• İhale No
    2015/106158
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Eylül 2015 14:00
  • İdare
    GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, 10Uluslararası Antepfıstığı Kültür ve Sanat Festivali Organizasyonu hizmet alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/106158

1-İdarenin

a) Adresi : Incilipinar Mah. 3 Nolu Cad. No: 4 27090 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 3422111200 - 3422111293
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@gaziantep-bld.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 7 gün Festival etkinliği kapsamında En az üç (3) Konseri, en az yirmi(20) el sanatları sanatçısını, en az oniki (12) halk oyunları gruplarını ve gösterilerini, vb. etkinlikleri.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Festival etkinlikleri Gaziantep Büyükşehir Belediyesi sınırları dahilinde ana mekan olarak Festival Park - Kavaklık olacak şekilde, Onat Kutlar salonu, Çetin Emeç Salonu, Bey mahallesi, Ömer Ersoy Kültür Merkezi, Gazi Kültür Merkezi, Şehitler Abidesi, Balıklı Parkı, Masal parkı vb. İdarenin belirleyeceği alanlarda gerçekleştirilecektir. İdarenin uhdesinde bulunan salon ve mekanlar festivale bedelsiz tahsis edilecek, diğer mekanların maddi talep ve teknik gereksinimleri Yüklenici tarafından karşılanacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 16.09.2015, işin bitiş tarihi 22.09.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gaziantep Büyükşehir Belediyesi
b) Tarihi ve saati : 14.09.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Festival, şenlik, kültürel etkinlikler, toplantı, sempozyum ve benzeri organizasyon işleri kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İhale Alım Satım Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İhale Alım Satım Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kırlangıç Bayrak 50 adet
Festival Bayrağı 1 adet
Olta / Flama Bayrak Seti 30 adet
Sandalye Giydirme 300 adet
Meşale hazırlama ve süsleme 2 adet
Sahne Çiçek Süslemesi 12 metre
Sehpa Arajmanı 2 metre
Ferforje Çiçek Süsleme 2 adet
El Dövizi 30 adet
Ülke ve CIOFF Bayrakları 10 adet
Kortej için Su Temini 1.500 adet
Havai Fişek Gösterisi 1 adet
Ulaşım (Uçak ile Gidiş - Dönüş)- AHL/GZT/AHL 1 adet
Konaklama-tek kişilik oda 4* (Geceleme/kişi) 4 kişi
Öğle Yemeği (Alakart) 4 adet
Akşam Yemeği (Alakart) 4 adet
CIOFF Ekiplerinin Konaklaması-tek kişilik oda 3* (Geceleme-oda) 70 adet
CIOFF Ekiplerinin Konaklaması-iki kişilik oda 3* (Geceleme-oda) 245 adet
CIOFF Ekiplerinin Konaklaması-üç kişilik oda 3* (Geceleme-oda) 280 adet
CIOFF Ekiplerinin Öğle Yemekleri - (Tabldot) 800 adet
CIOFF Ekiplerinin Öğle Yemekleri -Kumanya(S.S.) 200 adet
CIOFF Ekiplerinin Öğle Yemekleri-Kumanya(T.N.) 200 adet
CIOFF Ekiplerinin Öğle Yemekleri-Kumanya(K.H.) 200 adet
CIOFF Ekiplerinin Akşam Yemekleri (Tabldot) 1.400 adet
CIOFF Ekiplerinin Gezi İaşesi 400 adet
CIOFF Ekiplerinin Katılım Gideri (günlük/kişi) 600 adet
CIOFF Ekiplerinin Yurt içi Ulaşımı /lt 15.000 kilometre
CIOFF Turkiye Ulaşım (Uçak ile AHL/GZT/AHL) 4 adet
CIOFF Turkiye Konaklama-iki kişilik oda 4* (Geceleme/kişi) 10 kişi
CIOFF Turkiye Öğle Yemeği (Alakart) 20 adet
CIOFF Turkiye Akşam Yemeği (Alakart) 20 adet
CIOFF Turkiye Gezi İaşesi 8 adet
Yurt içi Ekiplerinin sabah kahvaltısı 240 adet
Yurt içi Ekiplerinin Öğle Yemekleri - (Tabldot) 60 adet
Yurt içi Ekiplerinin Öğle Yemekleri -Kumanya(S.S.) 60 adet
Yurt içi Ekiplerinin Öğle Yemekleri-Kumanya(T.N.) 60 adet
Yurt içi Ekiplerinin Öğle Yemekleri-Kumanya(K.H.) 60 adet
