ebadında 90 gr.1. hamur kağıda, 12 safya 6 yaprak, 4 renk baskılı, tel dikişli. 29 çeşit her bir çeşitten 5000'er bin adet olacak. Metin yazımı ve tasarım işi yükleniciye aitttir.) 145000,000 ADET
DAVETİYE (17*17 özel kesim zarf. Davetiye 16*16 Kırımlı 300gr Mat Kuşe Mat Selefon) 3000,000 ADET
ZİNCİR BAYRAK (20x30 ebadında, alpaka kumaş) 1000,000 METRE
ZİNCİR BALON (12 inç balon, dörtlü burgu olacak) 500,000 METRE
SULAR VADİSİ ( GENEL ) Sahne sistemi: 8 x 10 : 80 m2 podyum sahne. Ses sistemi: 6 adet p.a. hoparlör, 10 adet monitör hoparlör, 4 adet sab bas hoparlör, 1 adet mikser, 2 adet telsiz mikrofon, 12 adet kablolu mikrofon, 1 adet cd player, 3 adet nota sehpası 29,000 GÜN
SULAR VADİSİ ( ÇOCUK PROGRAMI)Ses sistemi: 6 adet p.a. hoparlör, 2 adet monitör hoparlör, 1 adet mikser, 2 adet telsiz mikrofon, 12 adet kablolu mikrofon, 1 adet cd player. Işık sistemi: 12 adet par 64 ışık. 29,000 GÜN
SULAR VADİSİ (Yolumuzu Aydınlatanlar Sahnesi ve Kur’an Odası) Ses sistemi: 4 adet p.a. hoparlör, 1 adet mikser, 2 adet telsiz mikrofon, 1 adet cd player. 29,000 GÜN
BAHÇEŞEHİR GÖLET ( GENEL) Sahne sistemi: 8 x 6 : 48 m2 podyum sahne. Ses sistemi: 6 adet p.a. hoparlör, 10 adet monitör hoparlör, 4 adet sab bas hoparlör, 1 adet mikser, 2 adet telsiz mikrofon, 12 adet kablolu mikrofon, 1 adet cd player, 3 adet nota sehpa 29,000 GÜN
ŞAHİNTEPE ( GENEL)Sahne sistemi: 8 x 6 : 48 m2 podyum sahne. Ses sistemi: 6 adet p.a. hoparlör, 10 adet monitör hoparlör, 4 adet sab bas hoparlör, 1 adet mikser, 2 adet telsiz mikrofon, 12 adet kablolu mikrofon, 1 adet cd player, 3 adet nota sehpası, 1 ad 29,000 GÜN
GÜVERCİNTEPE (GENEL) Sahne sistemi: 8 x 6 : 48 m2 podyum sahne. Ses sistemi: 6 adet p.a. hoparlör, 10 adet monitör hoparlör, 4 adet sab bas hoparlör, 1 adet mikser, 2 adet telsiz mikrofon, 12 adet kablolu mikrofon, 1 adet cd player, 3 adet nota sehpası, 1 29,000 GÜN
AHŞAP STAND KURULUMU 87,000 ADET
BRANDA STAND KURULUMU 85,000 ADET
CANLI YAYIN ÇADIRI 1,000 ADET
MESCİD ÇADIRI 1,000 ADET
STK İFTARI İÇİN MASA VE SANDALYYE GİYDİRİLMESİ ( 500 ADET SANDALYE 125 MASA, SATEN KUMAŞ İLE ) 29,000 GÜN