• İhale No
    2011/85049
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Dış Ekonomik İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
B a şba ka nlı k De v let P la nla ma Teş kila t ı M üst eşa rlığ ı D ış E ko no mi k İli ş kiler Genel M üdürl üğ ü
27.İsedak Toplantı Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/85049
1-İda re nin
a) Adresi : Necatibey Cad. No.108 Kat. 18 Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 312 2945703- 3122 946869 - 312 2946877
c) Elektronik Posta Adresi : myasar@dpt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 90(Doksan) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Necatibey Cad. No.108
b) Tarihi ve saati : 02.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
27.İSEDAK Toplantısına katılacak delegasyonunun ikameti için; İstanbul'da; Harbiye, Taksim, Talimhane ve Beşiktaş bölgelerinde yer alan ve İşveren tarafından kabul edilecek beş yıldızlı otel veya otellerden aşağıda yer alan ihtiyaçların belirtilen tarihlerde karşılanması amacıyla otel idarelerinden alınacak konfirme yazısının aslı ile A Grubu seyahat acentası belgesinin aslı veya noter tasdikli suretlerinin sunulması gerekmektedir.
Tarih Adet
Single oda (kahvaltı dahil) (2 gün) 13-14.10.2011 70
Single oda (kahvaltı dahil) (1 gün) 15.10.2011 100
Single oda (kahvaltı dahil) (1 gün) 16.10.2011 200
Single oda (kahvaltı dahil) (3 gün) 17-19.10.2011 220
Single oda (kahvaltı dahil) (1 gün) 20.10.2011 190
Single oda (kahvaltı dahil) (1 gün) 21.10.2011 75
Single oda (kahvaltı dahil) (1 gün) 22.10.2011 20
Double oda (kahvaltı dahil) (6 gün) 16-20 .10.2011 10
Kral dairesi (kahvaltı dahil) (5 gün) 17-21.10.2011 1
Süit oda (çalışma ve konaklama odası 17-20.10.2011 40
birlikte) (Kahvaltı dahil) (4 Gün)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50'den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden
hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel sektörde ulusal ve/veya uluslararası toplantı,seminer ve organizasyonlar benzeri iş olarak
kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Başbakanlık Merkez Saymanlık Müdürlüğü Yüksel Cad.No.23 Kızılay-Ankara alınacak doküman satış bedeli makbuzu ile idarenin adresinden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Devlet Planlama Teşkilatı Müsteşarlığı Kat.18 1810 Nolu Oda adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KurşunKalem 15,000 Düzine
TükenmezKalem (Mavi vee kırmızı) 15,000 Düzine
FosforluKalem (Mavi,sarı,yeşil,turuncu) 4,000 Düzine
KurşunKalem silgisi (20'lik) 1,000 Kutu
MasaKalemtraşı 4,000 Adet
