• İhale No
    2014/61233
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Temmuz 2014 10:00
  • İdare
    Dış Ekonomik İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    24 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
T.C. KALKINMA BAKANLIĞI DIŞ EKONOMİK İLİŞKİLER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İSEDAK OTUZUNCU TOPLANTISI ORGANİZASYONU hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/61233
1-İdarenin
a) Adresi:Necatibey Cad. No:110-A ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:312 294 57 06 - 312 294 57 77-79
c) Elektronik Posta Adresi:ecetinkursun@dpt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :400 Kişilik Uluslararası Toplantı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:İSTANBUL
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 150(Yüz Elli) gündür

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Necatibey Cad. No:110/A Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati:08.07.2014 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
CİNSİ ADET/GÜN MİKTAR TARİH
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 6 Adet x 1 Gün 6 20/11/2014
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 12 Adet x 1 Gün 12 21/11/2014
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 25 Adet x 1 Gün 25 22/11/2014
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 90 Adet x 1 Gün 90 23/11/2014
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 250 Adet x 4 Gün 1000 24-27/11/2014
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 200 Adet x 1 Gün 200 28/11/2014
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 20 Adet x 1 Gün 20 29/11/2014
SINGLE ODA (Kahvaltı Dahil) 5 Adet x 1 Gün 5 30/11/2014
SUIT ODA (Kahvaltı Dahil) 10 Adet x 1 Gün 10 25/11/2014
SUIT ODA (Kahvaltı Dahil) 45 Adet x 3 Gün 135 26-28/11/2014
DOUBLE ODA (Kahvaltı Dahil) 10 Adet x 5 Gün 50 24-28/11/2014

Toplantıya katılacak delegasyonlar için; İstanbul Harbiye, Talimhane ve Taksim mevkilerinde yer alan, konferans hizmetleri için elverişli ve işveren tarafından kabul edilecek 5 yıldızlı otellerden yukarıda yer alan ihtiyaçların belirtilen tarihlerde karşılanması amacıyla İSTEKLİLERİN ilgili otel idarelerinden kendileri adına alacakları konfirme yazılarının aslı ile A Grubu Seyahat Acentası belgesinin aslı veya noter tasdikli suretlerinin sunulması gerekmektedir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal veya Uluslararası Toplantı, Seminer vb. organizasyon işleri yapmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C. Kalkınma Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü Necatibey Cad. No:110/A Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Kalkınma Bakanlığı 7.Kat 5703 No'lu Oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KurşunKalem 20 Düzine
TükenmezKalem (Mavi ve kırmızı) 20 Düzine
FosforluKalem (Mavi, sarı, yeşil, turuncu) 8 Düzine
KurşunKalem Silgisi (20'lik) 1 Kutu
MasaKalemtıraşı 4 Adet
Seloteyp(Küçük boy) 15 Adet
Yapıştırıcı(Uhu) 10 Adet
Devve Orta Boy Ataç (25'lik) 20 Kutu
Post-it(Küçük ve Orta Boy) 40 Adet
