• İhale No
    2015/106443
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Eylül 2015 10:30
  • İdare
    DIŞ İLİŞKİLER VE AVRUPA BİRLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ - SAĞLIK BAKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

DIŞ İLİŞKİLER VE AVRUPA BİRLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

İSLAM İŞBİRLİĞİ TEŞKİLATI (İİT) 5SAĞLIK BAKANLARI KONFERANSI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/106443

1-İdarenin

a) Adresi : KÜLTÜR MAH. İÇEL SOKAK 2 06420 KIZILAY ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125856666 - 3124336721
c) Elektronik Posta Adresi : disab.ed@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Bakanlığımızca düzenlenecek olan İSLAM İŞBİRLİĞİ TEŞKİLATI (İİT) 5.SAĞLIK BAKANLARI KONFERANSI organizasyonu hizmeti satın alınacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kızılay Çankaya/ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 13.11.2015, işin bitiş tarihi 20.11.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kızılay Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 28.09.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1-Teklif veren firma adına tescil edilmiş ve asgari 3 yıllık A Sınıfı Turizm Belgesi (Teklif veren firma adına tescil edilmiş ve en az 3 yıllık olacaktır). 2-Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TURSAB) belgesi sahibi olmak. 3-Kamu idarelerince yapılan Uluslararası Katılımlı en az 300 katılımcı ile gerçekleştirilen bir organizasyonun gerçekleştirildiğine dair ilgili idarece onaylanmış belge ibraz etmek.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Benzer özellikte Uluslararası kongre organizasyonu veya Uluslararası sempozyum organizasyonu hizmeti işin gerçekleştirmiş olmak.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğünün T.C. Merkez Bankası Ankara şubesinde bulunan TR42 0000 1001 0000 0350 1210 14 IBAN nolu hesabına doküman bedelinin yatırılarak, işleme dair ıslak imzalı dekont ile birlikte T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kat5: Oda No: 504 Kızılay Çankaya/ANKARA adresinde bulunan Mali İşler Biriminden satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kat:5 Oda No:504 Kızılay Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Toplantı Salonu (Platform Sahne Düzeni ve Oturma düzeni ekipmanları İle Birlikte) (1 adet x 3 gün) 3 adet
Simültane Çeviri Kabini (4 adet x 3 gün) 12 adet
İngilizce-Türkçe Simültane Tercüman (2 kişi x 3 gün) 6 kişi
Diz Üstü Bilgisayar (6 bilgisayar x 3 gün) 18 adet
Profesyonel Sunucu (İngilizce-Türkçe) (2 kişi x 3 gün) 6 kişi
Seyyar Mikrofon (2 adet x 3 gün) 6 adet
Yaka Mikrofonu (1 adet x 3 gün) 3 adet
Lazer Yazıcı (1 adet x 3 gün) 3 adet
Fotokopi Makinası (1 adet x 3 gün) 3 adet
Simültane Kulaklık (500 adet x 3 gün) 1.500 adet
Led Monitör (15 adet x 3 gün) 45 adet
Seyyar Mikrofon (1 adet x 3 gün) 3 adet
Diz Üstü Bilgisayar (1 adet x 3 gün) 3 adet
Simültane Çeviri Kabini ve Çeviri Hizmeti (2 adet x 2 gün) 4 adet
Simültane Kulaklık (30 adet x 2 gün) 60 adet
Simültane Çeviri Kabini ve Çeviri Hizmeti (4 adet x 1 gün) 4 adet
Simültane Kulaklık (30 adet x 1 gün) 30 adet
Teknik Brifing Salonu (1 adet x 3 gün) 3 adet
Simültane Çeviri Kabini ve Çeviri Hizmeti (4 adet x 2 gün) 8 adet
Simültane Kulaklık (150 adet x 2 gün) 300 adet
İkili Görüşmeler Salonu (1 adet x 3 gün) 3 adet
Sayın Bakan Çalışma Ofisi (1 adet x 3 gün) 3 adet
Sağlık Bakanlığı Çalışma Ofisi (1 adet x 8 gün) 8 adet
Renkli Lazer Yazıcı (1 adet x 8 gün) 8 adet
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı (1 adet x 8 gün) 8 adet