Seloteyp(küçük boy) 10,000 Adet
Yapıştırıcı(uhu) 10,000 Adet
Devve Orta boy ataç (25'lik) 20,000 Kutu
Post-it(küçük ve orta boy) 40,000 Kutu
0,5Uçlu Pilot Kalem (mavi,kırmızı) (12'lik) 10,000 Adet
Delgeç(5 adet küçük, 5 adet büyük boy) 10,000 Adet
Telzımba (küçük boy-orta boy)(standart) 15,000 Adet
Telzamba (50,100,150 sayfa zımbalayabilen) 8,000 Adet
ZımbaTeli (küçük,orta ve büyük boy) 15,000 Kutu
Telzımba açacağı 10,000 Adet
Spiral(muhtelif kalınlıkta) 100,000 Adet
A-4Renkli Kağıt mavi,sarı,yeşil,pembe) 4,000 Top
A-4Renkli Karton (mavi,turuncu,sarı,yeşil) 5,000 Top
KağıtMakas 15,000 Adet
MaketBıcağı 5,000 Adet
NaylonluCep 500,000 Adet
PoşetPlastik 500,000 Adet
Asetat(200'lük) 1,000 Kutu
Kalem,Ataçve Toplu İğne Kabı 20,000 Adet
Kendindenyapışkan Etiketi (100'lük) 1,000 Kutu
Katlanabilirşeffat doküman dosyası 300,000 Adet
Şeffafdoküman dosyası için sticker (mavi,sarı,yeşil) 300,000 Adet
CDkalemi (mavi,kırmızı ve siyah) (10 luk) 3,000 Kutu
Kırmızıve Lacivet Mukavva doküman kutusu 30,000 Adet
CD/DVD(25'lik) 2,000 Kutu
ÖnProgram ve Bilgi Broşürü (9x19 cm) 500,000 Adet
Toplantıiştirak formu 400,000 Adet
TorbaZarf (18x27 cm) 400,000 Adet
Bukletzarf (11x22cm) 400,000 Adet
BagajEtiketi (Plastik Muhafazalı) 400,000 Adet
BagajEtiketi (sticker) 400,000 Adet
Bloknot(A5 ebadında) 400,000 Adet
TanıtıcıPleksi Çerçeve 100,000 Adet
İSEDAKCOMCEC Logolu Çini Ahşap Masa Seti 400,000 Adet
TürkMotifli Çini Ahşap Masa Seti 100,000 Adet
TanıtmaEtiketleri 100,000 Adet
YönGösterme Levhalar 30,000 Adet
ElLevhaları 10,000 Adet
Bandrol(10 x 2 m2) 2,000 Adet
FotografsızYaka Kartı 1500,000 Adet
ZarflıDavetiye 300,000 Adet
YemekListesi Menü 200,000 Adet
ToplantıRaporu Basımı 1200,000 Adet
Kayıtmerkezinin Tanzimi (9 Gün) 1,000 Adet
Kayıtelamanı (9 Gün) 22,000 Adet
PCve Lazer Yazıcı (9 Gün) 10,000 Kişi
DanışmaMasası (1,5x1 m) ve Kırlangıç Afiş (10 Gün) 1,000 Adet
HavaLimanı elamanı (10 Gün) 28,000 Kişi
All-inone cihazı ve Laptop (1 Adet ve 1 Adet Laptop) (10 Gün) 2,000 Adet
OfisOdası (10 Gün) 1,000 Adet
DokümantasyonMerkezinin Tanzimi (8 Gün) 3,000 Adet
DokümantasyonMerkezi Bilgisayar Operatatörü (İngilizce 3, Fransızca 3,Arapça 3 ve Türkçe 2) (8 Gün) 11,000 Kişi
DokümantasyonElemanı (8 Gün) 12,000 Kişi
PCve Yazıcı (8 Gün) 10,000 Adet
FotokopiÇekimi (4 Fotokopi Makinası, Fotokopi makinasını 1 adedirenkil olacaktır. 1 adet spiral makinası, 1 adet manuelgiyotin, kağıt, toner vb dahil 300000,000 Adet
Yazılıdoküman Tercümesi (İngilizce,Fransızca,Arapça) 300,000 Sayfa
YırtdışıArapça Mütercim (8 Gün) 6,000 Kişi
YurtdışıFransızca Mütercim (8 Gün) 6,000 Kişi
