• İhale No
    2013/96124
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ağustos 2013 14:00
  • İdare
    ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI Çalışma Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK ÇALIŞMA GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Çalışma Hayatında Sosyal Diyalogun ve Uzlaşma Kültürünün Geliştirilmesi Projesi kapsamında gerçekleştirilecek olan Çalışma Meclisi Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/96124

1-İdarenin

a) Adresi : EMEK INÖNÜ BULVARI 42 16100 EMEK ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122966310 - 3122120781
c) Elektronik Posta Adresi : dersoz@csgb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ankara İli Çankaya İlçesi sınırları içinde şartnamede belirtilen kriterleri karşılayan, idarenin onaylayacağı 5 yıldızlı bir otelde gerçekleştirilecektir. Toplantının gerçekleştirileceği salon ile konaklama aynı otelde olacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 60(Altmış) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Çalışma Genel Müdürlüğü İnönü Bulvarı No: 42 Emek/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 12.08.2013 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektör için yapılan, ulusal veya uluslararası düzeyde gerçekleştirilen toplantı, seminer, kongre organizasyonu işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çalışma Genel Müdürlüğü B Blok 8. Kat Oda No: 808 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Çalışma Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı B Blok Kat:5 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
TanıtımFilmi için çekim ekibi (1 yönetmen, 1 yönetmen yardımcısı,2 kameran ve 2 asistandan oluşan çekim ekibi (5 gün x 5kişilik bir ekip) 5 5 Kişi/gün
Sunucu(Açılış seremonisinde ve 2 gün sürecek etkinlik boyunca enaz 10 yıl deneyimli bir sunucu bulundurulacaktır. Sunucu,önerilen üç isim arasından idarenin onayı alındıktan sonrabelirlenecektir.) (1 kişi x 2 gün) 1 2 Kişi/gün
Hostes(Kayıt işlemleri, dağıtımı yapılacak yayınlarınhazırlanması, konukları karşılama, yaka kartı vekokartların takılması, toplantı panel süresince toplantısalonunda seyyar mikrofon gezdirme ve diğer toplantıihtiyaçları için iki gün süresince hostes bulu 10 2 Kişi/gün
ServisElemanı (Toplantı aralarındaki ikramlarda yardımcı olmaküzere 5 servis elemanı yüklenici tarafından sağlanacaktır.)(5 Kişi x 2 gün) 5 2 Kişi/gün
Kameraman(Görüntü kaydı için profesyonel kameraman.) (1 kişi x 2gün) 1 2 Kişi/gün
TeknikPersonel (Reji sistemi, kayıt, görüntü ve ses sistemlerininkontrolü ve işleyişi için iki gün süresince en az ikikişilik teknik personel bulundurulacaktır.) (2 kişi x 2 gün) 2 2 Kişi/gün
Saloniçi ve salon dışı düzenlemenin yapılması (Hazırlanacak veidarenin vermiş olduğu bayrak, flama vb. malzemeler uygunyerlere asılması, toplantı bitiminde toplanıp idareye teslimedilmesi, gereken salon içi ve solan dışında düzenlemelerinve taşıma işlerin 5 2 Kişi/gün
Teknikekip İki gün süresince 3 kişiden oluşan teknik ekip veekipmanı toplantı salonu dışında hazır bulundurulacaktır.(3 kişi x 2 gün) 3 2 Kişi/gün
ToplantıSalonu (Tiyatro düzeni en az 1.000 kişilik kapasitesi olan birsalonda yapılacaktır. Toplantının gerektirdiği oturma düzeniİdarenin isteği, ihtiyacı ve talebi doğrultusunda toplantıöncesinde gerçekleştirilecektir. Konaklama yapılan otel iletoplantı 2 Adet/gün
TükenmezKalem (Tamamı metal, ÇSGB yazısı ve logosu ile toplantı ismilaser ofset baskılı olacaktır. Tasarımlar firma tarafındanyapılacak ve idarenin onayını aldıktan sonrayaptırılacaktır.)(Numuneli) 1.200 Adet
BakanlıkTanıtım Filmi (Senaryo ve Metin Yazımı, HD Çekim, İhtiyaçHalinde Jimmy Jeep ve Şaryo, Sinema Işığı, ProfesyonelSeslendirme, 5 gün çekim, Özgün Müzik, 3D Modelleme, Jenerik+ KJ Bant, 10-15 dakikalık 1. Versiyon (Türkçe ve İngilizce),5-6 dakikalık. 1 Adet
