ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
Devlet Opera Ve Balesi Genel Müdürlüğü İdari Ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı
2.İstanbul Uluslararası Opera Festivali Organizasyonu kapsamında Çevre, Mekan ve Sahne İhtiyaçları hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/64088
1-İdarenin
a) Adresi : Hanımeli Sokak No:11 Sıhhiye-Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122310553 - 3122323391 c) Elektronik Posta Adresi : imilevsbmd@dobgm.gov.tr ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İSTANBUL
c) Süresi : İşe başlama tarihi 28.06.2011, işin bitiş tarihi 22.07.2011
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Devlet Opera Ve Balesi Genel Müdürlüğü Hanımeli Sokak No:11
Sıhhiye- ANKARA
b) Tarihi ve saati : 23.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Kalite, standarda ilişkin belgeler:
7.5.3.1.Kalite yönetim sistem belgesi :
Festival, Fuar, Konser, Turne, Kongre Organizasyonunu kapsayan hizmet alımlarından herhangi birini içeren
ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi
gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk
Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektöre yurt içinde veya yurt dışında yapılan Festival, Fuar, Konser, Turne ve Kongre
Organizasyonları hizmet alımlarının herhangi biri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Devlet Opera Ve Balesi
Genel Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı Levazım Şube Müdürlüğü Hanımeli Sokak No:11
Sıhhiye- ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Devlet Opera Ve Balesi Genel Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı Levazım Şube Müdürlüğü Hanımeli Sokak No:11 Sıhhiye- ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
TABANI 10 CM YÜKSEKLİKTE, 2 ADET 24000 btu KLİMALI,PODYUM ÜZERİ HALIFİLEKS KAPLI, KURUTMALI ÇAMAŞIR MAKİNELİ,BUHARLI ÜTÜ VE ÜTÜ MASALI,25 M2 ODA BÖLMELİ 100 m2 ÇADIR KİRALANMASI | 7,00 | GÜN |
TABANI 10 CM YÜKSEKLİKTE, 2 ADET 24000 btu KLİMALI PODYUM ÜZERİ HALIFİLEKS KAPLI,16 M2 ODA BÖLMELİ 60 m2 ÇADIR KİRALANMASI | 7,00 | GÜN |
20 ADET KATLANABİLİR MASA KİRALANMASI | 7,00 | GÜN |
150 ADET İÇ İÇE GEÇEBİLEN PLASTİK TABURE KİRALANMASI | 7,00 | GÜN |
6 ADET AYNALI, IŞIKLANDIRMALI VE ELEKTRİK PRİZLİ MAKYAJ MASASI KİRALANMASI | 7,00 | GÜN |
10 CM YÜKSEKLİKTE PODYUM ÜZERİ HALIFİLEKS KAPLI, 40 m2 HAKİ RENKLİ ÇADIR KİRALANMASI | 9,00 | GÜN |
4 ADET KATLANABİLİR MASA KİRALANMASI | 9,00 | GÜN |
40 ADET İÇ İÇE GEÇEBİLEN PLASTİK TABURE KİRALANMASI | 9,00 | GÜN |
TABANI AHŞAP KAPLAMALI, 2 ADET 24000 btu KLİMALI, KURUTMALI ÇAMAŞIR MAKİNELİ, BUHARLI ÜTÜ VE ÜTÜ MASALI,16 M2 ODA BÖLMELİ 50 m2 HAKİ RENKLİ ÇADIR KİRALANMASI | 5,00 | GÜN |