YurtiçiTürkçe Mütercim (İngilizce-Türkçe) (8 Gün) 4,000 Kişi
YurtdışıDüzeltmen (1 Arapça, 1 İngilizce-1 Fransızca) (8 Gün) 3,000 Kişi
ArapçaKabinde Yurtdışı Simultane Tercüman(Fransızca-Arapça+İngillizce-Arapça) 6 Gün) 4,000 Kişi
FransızcaKabinde Yurtdışı Simultane Tercüman(Arapça+İngilizce-Fransızca) (6 Gün) 2,000 Kişi
İngilizceKabinde Yurtdışı Simultane Tercüman(Arapça+Fransızca-ingilizce) (6 Gün) 2,000 Kişi
RuscaKabinde Yurtdışı Simultane Tercüman (İngilizce , Rusça ,İngilizce) 6 Gün) 4,000 Kişi
YurtiçiSumiltane tercüman- Türkçe+İngilizce-Franszca (6 Gün) 2,000 Kişi
YurtiçiSimultane Tercüman (Türkçe+Fransızca İngilizce) (6 Gün) 2,000 Kişi
YurtiçiSimultane Tercüman (İngilizce Turkçe) ve (Fransızca Türkçe) (6 Gün) 4,000 Kişi
ToplantıSalonu Tanzimi (6 Gün) 1,000 Adet
ToplantıSalonu Elemanı (6 Gün) 10,000 Kişi
AileFotoğrafı için Podyum ve Pano (2 Gün) 2,000 Adet
SimultaneTercüme Ses Sistemi ve Kabinler (6 Gün) 1,000 Sistem
Mikrofon(6 Gün) 80,000 Adet
Seyyarmikrofon (6 Gün) 6,000 Adet
DinlemeCihazları Alıcılar (Uzmanlar Oturumu)(4 Gün) 300,000 Adet
DinlemeCihazları Alıcılar (Bakanlar Oturumu)(2 Gün) 400,000 Adet
DVDKayıt 10,000 Set
WMVveya FLV Formatında kayıt 2,000 Set
BüyükBayrak 65,000 Adet
KüçükBayrak 65,000 Adet
İkramlar(Toplantı aralarında günde 2 kez, görüşme odaları ve diğertoplantılar ile dokümantasyon merkezi, kayıt merkezi ile ofisodalarına konulacak çay-kahve makineleri ile sarf malzemeleridahil) (6 Gün) 500,000 Kişi
BasınMerkezi Elemanı (5 Gün) 2,000 Kişi
Bilgisayarve yazıcı (5 Gün) 12,000 Adet
BasınMerkezi ve İnternet Merkezinin Tanzimi (5 Gün) 2,000 Adet
LCDEkran ve Faks Cihazı (3 Adedi faks ve 3 Adedi LCD Ekran (5 Gün) 6,000 Adet
CanlıYayın Aracı (3 Gün) 1,000 Adet
İnternetmerkezi Bilgisayar ve yazıcı (5 Gün) 8,000 Adet
GörüşmeOdası Elemanı (Yabancı dil bilen) (3 Gün) 8,000 Kişi
GörüşmeOdası Tanzimi (3 Gün) 4,000 Adet
Görüşmeodaları Bilgisayar Yazıcı ve Faks (1 Adet Faks,1 AdetBilgisayar ve 1 Adet Yazıcı Olmak üzere (3 Gün) 3,000 Adet
Fotoğrafçı(4 Gün) 2,000 Kişi
OfisOdalarının Tanzimi (8 Gün) 16,000 Adet
Sekreter(8 Gün) 4,000 Kişi
Bilgisayarve Yazıcı (8 GÜn) 8,000 Adet
Cumhurbaşkanıiçin Ofis Odası tanzimi (2 Gün) 2,000 Adet
SingleOda(Kahvaltı dahil) 13-14.10.2011 (1 Gün) 70,000 Adet
SingleOda(Kahvaltı dahil) 15.10.2011 (1 Gün) 100,000 Adet
SingleOda(Kahvaltı dahil) 16.10.2011 (1 Gün) 200,000 Adet
SingleOda(Kahvaltı dahil) 17-19.10.2011 (3 Gün) 220,000 Adet
SingleOda(Kahvaltı dahil) 20.10.2011 (1 Gün) 190,000 Adet
SingleOda(Kahvaltı dahil) 21.10.2011 (1 Gün) 75,000 Adet
SingleOda(Kahvaltı dahil) 22.10.2011 (1 Gün) 20,000 Adet