Davetiye(350 gram mat veya parlak kuşe kâğıda 21 cm x 20 cm ebadında,4+1 renk laklı, tek kırımlı ve gofre baskılı olacak veprogram bilgileri davetiyenin içinde yer alacaktır. Tasarımlarfirma tarafından yapılacak ve idarenin onayını aldıktansonra basılacak 2.500 Adet
ToplantıDoküman Çantası (Dış yüzeyi mikron mat baskılı, Bakanlık(Logo) ve toplantı ismi basılı, iç yüzey 250 gr. beyneastarlı olacaktır. İç kısım iki gözlü, kalemlik vekartvizitlik yerleri bulunacak, dış kısımda iki adet evrakkoyma yeri ve fermuarlı, elle 1.200 Adet
Bloknot(15 cm. En x 22 cm.Boy ebadında tam kapak, 50 sayfa, telspiralli olacaktır. Kapak 350 gr kağıt, 4+1 renk baskılı,selefon kaplı ve lak baskılı olacaktır. Kağıt 90 gram %15taramlı 4 renk baskılı olacaktır. Tasarımlar firmatarafından yapılacak ve idar 1.200 Adet
BrandaAfiş (Afişler en iyi kalitede Avrupa brandasına 510 gr Almanbranda, 4 renk trigromi dijital baskılı, seçilen oteldegösterime uygun ebatta, beyaz zemin üzerine 4 renk baskılıolacaktır. Yapılacak brandaların muhtelif yerleri metaldelikli, kenarları ör 2 Adet
Flama(8 adet, 70 x 200 cm, Bakanlık Logolu ve yazılı saten kumaşüzerine baskılı flama, 4 renk baskılı. 8 adet, 70 x 200 cm.Bakanlık Logolu saten kumaştan kırlangıç, 4 renk baskılıyapılacaktır. Hepsi plastik sopalı ve ipli olacaktır.) 16 Adet
YakaKartı (Toplantı için tespit edilecek sayıdaki görevli içinİdare adına gelen katılımcılar ve yüklenici görevlileriiçin idarenin onayından sonra; 2 ayrı renkte plastik kaplı,fotoğrafsız, 4 renk baskılı, 10x12 cm ebatlarında boyunaskılı yaka kartı yaptır 100 Adet
SahneFonu ve Podyum (Toplantı süresince; sahneye en az 100 m2ebadında (salona göre ebat revize edilebilir), 510 gr iyikalitede Alman brandasına dijital baskılı sahne fonubasılacaktır ve metal konstrüksiyon üzerine monteedilecektir. Sahne fonu ve podyum id 1 Adet
Konuşmakürsüsü (aydınlatmalı- plazmalı) (1 adet x 2 gün) 2 Adet/gün
Head-table(en az 6 kişilik) (1 adet x 2gün) 2 Adet/gün
Sinevizyonperde (Sahne fonu için en az 3 x 4 m ebadında iki adetsinevizyon perde yerleştirilecektir.) (2 sinevizyon perde x 2gün) 4 Adet/gün
Projeksiyoncihazı (İki adet en az 15.000 Ansi Lümen projeksiyon cihazıkurulacaktır. Bir cihaz sunumları yansıtırken, diğer cihazkonuşmacıyı ekrana yansıtabilecektir.) (2 projeksiyon cihazıx 2 gün) 4 Adet/gün
İsimlik(Toplantıya katılacak panelistler için masa üstü isimlikleriidare tarafından verilecek panelist isimleri yer alacak şekildetemin edilecektir.) (2 gün x 30 isimlik) 60 Adet/gün
KayıtMasası (Salon girişinde katılımcı sayısına uygun miktardaen az beş adet, etkinlik konseptine uygun kayıt masasıyapılacaktır. Yerleşim konusu yüklenici tarafından yapılacakolup idarenin onayı alınacaktır. Kayıt masalarında 10 kişigörevlendirilecektir. 6 Adet/gün
ÖğleYemeği (26 Eylül 2013) (İdare tarafından belirlenecek 1alkolsüz içecek dahil kırmızı etli beş çeşit menü esasalınacaktır.) (1 adet öğle yemeği x 1000 kişilik) 1.000 Kişi/adet
ÖğleYemeği (27 Eylül 2013) (İdare tarafından belirlenecek 1alkolsüz içecek dahil kırmızı etli beş çeşit menü esasalınacaktır.) (600 kişi x 1 adet) 600 Kişi/adet
AkşamYemeği (26 Eylül 2013) (Toplantı yapılan otelde veya idareceuygun görülen başka bir yerde, idarece uygun görülen 1alkolsüz içecek dahil kırmızı etli beş çeşit menüdenoluşan 100 kişilik akşam yemeği.) (100 kişi x 1 adet) 100 Kişi/adet
Su,çay, kahve, tatlı, tuzlu kuru pasta, kurabiye ikramı (26 Eylül2013) (Çay, kahve; şişede su, bulundurulacaktır. (1000 kişix 1 adet) - sabah (600 kişi x 1 adet) – öğleden sonra 1.600 Kişi/adet
Su,çay, kahve, tatlı, tuzlu kuru pasta, kurabiye ikramı (27 Eylül2013) Çay, kahve; şişede su, bulundurulacaktır. (600 kişi x2 adet) 1.200 Kişi/adet
YönGösterme Levhaları (Toplantının yapılacağı otelde, gerekliyönlendirme levhaları sağlanacaktır.) (Ebat: 210 x 297 mm) 3 Adet
YönGösterme Levhaları (Toplantının yapılacağı otelde, gerekliyönlendirme levhaları sağlanacaktır.) (Ebat: 297 x 420 mm) 3 Adet