0,5Uçlu Pilot Kalem (Mavi, kırmızı) (12'lik) 10 Kutu
Delgeç(9 adet küçük, 6 adet büyük boy) 15 Adet
TelZımba (Küçük ve orta boy) (Standart) 20 Adet
TelZımba (50, 100, 150 sayfa zımbalayabilen) (2315-2317) 10 Adet
ZımbaTeli (Büyük, küçük ve orta boy) (10,20,30,50,100, 150 kağıtkapasiteli, 1000 PCS'li) 20 Kutu
Telzımba Açacağı 10 Adet
Spiral(Muhtelif kalınlıkta) 100 Adet
A-4Renkli Kağıt (Mavi, sarı, yeşil, pembe, krem) 5 Top
A-4Renkli Karton (Mavi, turuncu, sarı, yeşil, kırmızı) 5 Top
KağıtMakası 20 Adet
MaketBıçağı 10 Adet
NaylonluCep 500 Adet
PoşetPlastik 500 Adet
Asetat(200'lük) 1 Kutu
Kalemve Ataç Kabı (Hepsi bir arada olacak) 20 Adet
KendindenYapışkan Etiket (100'lük) 1 Kutu
DokümanDosyası 300 Adet
DokümanDosyası için sticker (Mavi, sarı, yeşil) 300 Adet
CDKalemi (Mavi, Kırmızı ve Siyah) (10'luk) 3 Kutu
Kırmızıve Lacivert Mukavva Doküman Kutusu (Örneği İşveren'denalınacaktır.) 30 Adet
CD/DVD(25'lik) 4 Kutu
KalemDaksil 20 Adet
ŞeffafKendinden Yapışkan Etiket (A4 boyutunda 2 Sütun 7 sıra200'lük) 1 Kutu
ÖnProgram ve Bilgi Broşürü (9x19 cm.) 500 Adet
UzmanGrafiker (2 Kişi x10 Gün) 20 Kişi/Gün
Toplantıİştirak Formu 400 Adet
TorbaZarf (18 x 27 cm.) 400 Adet
BukletZarf (11 x 22 cm.) 400 Adet
BagajEtiketi (Plastik Muhafazalı) 400 Adet
BagajEtiketi (Sticker) 400 Adet
Bloknot(A5 Ebatında) 1.000 Adet
Rozet(Şartnamede belirtilen özelliklerde) 400 Adet
HediyelikEşya (Şartnamede belirtilen özelliklerde) 100 Adet
HediyelikEşya (Şartnamede belirtilen özelliklerde) 20 Adet
TanıtmaEtiketleri (15 x 25 cm.) 100 Adet
TanıtmaAfişleri (50 x 70 cm.) 50 Adet
ElBroşürü (A5 Ebatında) 500 Adet
YönGösterme Levhaları (20x 60 cm.) 30 Adet
ElLevhaları ( 25 x 35 cm. ) 10 Adet
Bandrol(85m2) (1 Ad x 6 gün) 6 Adet
FotoğrafsızYaka Kartı 1.500 Adet
ZarflıDavetiye (12x17 cm.) 450 Adet
YemekListesi (Mönü) (17x24 cm.) 200 Adet
ToplantıRaporu Basımı 1.200 Adet
AçıklamalıGündem Taslağı Basımı 300 Adet
ÜlkeRaporu Basımı 300 Adet
İlerlemeRaporu Basımı 900 Adet
COMCECStrateji Kitabı Basımı 1.500 Adet
BakanlarÇalışma Oturumu Sunuşların Basımı 300 Adet
YanEtkinliklerdeki Sunuşların Basımı 300 Adet
BohçaDosya (Şartnamede belirtilen özelliklerde) 2.000 Adet
Kayıtpersoneli (22 Kişi x 9 Gün) 198 Kişi/Gün
PCve Lazer Yazıcı (10 Adet x 9 Gün) 90 Adet/Gün
Faks(1 Adet x 9 Gün) 9 Adet/Gün
KayıtMerkezi için Salon Tanzimi (21-29/11/2014) (1 Adet x 9 Gün) 9 Adet/Gün
HavaLimanı personeli (28 Kişi x 10 Gün) 280 Kişi/Gün
DanışmaMasası (1,5x1 m) ve Kırlangıç Afiş (1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
Laptop(1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
All-in-onecihazı (1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
OfisOdası (21-30/11/2014) (1 Adet x 10 Gün) 10 Adet/Gün
DokümantasyonOfislerinin tanzimi (22-29/11/2014) (3 Adet x 8 Gün) 24 Adet/Gün
BilgisayarOperatörü (İngilizce 3, Fransızca 3, Arapça 3 ve Türkçe 3kişi) (12 Kişi x 8 Gün) 96 Kişi/Gün
BilgisayarTeknisyeni (4 Kişi x 9 Gün) 36 Kişi/Gün
Dokümantasyonpersoneli (12 Kişi x 8 Gün) 96 Kişi/Gün
PCve Yazıcı (10 Adet x 8 Gün) 80 Adet/Gün
Laptop(1 Adet x 8 Gün) 8 Adet/Gün
FotokopiÇekimi (4 Fotokopi Makinası, 1 adet Spiral Makinası, 1adetManuel Giyotin, kağıt, toner vb. dahil) 300.000 Adet