İİT Genel Sekreteri Ofisi (1 adet x 3 gün) 3 adet
İİT Genel Sekreterliği Çalışma Ofisi (1 adet x 3 gün) 3 adet
Diz Üstü Bilgisayar (2 adet x 3 gün) 6 adet
Çevirmen ve Revizör Ofisi (1 adet x 3 gün) 3 adet
Masaüstü Bilgisayar (6 adet x 3 gün) 18 adet
Lazer Yazıcı (3 adet x 3 gün) 9 adet
Doküman Koordinasyon Ofisi (1 adet x 3 gün) 3 adet
Lazer Yazıcı (2 adet x 3 gün) 6 adet
Yazım İşleri Ofisi (1 adet x 3 gün) 3 adet
Masaüstü Bilgisayar (12 adet x 3 gün) 36 adet
Ağ Özellikli Lazer Yazıcı (3 adet x 3 gün) 9 adet
Doküman Derleme Ofisi (1 adet x 3 gün) 3 adet
Fotokopi Makinası (2 adet x 3 gün) 6 adet
Fuar Stantı (10 adet x 3 gün) 30 adet
İnternet Merkezi (Bilgisayar,Yazıcı ve kurulum ekipmanları ile birlikte) (1 adet x 3 gün) 3 adet
Danışma ve Seyahat Acentesi Masası (1 adet x 3 gün) 3 adet
Kayıt Merkezi (2 adet x 3 gün) 6 adet
Havalimanı Karşılama Hizmeti 1 adet
Ardıl/Simültane Tercüman Türkçe-İngilizce (2 adet x 3 gün) 6 adet
Yazılı Doküman Tercümesi (500 Sayfa) 500 sayfa
Bloknot 1.000 adet
Tükenmez Kalem 1.000 adet
Hediyelik Eşya (Şartnamede belirtlilen özelliklerde) 600 adet
Katılımcı Seti (Çanta,Taşınabilir Şarj Aleti, Katılımcı ) 600 adet
Katılımcı Yaka Kartı 800 adet
A4 Fotokopi Kağıdı 75.000 adet
İngilizce Konferans Antetli 80 gr Mavi Renk A4 Kağıt 300 adet
Fransızca Konferans Antetli 80 gr Sarı Renk A4 Kağıt 300 adet
Arapça Konferans Antetli 80 gr Yeşil Renk A4 Kağıt 300 adet
Konferans Logolu 200 Sayfa Kapasiteli Dosya (İngilizce- Farklı Renk) 500 adet
Konferans Logolu 200 Sayfa Kapasiteli Dosya (Arapça- Farklı Renk) 500 adet
Konferans Logolu 200 Sayfa Kapasiteli Dosya (Fransızca- Farklı Renk) 200 adet
Konferans Logolu A4 boyutunda 30 Sayfalık Bloknot 800 adet
Usb Bellek (16 gb) 600 adet
Silgi 1 düzine
Masa Kalemtıraşı 2 adet
Daksil 1 düzine
Fosforlu Kalem (Mavi, Yeşil, Kırmızı) 50 adet
Kurşun Kalem 5 düzine
Kırmızı Tükenmez Kalem 200 adet
Siyah Tükenmez Kalem 200 adet
Mavi Tükenmez Kalem 200 adet
0,5 Uçlu Pilot Kalem (12’lik Mavi, kırmızı) 10 kutu
Cetvel 6 adet
Standart Tel zımba makinesi (Orta Boy) 6 adet
Standart Tel zımba makinesi (Büyük Boy) 3 adet
200 sayfaya kadar zımbalayabilen Tel Zımba makinesi (2315-2317) 2 adet
Tel Zımba Açıcı 6 adet
Küçük Makas 3 adet
Raptiye 3 kutu
Zımba Teli (10,20,30,50,100,150 kağıt kapasiteli, 1000 PCS’li) 20 kutu
Delgeç (küçük boy) 3 adet
Delgeç (büyük boy) 2 adet
Atık Kağıt Sepeti 5 adet
Seloteyp (Küçük boy) 3 adet
Yapıştırıcı 3 adet
Post-it (Küçük ve orta boy) 10 adet
Kâğıt Öğütücü 3 adet
Maket Bıçağı 5 adet
Plastik Telli Dosya 30 adet
Poşet Plastik Dosya 50 adet
Kendinden Yapışkan Etiket (100’lük) 5 kutu
Yük Taşıma Arabası 3 adet
Tanıtma etiketi 30 adet
Yön Gösterme Levhası 20 adet
Toplantı Afişi 1 adet
İİT Üye Ülke Bayrakları 65 adet
Davetiye 1.200 adet
Makam Aracı (Günlük Tahsisli) (60 adet x 3 gün) 180 adet
Makam Aracı (Km. Ücreti) (1.000 km x 3 gün) 3.000 kilometre
Nakliye Aracı (Sefer Başı Ücret) 1 adet
Öğle Yemeği (11.11.2015) (5 adet x 1 gün) 5 adet
Öğle Yemeği (12.11.2015) (10 adet x 1 gün) 10 adet
Öğle Yemeği (13.11.2015) (30 adet x 1 gün) 30 adet
Öğle Yemeği (14.11.2015) (50 adet x 1 gün) 50 adet
Öğle Yemeği (15.11.2015) (50 adet x 1 gün) 50 adet
Öğle Yemeği (16.11.2015) (60 adet x 1 gün) 60 adet
Öğle Yemeği (17.11.2015) (600 adet x 1 gün) 600 adet
Öğle Yemeği (18.11.2015) (600 adet x 1 gün) 600 adet
Öğle Yemeği (19.11.2015) (400 adet x 1 gün) 400 adet
Öğle Yemeği (20.11.2015) (40 adet x 1 gün) 40 adet
Öğle Yemeği (21.11.2015) (10 adet x 1 gün) 10 adet
Öğle Yemeği (22.11.2015) (5 adet x 1 gün) 5 adet