Kokart(Toplantıya davet edilen tüm katılımcılara 1300 adet 300gram mat kuşe kağıt 4 renk baskılı üzeri yazılı veamblemli, iki renk kurdeleli ve mandallı olacak. Tasarımıilgili firma tarafından yapılacak.) 1.300 Adet
Mikrofon(Toplantı salonunda panelistler için 5 adet masa üstü, kürsüiçin 1 adet, katılımcılarla karşılıklı iletişim kurmakiçin 3 adet seyyar (telsiz), 1 adet yaka mikrofonu olmak üzereiki gün süresince toplam 10 adet mikrofon bulundurulacaktır.)(10 adet m 20 Adet/gün
Sesve Görüntü Sistemi (reji masası) (1.000 kişi kapasiteli sesdüzeni kurulacaktır. Açılış gününden itibaren iki günlüktoplantı süresince tüm görüntülerin video çekimi görüntülüve sesli olarak kaydedilecektir. Açılış gününden itibarenkonuşmacıların görüntü 2 Adet/gün
Kamera(Profesyonel HD kayıt yapmaya 2 adet elverişli kamera. Birtanesi sabit, bir tanesi hareketli.) (2 adet x 2 gün) 4 Adet/gün
SesKaydının deşifre edilmesi (Toplantı süresince alınan tümses kayıtlarının deşifreleri yazılı metinler halinegetirilecektir.) 1 Adet
500GB taşınabilir harddisk (Ses kayıtları 500 GB’lıktaşınabilir hard disk içinde idareye teslim edilecektir.) 1 Adet
Seskayıtlarının kitap olarak basımı ve dağıtımı (ÇalışmaMeclisi toplantısı süresince birebir alınacak seskayıtlarının deşifresi yapıldıktan sonra idare tarafındanedite edilecek, metne son hali verilerek teslim edildikten sonra15 gün içerisinde, yüklenici 3.000 Adet
Masaçiçeği yaptırılması (Sahne ve protokol masalarınısüslemede kullanılacaktır.) 20 adet x 2 gün) 40 Adet/gün
SunumBilgisayarı (Konuşmacıların sunumunu yapmaları için (ikigün) panelistlerin yer aldığı masada bir adet diz ustubilgisayar ve pointer bulundurulacaktır. Orijinal sertifikalıofis programları olacaktır.) (1 adet x 2 gün) 2 Adet/gün
Tekkişilik standart odalarda konaklama (25 Eylül 2013 otele giriş– 27 Eylül 2013 otelden çıkış) (Toplantı için görevliolarak Ankara dışından gelecek olan ve İdare tarafındanbelirlenen 50 katılımcı için beş yıldızlı otelde tekkişilik standart odalarda tam 100 Adet/gün
UlaşımToplantıya Ankara dışından katılacak 50 (+/- 5) kişininbulundukları ilden toplantının yapılacağı ile (Ankara) uçakdahil tüm ulaşımı yüklenici tarafından sağlanacaktır.Toplantı için görevli olarak Ankara dışından gelecek olanve İdare tarafından liste 50 Kişi/adet
ŞehirDışından Gelen Katılımcıların Transferi Şehir dışındangelen 50 katılımcının ulaşım noktasından(havalimanından/otogardan/tren garından) toplantınıngerçekleştirileceği otele ve dönüş günü otelden ulaşımnoktasına (havalimanına/ otogara/tren garına) tran 50 Kişi/adet
BakanlıkPersonelinin Transferi İdareden toplantıya katılacak olanyaklaşık 300 katılımcının Bakanlık – Otel - Bakanlıkarası ulaşımı, idarenin belirleyeceği yer, tarih ve saatteyüklenici tarafından sağlanacaktır. Bir transfer, Bakanlıktantransferi sağlanaca 600 Kişi/adet
BasılıMalzeme (Kitap ve doküman) Toplantıda sunulmak üzere A4ebadında, 90 gr kuşe kâğıda, 250 gram Amerikan Bristol(selefon kaplı) kapak ve iç baskısı 4 renk basılacak olan 72sayfalık (sayfa sayısı 6 kitap için farklı olabilir.) 6 adetkitabın grafik tasar 9.000 Adet
Broşür22 x 36 cm ebadında, 170 gr kuşe kağıda, dört kırım,arkalı- önlü dört renk +lak 1500 adet broşür grafiktasarımı ve basımı yüklenici tarafından yaptırılarakbastırılacaktır. 1.500 Adet
YönetimOfisi Oluşturulması Yönetim ofisi toplantı salonuna yakınbir yerde, en az 30 metrekare alana sahip, 24 saat kullanımaaçık ve kapısı kilitlenebilir olacaktır. Yönetim ofisinde,idarenin 24 saat kullanımına açık ADF’si (otomatik dokümanbesleyicisi) ve 2 Adet/gün
Dizüstübilgisayar İhtiyaç halinde, panelistlerin talebi halindekullanılmak üzere orijinal sertifikalı ofis programları olan5 adet dizüstü bilgisayar hazır bulundurulacaktır. (5 adet x2 gün) 10 Adet/gün
Kablosuzinternet bağlantısı Toplantı süresince tüm katılımcılarınerişebileceği kablosuz/ücretsiz internet bağlantısısağlanacaktır. 2 gün