RenkliFotokopi Çekimi (3 Renkli Fotokopi Makinası, kağıt, toner vb.dahil) 50.000 Adet
YazılıDoküman Tercümesi (İngilizce, Fransızca, Arapça) 700 Sayfa
Yurtdışından Temin Edilecek Arapça Mütercim (6 Kişi x 8 Gün) 48 Kişi/Gün
Yurtdışından Temin Edilecek Fransızca Mütercim (6 Kişi x 8 Gün) 48 Kişi/Gün
YurtiçindenTemin Edilecek Türkçe Mütercim (İngilizce -- Türkçe) (4Kişi x 8 Gün) 32 Kişi/Gün
YurtdışıDüzeltmen (1 Arapça - 1 İngilizce - 1 Fransızca) (3 Kişi x 8Gün) 24 Kişi/Gün
YurtdışıArapça Kabinde (Fransızca--Arapça + İngilizce--Arapça) (4Kişi x 6 Gün) 24 Kişi/Gün
YurtdışıFransızca Kabinde (Arapça+İngilizce--Fransızca) (2 Kişi x 6Gün) 12 Kişi/Gün
Yurtdışıİngilizce Kabinde (Arapça + Fransızca--İngilizce) (2 Kişi x6 Gün) 12 Kişi/Gün
YurtdışıRusça Kabinde (İngilizce--Rusça--İngilizce) (4 Kişi x 6 Gün) 24 Kişi/Gün
YurtiçiFransızca Kabinde Türkçe+İngilizce--Fransızca (2 Kişi x 6Gün) 12 Kişi/Gün
Yurtiçiİngilizce Kabinde Türkçe+Fransızca--İngilizce (2 Kişi x 6Gün) 12 Kişi/Gün
YurtiçiTürkçe Kabinde İngilizce--Türkçe (2 Kişi x6 Gün) 12 Kişi/Gün
YurtiçiTürkçe Kabinde Fransızca--Türkçe (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
ToplantıSalonu ve Tanzimi (23-28/11/2014) (Pano, Aile Fotoğrafı içinPodyum, Aile Fotoğrafçısı dahil) (1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
AileFotoğraflı Albüm 100 Adet
ToplantıSalonu personeli (10 Kişi x 6 Gün) 60 Kişi/Gün
PCve Yazıcı (1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
Laptop(1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
SimultaneTercüme Ses Sis. ve Kabinler (23-28/11/2014) (1 Sistem x 6 Gün) 6 Sistem/Gün
Mikrofon(80 Adet x 6 Gün) 480 Adet/Gün
SeyyarMikrofon ( 6 Adet x 6 Gün) 36 Adet/Gün
DinlemeCihazları (Alıcılar): Hazırlık toplantısı ve UzmanlarOturumu (300 Adet x 4 Gün) 1.200 Adet/Gün
DinlemeCihazları (Alıcılar): Bakanlar Oturumu (400 Adet x 2 Gün) 800 Adet/Gün
YanEtkinlikler için Toplantı Salonu ve Tanzimi (24-28 /11/ 2014)(1 Adet x 5 Gün) 5 Adet/Gün
YanEtkinlikler için Simultane Tercüme Sistemi ve Kabinler (24-28/11/ 2014) (1 Adet x 5 Gün) 5 Sistem/Gün
YanEtkinlikler için Mikrofon (6 Adet x 5 Gün) 30 Adet/Gün
YanEtkinlikler için Seyyar Mikrofon (6 Adet x 5 Gün) 30 Adet/Gün
YanEtkinlikler için Dinleme Cihazları (250 Adet x 5 Gün) 1.250 Adet/Gün
Sergiiçin Modüler Pano (1 m. x 2,5 m.) (44 Adet x 6 Gün) 264 Adet
Sergiiçin Paspartulu ve Çerçeveli Fotoğraf (50 x 70 cm.) 60 Adet
Sergiiçin LCD (50 inç) (5 Adet x 6 Gün) 30 Adet
DVDKayıt 6 Set
AVIFormatında Taşınabilir Hard Disk 2 Adet
WMV,MPG, FLV, MP4 Dosya biçimlerinden birine Kayıt 2 Set
Tanıtımfilmi hazırlanması (Şartnamede belirtilen özelliklerde) 1 Adet
BüyükBayrak (1x1,40 m.) 65 Adet
KüçükBayrak (23x14 cm.) 65 Adet
İkramlar:Toplantı aralarında günde iki kez, Görüşme Odaları veDiğer Toplantılar ile Dokümantasyon Merkezi, Kayıt Merkeziİle tüm Ofis Odalarına ve Emniyet Mensupları Ofis OdalarınaKonulacak Su Sebili, Çay- Kahve Makinaları ile Sarf MalzemeleriDahil (2 Sefe 4.800 Sefer/Kişi/Gün
BasınMerkezi personeli (2 Kişi x 6 Gün) 12 Kişi/Gün
