İhale Kayıt Numarası | : | 2014/50675 |
a) Adresi | : | Doğuyaka Mh. 1219 Sk. No:6 07100 MURATPAŞA/ANTALYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2423117373 - 2423127373 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | antalya@gsb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Antalya Duacı doğa kampında sportif, sosyal ve sanatsal etkinlikler, çevre gezileri, alan düzenlenmesi, teknik işler, temizlik, sağlık, güvenlik, yemek ve ulaşım hizmetlerinin dönemler halinde yapılacak, Hizmetin miktarı ve türü ekte yer almaktadır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Antalya Duacı Doğa Kampı - Kepez |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 24.06.2014, işin bitiş tarihi 13.09.2014 |
a) Yapılacağı yer | : | Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Doğuyaka Mh. 1219 Sk. No:6 ANTALYA |
b) Tarihi ve saati | : | 05.06.2014 - 10:00 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 50
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamu ve özel sektörde; Mesleki ve Kültürel alanlarda eğitim organizasyonları, Ulusal ve Uluslararası spor Organizasyonları, Kamp Organizasyonları benzer iş olarak kabul edilecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Açık Büfe Yemek Hizmeti (Sabah 260 kişi x 7 gün 9 dönem) | 16.380 | Öğün |
Yemek Hizmeti (Öğle) (260 kişi x7 gün x 9 dönem) | 16.380 | Öğün |
Yemek Hizmeti (Akşam) (260 kişix7 Gün x 9 Dönem) | 16.380 | Öğün |
Ara Öğün (Saat 15.00-17.00 arası 260 kişi x 7 gün x 9 dönem) | 16.380 | Öğün |
Dönem arası yemek hizmeti (sabah) (35 Kişi x 16 gün) | 560 | Öğün |
Dönem arası öğle yemeği (35 Kişi x 16 gün) | 560 | Öğün |
Dönem arası akşam yemeği(35 Kişi x 16 gün) | 560 | Öğün |
Kamp alanın düzenlenmesi ve temizlenmesi | 9 | Dönem |
Nevresim takımlarının yıkanarak temizlenmesi | 9 | Dönem |
Alezin yatak koruyucusunun yıkanarak temizlenmesi | 9 | Dönem |
Odaların Temizliği (79 Adet Oda) | 9 | Dönem |
Ulaşım Hizmeti | 9 | Dönem |
Binek Araç Yakıt Dahil (1 adet) | 9 | Dönem |
HD Kalitede Video ve Fotoğraf Çekimi | 9 | Dönem |
Paintball, Yüksek ip ve yapay tırmanma duvarı aktiviteleri yön bulma hizmetleri | 9 | Dönem |
Phaselis Yüzme Etkinliği hizmeti | 9 | Dönem |
Rafting Hizmeti | 9 | Dönem |
Ebru Atölyesi Hizmeti | 9 | Dönem |
Ses Sistemi, bilgisayar ve Tepegöz kiralanması | 9 | Dönem |
Sağlık Hizmeti | 9 | Dönem |
Güvenlik Hizmeti | 9 | Dönem |
Ramazan Şenliği (260 Kişilik) | 4 | Adet |
Spor ve Atölye Hizmetlerinde Kullanılacak Malzemeler (32 kalem) | 9 | Dönem |