Yurt İçi Ekiplerin Akşam Yemekleri - (Tabldot) 240 adet
Yurt İçi Ekiplerin Gezi İaşesi 120 adet
Yerel Ekiplerin Öğle Yemeği - (Tabldot) 100 adet
Müzisyen Kaşeleri 8 kişi
Gösteri Topluluklarına Su Temini 2.080 adet
Sanatçıların Konaklaması - tek kişilik oda 3* (Geceleme-oda) 80 adet
Dernek yöneticileri konaklaması - tek kişilik oda 4* (Geceleme-oda) 16 adet
Sanatçıların Öğle yemeği - (Tabldot) 108 adet
Sanatçıların Akşam yemeği - (Tabldot) 108 adet
Sanatçıların Gezi İaşesi 54 adet
Kargo 4 adet
Mozaik malzeme 3 metrekare
Ulaşım (Uçak ile Gidiş - Dönüş)- AHL/GZT/AHL 20 adet
Ulaşım (Uçak ile Gidiş - Dönüş)- IST SG/GZT/IST SG 5 adet
Ulaşım (Uçak ile Gidiş - Dönüş)- ANK/GZT/ANK 5 adet
Konaklama - Tek kişilik oda 5* (Geceleme-oda) 20 adet
Konaklama - İki kişilik oda 5* (Geceleme-oda) 5 adet
Gezi iaşeleri 36 adet
Öğle Yemeği (Alakart) 33 adet
Akşam Yemeği (Alakart) 33 adet
Çocuk Oyunları Şenliği malzeme temini 40 adet
Çocuk Oyunları Şenliği tanıtım levhaları 40 adet
Kumanya temini (S.S) 1.000 adet
Su temini 1.000 adet
Gezici Kukla Arabası organizasyonu-gösteri 12 adet
Palyaço, Jonklör,Ateşbaz ve kukla gösterisi 8 adet
Palyaço-Balkan Orkestrası 4 adet
Ulaşım (Uçak ile Gidiş - Dönüş)-AHL/GZT/AHL 5 adet
Ulaşım (Otobüs Gidiş-Dönüş) MRS/GZT/MRS 8 adet
Konaklama-tek kişilik oda 3*(Geceleme-oda ) 16 adet
Konaklama-iki kişilik oda 3* (Geceleme-oda) 28 adet
Öğle Yemeği (Tabldot) 72 adet
Akşam Yemeği (Tabldot) 72 adet
Gösteri ve Gezi İaşesi 56 adet
İkram Hizmeti 1 400 adet
İkram Hizmeti 2-Gösteri Grupları 400 adet
İkram Hizmeti 2-Sanatçı Grupları 30 adet
Ulaşım (Uçak ile Gidiş - Dönüş)-AHL/GZT/AHL 6 adet
Konaklama-tek kişilik oda 5* (Geceleme/kişi) 12 kişi
Öğle Yemeği (Alakart) 12 adet
Akşam Yemeği (Alakart) 12 adet
Gezi İaşesi 12 adet
Ödüller - birincilik 3 adet
Ödüller - ikincilik 3 adet
Ödüller - üçüncülük 3 adet
Fleksi Baskı 100 adet
Vinil Baskı 30 adet
Stantların, sahne ve kulislerin temizliği, tertip ve düzeni 5 gün
Ses, Işık ve trus Sistemi 4 gün
Led ekran 4 adet
Jeneratör 4 adet
Tişört 1.000 adet
Şapka 1.000 adet
Çocuk Tişört 1.000 adet
Çocuk Şapka 1.000 adet
Kilim Heybe 100 adet
Kumaş Heybe (Non Wowen) 1.000 adet
Kutnu Şal 100 adet
Kutnu Kravat 100 adet
Kutnu Keseli 250 gr Fıstık 100 adet
Poşet içinde 100 gr Fıstık 500 adet
Plaket 20 adet
Davetiye 5.000 adet
Program Broşürü 25.000 adet
Afiş 1.000 adet
Animatör 24 adet
Yaka Kartı 400 adet
Ana Sahne Arkası mesh baskı 80 metrekare
Ana Sahne Arkası germe profil kasa 80 metrekare
Sokak Sahneleri Arkası vinil veya kanvas 80 metrekare
Sokak Sahneleri Arkası germe profil kasa 80 metrekare
Digital görüntüleme 8 adet
Film hazırlanması 2 adet
Güvenlik 100 adet
Görevli/Mihmandar 108 adet
Görevli/Mihmandar 36 adet
Festival Görevlileri Öğle Yemeği-(Tabldot) 350 adet
Festival Görevlileri Akşam Yemeği-(Tabldot) 350 adet
31 Ağustos 2015

İHALE İPTAL İLANI
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2015/106158
1- İdarenin
a) Adresi:Incilipinar Mah. 3 Nolu Cad. No: 4 27090 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası:3422111200 - 3422111293
c) Elektronik posta adresi:ihale@gaziantep-bld.gov.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :19.08.2015 - 2920
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:27.08.2015
4- İptal nedeni veya nedenleri
14.09.2015 Çarşamba günü, saat 14:00 'de yapılacak olan, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, 10.Uluslararası Antepfıstığı Kültür ve Sanat Festivali Organizasyonu hizmet alımı işi ihalesi, İdare Yetkilisinin 26.08.2015 tarih ve 287488 sayılı yazısına istinaden iptal edilmiştir.