BasınMerkezi için Bilgisayar ve Yazıcı (12 Adet x 6 Gün) 72 Adet/Gün
BasınMerkezi için Faks (3 Adet x 6 Gün) 18 Adet/Gün
BasınMerkezi için LCD Ekran (3 Adet x 6 Gün) 18 Adet/Gün
BasınMerkezi için Canlı Yayın Aracı (Canlı yayın için gereklieleman, alet ve teçhizat v.b. Dahil) (1 Adet x 3 Gün) 3 Adet/Gün
BasınMerkezi tanzimi (23-28/11/2014) (1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
İnternetMerkezi için Bilgisayar ve Yazıcı (8 Adet x 6 Gün) 48 Adet/Gün
İnternetMerkezi tanzimi (23-28/11/2014) (1 Adet x 6 Gün) 6 Adet/Gün
Görüşmeodası personeli (Yabancı dil bilen) (8 Kişi x 3 Gün) 24 Kişi/Gün
Görüşmeodası için Bilgisayar ve Yazıcı (1 Adet x 3 Gün) 3 Adet/Gün
Görüşmeodası için Faks (1 Adet x 3 Gün) 3 Adet/Gün
Görüşmeodası için Fotoğrafçı ( 2 Kişi x 3 Gün) 6 Kişi/Gün
GörüşmeOdaları (26-28/11/2014) (4 Adet x 3 Gün) 12 Adet/Gün
OfisOdaları için Sekreter (6 Kişi x 8 Gün) 48 Kişi/Gün
OfisOdaları için Bilgisayar ve Yazıcı (15 Adet x 8 Gün) 120 Adet/Gün
OfisOdaları için Faks (1 Adet x 8 Gün) 8 Adet/Gün
Cumhurbaşkanıiçin Ofis Odası (26-27/11/2014) (1 Adet x 2 Gün) 2 Adet/Gün
OfisOdaları Tanzimi (22-29/11/2014) (18 Adet x 8 Gün) 144 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 20/11/2014 (6 Adet x 1 Gün) 6 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 21/11/2014 (12 Adet x 1 Gün) 12 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 22/11/2014 (25 Adet x 1 Gün) 25 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 23/11/2014 (90 Adet x 1 Gün) 90 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 24 - 27/11/2014 (250 Adet x 4 Gün) 1.000 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 28/11/2014 (200 Adet x 1 Gün) 200 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 29/11/2014 (20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
SİNGLEODA (Kahvaltı Dahil) 30/11/2014 (5 Adet x 1 Gün) 5 Adet/Gün
SUITEODA (Kahvaltı Dahil) 25/11/2014 (10 Adet x 1 Gün) 10 Adet/Gün
SUITEODA (Kahvaltı Dahil) 26 - 28 /11/2014 (45 Adet x 3 Gün) 135 Adet/Gün
DOUBLEODA (Kahvaltı Dahil) 24 - 28/11/2014 (10 Adet x 5 Gün) 50 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 20/11/2014 (6 Adet x 1 Gün) 6 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 21/11/2014 (10 Adet x 1 Gün) 10 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 22/11/2014 (20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 23/11/2014 (70 Adet x 1 Gün) 70 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 24/11/2014 (180 Adet x 1 Gün) 180 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 25/11/2014 (330 Adet x 1 Gün) 330 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 26/11/2014 (250 Adet x 1 Gün) 250 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 27/11/2014 (450 Adet x 1 Gün) 450 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 28/11/2014 (200 Adet x 1 Gün) 200 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 29/11/2014 (20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