Heyet Başkanları Öğle Yemeği (17-18-19 Kasım 2015) (70 adet x 3 gün) 210 adet
Kahve Arası (11.11.2015) (5 adet x günde 2 kez) 10 adet
Kahve Arası (12.11.2015) (10 adet x günde 2 kez) 20 adet
Kahve Arası (13.11.2015) (20 adet x günde 2 kez) 40 adet
Kahve Arası (14.11.2015) (50 adet x günde 2 kez) 100 adet
Kahve Arası (15.11.2015) (50 adet x günde 2 kez) 100 adet
Kahve Arası (16.11.2015) (50 adet x günde 2 kez) 100 adet
Kahve Arası (17.11.2015) (600 adet x günde 2 kez) 1.200 adet
Kahve Arası (18.11.2015) (600 adet x günde 2 kez) 1.200 adet
Kahve Arası (19.11.2015) (400 adet x günde 2 kez) 800 adet
Kahve Arası (20.11.2015) (40 adet x günde 2 kez) 80 adet
Kahve Arası (21.11.2015) (10 adet x günde 2 kez) 20 adet
Kahve Arası (22.11.2015) (5 adet x günde 2 kez) 10 adet
Ev Sahibi Ülke Hoş Geldiniz Yemeği (500 adet x 1 gün) 500 adet
Konaklama 12 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (3 adet x 1 gün) 3 adet
Konaklama 13 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (10 adet x 1 gün) 10 adet
Konaklama 14 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (10 adet x 1 gün) 10 adet
Konaklama 15 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (20 adet x 1 gün) 20 adet
Konaklama 16 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (140 adet x 1 gün) 140 adet
Konaklama 16 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (60 adet x 1 gün) 60 adet
Konaklama 17 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (140 adet x 1 gün) 140 adet
Konaklama 17 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (60 adet x 1 gün) 60 adet
Konaklama 18 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (140 adet x 1 gün) 140 adet
Konaklama 18 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (60 adet x 1 gün) 60 adet
Konaklama 19 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (120 adet x 1 gün) 120 adet
Konaklama 19 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (30 adet x 1 gün) 30 adet
Konaklama 20 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (25 adet x 1 gün) 25 adet
Konaklama 20 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (5 adet x 1 gün) 5 adet
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 11 Kasım 2015 (5 adet x 1 gün) 5 adet
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 12 Kasım 2015 (10 adet x 1 gün) 10 adet
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 13 Kasım 2015 (20 adet x 1 gün) 20 adet
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 14 Kasım 2015 (20 adet x 1 gün) 20 adet
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 15-20 Kasım 2015 (60 adet x 6 gün) 360 adet
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 21 Kasım 2015 (10 adet x 1 gün) 10 adet
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 22 Kasım 2015 (5 adet x 1 gün) 5 adet
Fotoğraf Çekimi Hizmeti 1 adet
Kamera Çekim Hizmeti 1 adet
Sosyal Program 20 Kasım 2015 (Tüm hizmetler dahil) (500 kişilik) 500 adet
Saha Gezisi 19 Kasım 2015 (500 kişilik) 500 adet
Ön Yüklemeli Hat Açılışı 10 adet
50 TL konuşma kartı (10 adet x 50 TL kart=500 TL) 10 adet
Kuran-ı Kerim Tilaveti 1 adet
Ulaşım Gideri Yurtiçi/Yurtdışı Katılımcı (Uçak vb.) (Gerçekleşen bedel üzerinden ödeme yapılacaktır. 750.000,00 TL olarak teklif edilecektir. 750.000 sayı
Gümrükleme İşlemi (Gerçekleşen bedel üzerinden ödeme yapılacaktır. 50.000,00 TL olarak teklif edilecektir. 50.000 sayı
Gündelikler (Teknik şartname ilgili maddelerde detaylandırılığı şekilde. 95350 USD x 2,6799 TL 9 Temmuz 2015 tarihli TCMB Döviz Satış Kuru) (255.528,47 TL olarak teklif edilecektir.) 255.528,47 sayı