• İhale No
    2015/82040
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ağustos 2015 10:00
  • İdare
    ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    08 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

ORGANİZASYON HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/82040

1-İdarenin

a) Adresi : İnönü Bulvarı No: 42- 06520 Emek Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : (312) 296 67 37 - (312) 215 50 91
c) Elektronik Posta Adresi : isggm@csgb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İşyerlerinde Güvenli ve Uygun Kişisel Koruyucu Donanım Kullanımının Teşvik Edilmesine Yönelik Araştırma ve Destek Projesi İle Bu Amaçla Gerçekleştirilecek Olan Eğitim, Seminer ve Toplantılara İlişkin Organizasyon Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İdarenin Adresinde ve İdare tarafından belirlenecek olan ANKARA sınırları içerisindeki yer ve mekanlarda
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 15(onbeş) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İnönü Bulvarı No:42 Emek/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 23.07.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

istekliler tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan İSO9001:2008 standartına göre alınmış olan kalite yönetim sistem belgesi teklifleriyle birlikte sunulacaktır.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu yada özel sektörde gerçekleştirilen ulusal veya uluslararası kongre, seminer, toplantı,çalıştay ve eğitim organizasyonlarından birini yapmış olamak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İ Blok Z.Kat 04 Nolu oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Açılış Toplantısı (Teknik şartnamede belirtilen özelliklerde bir otelde veya aynı özelliklerde bir kongre merkezinde bu toplantı için gerekli olan ses, ışık, sahne, podyum,kürsü ve oturma düzeni gibi bütün yardımcı ekipmanlar için öngörülen giderler bu ka 1 adet
Kapanış Toplantısı (Teknik şartnamede belirtilen özelliklerde bir otelde veya aynı özelliklerde bir kongre merkezinde bu toplantı için gerekli olan ses, ışık, sahne, podyum, kürsü ve oturma düzeni gibi bütün yardımcı ekipmanlar için öngörülen giderler bu 1 adet
Seminer (Teknik şartnamede belirtilen özelliklerde Kongre Merkezi, Kamu kurumu veya üniversitelerin toplantı salonları ya da en az 4 yıldızlı otel bu seminerler için gerekli olan ses, ışık, sahne, kürsü ve oturma düzeni vb.gibi bütün yardımcı ekipmanlar i 10 adet
İşyeri çalışma ziyaretleri (Teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun olarak bu ziyaretlerin organizasyonu ile diğer öngörülen giderler bu kaleme edilecektir.) 125 adet
Kayıt Masası (Açılış ve kapanış toplantılarında uygun ebatta ihtiyacı karşılayabilecek boyutta 2 adet kayıt masası ile üzerinde iki adet bilgisayar, donanımı ile birlikte bir adet yazıcı.) 2 adet
Teknik Personel (Açılış ve kapanış toplantılarında kayıt masasında ve salonda oluşabilecek teknik arızaları giderebilecek bilgiye sahip ) 2 kişi
Hostes/Host(Açılış toplantısı için 3, kapanış toplantısı için 3 olmak üzere toplam 6 hostes/host) 6 kişi
Ara İkramlar (Teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun olarak yapılacak olan toplantı ve seminerler için öğleden önce ve öğleden sonra olmak üzere ) 2.300 kişi
Yemek (proje kapanış toplantısında teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun bir mekanda ve özellikte) 300 kişi
Davetiye (Açılış ve kapanış için teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 600 adet
Zarf (Açılış ve kapanış için ) teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 600 adet
Kitap Basımı (KKD teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 1.000 adet
Rehber Basımı (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 2.000 adet
Tükenmez Kalem(teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 2.000 adet
Bloknot (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 2.000 adet
Cepli Dosya (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 1.500 adet
Bez Çanta (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 1.500 adet
Katılımcı İşyerleri için Sertifika (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 135 adet
Örümcek Stand (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 1 adet
Yaka kartı (Açılış-Kapanış) (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 600 adet
Branda (teknik şartnamede belirtilen düzenlemelere uygun özellikte) 1 adet
Proje Sektör Danışmanı ve Analiz Uzmanı (Teknik şartnamede belirtilen özelliklerde ve sürelerde) 6 kişi
21 Temmuz 2015

İhale Tarihi 05.08.2015 10:00 olarak değişmiştir.