DoubleOda(Kahvaltı dahil) 16-20.10.2011 (6 Gün) 10,000 Adet
KralDairesi (Kahvaltı dahil) 17-21.10.2011 (5 Gün) 1,000 Adet
SuitOda (Çalışma odası ve konaklama odası birlikte) (Kahvaltıdahil) 17-20,10,2011 ( 4 Gün) 40,000 Adet
ÖğleYemeği 13.10.2011 (1 Gün) 10,000 Adet
ÖğleYemeği 14.10.2011 1 Gün 60,000 Adet
ÖğleYemeği 15.10.2011 (1 Gün) 100,000 Adet
ÖğleYemeği 16.10.2011 (1 Gün) 200,000 Adet
ÖğleYemeği 17-19.10.2011 (3 Gün) 300,000 Adet
ÖğleYemeği 20.10.2011 (1 Gün) 200,000 Adet
ÖğleYemeği 21.10.2011 (1 Gün) 75,000 Adet
ÖğleYemeği 22.10.2011 (1 Gün) 20,000 Adet
AkşamYemeği 13.10.2011 (1 Gün) 10,000 Adet
AkşamYemeği 14.10.2011 (1 Gün) 60,000 Adet
AkşamYemeği 15.10.2011 (1 Gün) 100,000 Adet
AkşamYemeği 16.10.2011 (1 Gün) 200,000 Adet
AkşamYemeği 17-19..10.2011 (3 Gün) 250,000 Adet
AkşamYemeği 20.10.2011 (1 Gün) 200,000 Adet
AkşamYemeği 21.10.2011 (1 Gün) 75,000 Adet
AkşamYemeği 22.10.2011 (1 Gün) 20,000 Adet
DanışmaMasası, Pano ve Tranport Masası (8 Gün) 8,000 Adet
TransportMasası Elamanı (8 Gün) 11,000 Kişi
Resepsiyon(Sn Cumhurbaşkanımızın vereceği) (Salon düzeni, resepsiyonile ilgili ikramlar, ses düzeni, çiçeklendirme, müzik vb.)19.10.2011 200,000 Kişi
ResmiYemek (Sn Bakanın vereceği) (Yemek salonu, canlı müzik, sesdüzeni, çiçeklendirme vb.) 19.10.2011 250,000 Kişi
Sabahkalvaltısı (Sn Bakanın veya müsteşarın vereceği) (Yemeksalonu, ses düzeni, masa düzeni, çiçeklendirme, müzik vb.)(2 Gün) 30,000 Kişi
Öğlenyemeği (Sn Bakanın veya müsteşarın vereceği) ( Yemeksalonu, ses düzeni, masa düzeni, çiçeklendirme, müzik vb.)(2 Gün) 30,000 Kişi
Basıniçin öğlen yemeği (lunchbox) 19.10.2011 100,000 Kişi
Kongremerkezinde telefon, internet ve faks altyapısınınkullanılabilir hale getirilmesi veya yeni hat çekimi (8 Gün) 1,000 Sistem
Kamyonsefer ücreti (Ankara-İstanbul-İstanbul-Ankara) 2,000 Sefer
Kamyonetsefer ücreti (şehir içi) 8,000 Sefer
Hammaliye(10 Gün) 15,000 Kişi
MakamOto (24 Saat) (Bakan veya Heyet Başkanları için) (4 Gün) 40,000 Adet
BinekOtomobil (24 saat) Eskort ve Koruma araçlar için) (6 Gün) 80,000 Adet
BinekOtomobil (24 saat) (Katılımcılar için) (7 GÜn) 30,000 Adet
Viparaç (5 kişilik oturma grubu, deri koltuklu) (5 Gün) 8,000 Adet
Otobus(24 saat) (2 Gün) 4,000 Adet
Minibüs(24 saat) (5 Gün) 4,000 Adet
Midibas(24 saat) (7 Gün) 2,000 Adet
EmniyetMensuplarının yemekleri (7 Gün) 300,000 Kişi
Panelist(ABD)(Panelistlerin Business Class uçak ücreti ve panelisücreti) 1,000 Kişi
Panelist(Avrupa)(Panelistlerin Business Class uçak ücreti ve panelisücreti) 1,000 Kişi
Panelist(Ortadoğu)(Panelistlerin Business Class uçak ücreti ve panelisücreti) 1,000 Kişi