• İhale No
    2013/24441
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mart 2013 10:30
  • İdare
    GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
GA Zİ EM İR B ELED İYE Sİ DES TEK H İ ZM E TL ERİ M ÜDÜR L ÜĞ Ü - İH AL E B ÜRO SU
16.Gaziemir Uluslar Arası Çocuk Şenliği Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/24441
1-İda re nin
a) Adresi : Akçay Cad No:172 Kat:1-2 P.K 35410 Gaziemir/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324440251 - 2322522566
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@gaziemir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İzmir İli sınırları Dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 05.04.2013, işin bitiş tarihi 29.04.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akçay cad. No:172 Kat:2 Belediye Meclis Salonu Gaziemir/İzmir
b) Tarihi ve saati : 25.03.2013 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel sektörde gerçekleştirilen her türlü kültürel organizasyonlar veya festival organizasyonları hizmeti benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akçay cad. No:172 Kat:1
Destek Hizmetleri Müd. İhale Bürosu Gaziemir/İzmir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akçay cad. No:172 Kat:1 Destek Hizmetleri Müd. İhale Bürosu Gaziemir/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OtobüsGideri (Teknik Şartname dahilinde) 6 GÜN
AraçGideri (Delegasyon Üyeleri) 6 GÜN
GeziOrganizasyonu (Meryem Ana-Efes) (Araç Giderleri Hariç) 350 KİŞİ
Konaklama(6 günx150 kişi) (En az 4 yıldızlı bir otelde sabahkahvaltısı dahil) 6 GÜN
Tercüman( 16 kişi) 6 GÜN
Mihmandar(13 kişi) 6 GÜN
Yemek(öğle ve Akşam yemeği) 15 ÖĞÜN
Kumanya 2.500 ADET
Konser(Candan ERÇETİN-SILA-Kenan DOĞULU) 1 ADET
Konser(Gülşen-Emre AYDIN-Fettah CAN-KOLPA-MODEL-Murat DALKILIÇ) 4 ADET
Konser(Çalar Saat-Yaygara-Yiğit Kirli-Fondip-Sinopsis) 2 ADET
Sesve Işık Sistemi (10 günx1 adet) 10 GÜN
Sahne(4 günx1 adet) 4 GÜN
IşıkSistemi (2 günx1 adet) 2 GÜN
SesSistemi (4 günx1adet) 4 GÜN
ÇocukOyun Alanı Organizasyonu (10günx1 adet) 10 GÜN
Popcorn 5.000 PAKET
PamukŞeker 5.000 ADET
Animatörler(8 kişi) 10 GÜN
PiknikOrganizasyonu 750 KİŞİ
Magnet 3.000 ADET
Kalem 3.000 ADET
Balon 10.000 ADET
KartonÇanta (Büyük Boy) 1.000 ADET
KartonÇanta (Küçük Boy) 1.000 ADET
Şapka 1.500 ADET
KaragözHacivat Göstergesi 750 ADET
Kutuiçinde Nar (27 cm çapında) 720 ADET
Kutuiçinde Nar (26 cm çapında) 270 ADET
Kutuiçinde Nar (25 cm çapında) 440 ADET
Kitapçıkçevirisi 2 ADET
Kostümtemini (yarışma kostümü) 556 TAKIM
AçılışResepsiyonu (500 kişilik) 500 KİŞİ
KapanışResepsiyon (400 kişilik) 400 KİŞİ
MobilTuvalet temini 10 GÜN
Sandalyetemini 10.000 ADET
Tiyatro(Nasri Hoca ve Muhalif Eşeği-Ben Eskiden Küçüktüm-Mahşer-iCümbüş) 1 ADET
Statİçi Panolar 19 ADET
AyaklıPanolar 200 ADET
Megalight 78 ADET
SahneArkası Pankart 7 ADET
ÜstGeçit Pankartları 6 ADET
TanıtımPankartları 5 ADET
Flyer 250 ADET
TanıtımBrandası 50 ADET
SahneEtkinliği Brandası 5 ADET
BasınToplantısı Yemek (Kahvaltı) 1 ADET
İnsertDağıtımı 50.000 ADET
BayrakAlımı 3.640 ADET
TanıtımFilmi (10’ar dakikalık) 3 ADET
Güvenlik(20 kişi) 10 GÜN
Sunucu(2 kişi) 10 GÜN