ÖĞLEYEMEĞİ 30/11/2014 (5 Adet x 1 Gün) 5 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 20/11/2014 (6 Adet x 1 Gün) 6 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 21/11/2014 (12 Adet x 1 Gün) 12 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 22/11/2014 (25 Adet x 1 Gün) 25 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 23/11/2014 (80 Adet x 1 Gün) 80 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 24 - 26/11/ 2014 (250 Adet x 3 Gün) 750 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 27/11/2014 (50 Adet x 1 Gün) 50 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 28/11/2014 (200 Adet x 1 Gün) 200 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 29/11/2014 (20 Adet x 1 Gün) 20 Adet/Gün
AKŞAMYEMEĞİ 30/11/2014 (5 Adet x 1 Gün) 5 Adet/Gün
DanışmaMasası, Pano ve Transport Masası (3 Adet x 10 Gün) 30 Adet/Gün
TransportMasası için personel (12 Kişi x 10 Gün) (Şartnamedebelirtildiği şekilde) 120 Kişi/Gün
KongreMerkezinde Danışma Masası, Pano ve Transport Masası (1 Adet x10 Gün) 10 Adet/Gün
KongreMerkezi Transport Masası için Personel (Şartnamedebelirtildiği şekilde) (5 Kişi x 10 Gün) 50 Kişi/Gün
Resepsiyon(Sn. Cumhurbaşkanımızın vereceği) Salon düzeni,resepsiyonla ilgili ikramlar, ses düzeni, çiçek. vb. dahil)27.11.2014 (150 Kişi x 1 Sefer) 150 Kişi/Sefer
Rozet(Küçük, kırmızı renkli, parlak, bombeli-Yakaya takılacak) 100 Adet
PresentationCard (11x9 cm. boyutunda) 250 Adet
ResmiYemek (Sn.Cumhurbaşkanımızın veya Sn. Bakanımızınvereceği) (Yemek salonu, resmi yemek, canlı müzik, ses düzeni,yemek masalarının çiçeklendirilmesi vb. dahil)27.11.2014.(350 Kişi x1 Sefer) 350 Kişi/Sefer
Masaİsimlikleri (A5 boyutunda, renkli, presli) 20 Adet
Protokolİsimliği (13x9 cm. boyutunda, renkli) 150 Adet
YemekYer Gösterim Kartları 150 Adet
Sabahkahvaltısı (Sn. Bakanın veya Müsteşarın vereceği) (Yemeksalonu, kahvaltı, ses düzeni, masa düzeni,çiçeklendirme vb.dahil) (30 Kişi x 2 Sefer) 60 Kişi/Sefer
Öğleyemeği (Sn. Bakanın veya Müsteşarın vereceği) (Yemeksalonu, yemek, ses düzeni, masa düzeni, çiçeklendirme vb.dahil) (30 Kişi x 2 Sefer) 60 Kişi/Sefer
Basıniçin öğle yemeği (lunchbox) 27.11.2014 (100 Kişi x 1 Sefer) 100 Kişi/Sefer
Oteldesabit telefon ve hattı (beş (5) adedi yurtdışına açık)(Otelde telefon ve faks alt yapısının kullanılabilir halegetirilmesi veya yeni hat çekimi ve görüşme bedelleri dahil) 15 Adet
TLKartı (50 Adet x 20 TL.) 50 Adet
ÖnÖdemeli Hat Açılım Ücreti 10 Adet
KamyonSefer Ücreti (Ankara-İst./ İstanbul-Ankara) (2 Adet x 2 Sefer) 4 Adet/Sefer
KamyonetSefer Ücreti (Şehiriçi) (1 Adet x 10 Sefer) 10 Adet/Sefer
Hammaliye(15 Kişi x 10 Gün) 150 Kişi/Gün
MakamOto (En az 6 silindir, 3000cc. - 3500cc. motor hacimli) (24 saat)(Bakan ve Heyet Başk.için) (25-28 / 11 / 2014) (2 Adet x 4 Gün) 8 Adet/Gün
MakamOto (En az 4 silindir, 2000cc. - 2200cc. motor hacimli) (24 saat)(Bakan ve Heyet Başk.için) (25-28 / 11 / 2014) (43 Adet x 4Gün) 172 Adet/Gün
BinekOtomobil (Katılımcılar için) (85 Adet x 8 Gün) 680 Adet/Gün
5Kişilik karşı oturma gruplu, deri koltuklu VIP dizayn araç(24 Saat)(8 Adet x 5 Gün) 40 Adet/Gün
Otobüs(24 Saat) (4 Adet x 2 Gün) 8 Adet/Gün
Minibüs(24 saat) (10 Adet x 5 Gün) 50 Adet/Gün
Panelist(Yurtiçi veya Yurt dışı) (20 Kişi x 7.500,00 TL.) 20 Kişi