TABANI AHŞAP KAPLAMALI, 16 M2 ODA BÖLMELİ 1 ADET 50 m2 HAKİ RENKLİ ÇADIR KİRALANMASI | 5,00 | GÜN |
10 ADET KATLANABİLİR MASA KİRALANMASI | 5,00 | GÜN |
80 ADET İÇ İÇE GEÇEBİLEN TABURE KİRALANMASI | 5,00 | GÜN |
8 ADET AYNALI, IŞIKLANDIRMALI VE ELEKTRİK PRİZLİ MAKYAJ MASASI KİRALANMASI | 5,00 | GÜN |
LAVABOLU, AYNALI, AYDINLATMALI,TEMİZLİK MALZEMELİ (TSE’Lİ SIVI SABUN, ÇİFT KATLI TUVALET KAĞIDI, KAĞIT HAVLU, KLOZET ÖRTÜSÜ) TEMİZLİĞİ VE BOŞALTMA İŞLEMİ İÇİN PERSONEL BULUNDURULAN 4 ADET SEYYAR KABİN TUVALET KİRALANMASI | 12,00 | GÜN |
LAVABOLU, AYNALI, AYDINLATMALI, TEMİZLİK MALZEMELİ (TSE’Lİ SIVI SABUN, ÇİFT KATLI TUVALET KAĞIDI, KAĞIT HAVLU, KLOZET ÖRTÜSÜ) TEMİZLİĞİ VE BOŞALTMA İŞLEMİ İÇİN PERSONEL BULUNDURULAN 4 ADET SEYYAR KONTEYNER TUVALET KİRALANMASI | 12,00 | GÜN |
1 ADET 500 kw’lık 50 M KABLO MESAFELİ YAKIT , KURULUMU VE KALDIRILMASI DAHİL, SES YALITIMLI MOBİL JENERATÖR KİRALANMASI | 7,00 | GÜN |
1 ADET 300 kw’lık 50M VE 400 M KABLO MESAFELİ YAKIT , KURULUMU VE KALDIRILMASI DAHİL, SES YALITIMLI MOBİL JENERATÖR KİRALANMASI | 26,00 | GÜN |
1 ADET 150 kw’lık 200 M KABLO MESAFELİ YAKIT , KURULUMU VE KALDIRILMASI DAHİL SES YALITIMLI MOBİL JENERATÖR KİRALANMASI | 3,00 | GÜN |
28 Haziran-20 Temmuz Tarihleri Arasında Toplam 19 Temsil ve 20 Provada 6 Ayrı Temsil Mekanında 1 Günde 30 Kişiyi Geçmemek Üzere Özel Kıyafetli %50’si Bayan Olmak Üzere Teşrifat Elemanı Tutulması (Teşrifat Elemanlarının Yarısı İngilizce bilecektir.) | 250,00 | ADET |
28 Haziran-20 Temmuz Tarihleri Arasında Toplam 19 Temsil ve 20 Provada 6 Ayrı Temsil Mekanında 1 Günde 50 Kişiyi Geçmemek Üzere Temizlik Elemanı Tutulması | 450,00 | ADET |
28 Haziran-21 Temmuz Tarihleri Arasında 1 Günde 14 Kişiyi Geçmemek Üzere Yardımcı Taşıma Elemanı Tutulması | 200,00 | ADET |
TOPKAPI SARAYINDA 650 ADET KOYU RENKLİ, ÇEVREYE UYUMLU, DEMİR AYAKLI PLASTİK SEYİRCİ KOLTUKLU SEYİRCİ YERİ DÜZENİ KURULMASI | 5,00 | GÜN |
TOPKAPI SARAYINDA SEYİRCİ YERİ İÇİN HER BİRİNDEN İKİŞER ADET OLMAK ÜZERE 20 Cm YÜKSEKLİĞİNDE 25 m2, 40 Cm YÜKSEKLİĞİNDE 25 m2, 60 Cm YÜKSEKLİĞİNDE 25 m2 GİDEREK YÜKSELEN SEYİRCİ PODYUMU KURULMASI | 5,00 | GÜN |
TOPKAPI SARAYINDA 5x8 (40 m2) YERDEN 100 cm YÜKSEKLİKTE AHŞAP ZEMİNLİ 70 KİŞİNİN HAREKETLİ YÜKÜNÜ ÇEKECEK PORTATİF SAHNE KURULMASI | 4,00 | GÜN |
TOPKAPI SARAYINDA 6x9 (54m2) YERDEN 30 cm YÜKSEKLİKTE 60 KİŞİNİN HAREKETSİZ YÜKÜNÜ ÇEKECEK NİTELİKTE ORKESTRA PODYUMU KURULMASI | 9,00 | GÜN |
YILDIZ SARAYINDA 32x5 (160 m2) BİRİNCİ BASAMAĞI YERDEN 40 cm, İKİNCİ BASAMAĞI 60 cm YÜKSEKLİKTE “L” ŞEKLİNDE SEYİRCİ YERİ PODYUMU KURULMASI | 12,00 | GÜN |
RUMELİ HİSARINDA SAHNE OLARAK KULLANILACAK ZEMİNE 16 m ÇAPINDA YERDEN 20 cm YÜKSEKLİKTE AHŞAP ZEMİN DÖŞEMESİ YAPILMASI VE GRİ RENKLİ VİNLY İLE KAPLANMASI | 1,00 | ADET |