DIŞ İLİŞKİLER VE AVRUPA BİRLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
İSLAM İŞBİRLİĞİ TEŞKİLATI (İİT) 5SAĞLIK BAKANLARI KONFERANSI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/106443 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | KÜLTÜR MAH. İÇEL SOKAK 2 06420 KIZILAY ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125856666 - 3124336721 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | disab.ed@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Bakanlığımızca düzenlenecek olan İSLAM İŞBİRLİĞİ TEŞKİLATI (İİT) 5.SAĞLIK BAKANLARI KONFERANSI organizasyonu hizmeti satın alınacaktır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kızılay Çankaya/ANKARA |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 13.11.2015, işin bitiş tarihi 20.11.2015 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kızılay Çankaya/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 28.09.2015 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
1-Teklif veren firma adına tescil edilmiş ve asgari 3 yıllık A Sınıfı Turizm Belgesi (Teklif veren firma adına tescil edilmiş ve en az 3 yıllık olacaktır). 2-Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TURSAB) belgesi sahibi olmak. 3-Kamu idarelerince yapılan Uluslararası Katılımlı en az 300 katılımcı ile gerçekleştirilen bir organizasyonun gerçekleştirildiğine dair ilgili idarece onaylanmış belge ibraz etmek. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Benzer özellikte Uluslararası kongre organizasyonu veya Uluslararası sempozyum organizasyonu hizmeti işin gerçekleştirmiş olmak. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğünün T.C. Merkez Bankası Ankara şubesinde bulunan TR42 0000 1001 0000 0350 1210 14 IBAN nolu hesabına doküman bedelinin yatırılarak, işleme dair ıslak imzalı dekont ile birlikte T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kat5: Oda No: 504 Kızılay Çankaya/ANKARA adresinde bulunan Mali İşler Biriminden satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Sağlık Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü Kültür Mah. İçel Sok. No:2 Kat:5 Oda No:504 Kızılay Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Toplantı Salonu (Platform Sahne Düzeni ve Oturma düzeni ekipmanları İle Birlikte) (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Simültane Çeviri Kabini (4 adet x 3 gün) | 12 | adet |
İngilizce-Türkçe Simültane Tercüman (2 kişi x 3 gün) | 6 | kişi |
Diz Üstü Bilgisayar (6 bilgisayar x 3 gün) | 18 | adet |
Profesyonel Sunucu (İngilizce-Türkçe) (2 kişi x 3 gün) | 6 | kişi |
Seyyar Mikrofon (2 adet x 3 gün) | 6 | adet |
Yaka Mikrofonu (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Lazer Yazıcı (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Fotokopi Makinası (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Simültane Kulaklık (500 adet x 3 gün) | 1.500 | adet |
Led Monitör (15 adet x 3 gün) | 45 | adet |
Seyyar Mikrofon (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Diz Üstü Bilgisayar (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Simültane Çeviri Kabini ve Çeviri Hizmeti (2 adet x 2 gün) | 4 | adet |
Simültane Kulaklık (30 adet x 2 gün) | 60 | adet |
Simültane Çeviri Kabini ve Çeviri Hizmeti (4 adet x 1 gün) | 4 | adet |
Simültane Kulaklık (30 adet x 1 gün) | 30 | adet |
Teknik Brifing Salonu (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Simültane Çeviri Kabini ve Çeviri Hizmeti (4 adet x 2 gün) | 8 | adet |
Simültane Kulaklık (150 adet x 2 gün) | 300 | adet |
İkili Görüşmeler Salonu (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Sayın Bakan Çalışma Ofisi (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Sağlık Bakanlığı Çalışma Ofisi (1 adet x 8 gün) | 8 | adet |
Renkli Lazer Yazıcı (1 adet x 8 gün) | 8 | adet |
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı (1 adet x 8 gün) | 8 | adet |
İİT Genel Sekreteri Ofisi (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
İİT Genel Sekreterliği Çalışma Ofisi (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Diz Üstü Bilgisayar (2 adet x 3 gün) | 6 | adet |
Çevirmen ve Revizör Ofisi (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Masaüstü Bilgisayar (6 adet x 3 gün) | 18 | adet |
Lazer Yazıcı (3 adet x 3 gün) | 9 | adet |
Doküman Koordinasyon Ofisi (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Lazer Yazıcı (2 adet x 3 gün) | 6 | adet |
Yazım İşleri Ofisi (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Masaüstü Bilgisayar (12 adet x 3 gün) | 36 | adet |
Ağ Özellikli Lazer Yazıcı (3 adet x 3 gün) | 9 | adet |
Doküman Derleme Ofisi (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Fotokopi Makinası (2 adet x 3 gün) | 6 | adet |
Fuar Stantı (10 adet x 3 gün) | 30 | adet |
İnternet Merkezi (Bilgisayar,Yazıcı ve kurulum ekipmanları ile birlikte) (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Danışma ve Seyahat Acentesi Masası (1 adet x 3 gün) | 3 | adet |
Kayıt Merkezi (2 adet x 3 gün) | 6 | adet |
Havalimanı Karşılama Hizmeti | 1 | adet |
Ardıl/Simültane Tercüman Türkçe-İngilizce (2 adet x 3 gün) | 6 | adet |
Yazılı Doküman Tercümesi (500 Sayfa) | 500 | sayfa |
Bloknot | 1.000 | adet |
Tükenmez Kalem | 1.000 | adet |
Hediyelik Eşya (Şartnamede belirtlilen özelliklerde) | 600 | adet |
Katılımcı Seti (Çanta,Taşınabilir Şarj Aleti, Katılımcı ) | 600 | adet |
Katılımcı Yaka Kartı | 800 | adet |
A4 Fotokopi Kağıdı | 75.000 | adet |
İngilizce Konferans Antetli 80 gr Mavi Renk A4 Kağıt | 300 | adet |
Fransızca Konferans Antetli 80 gr Sarı Renk A4 Kağıt | 300 | adet |
Arapça Konferans Antetli 80 gr Yeşil Renk A4 Kağıt | 300 | adet |
Konferans Logolu 200 Sayfa Kapasiteli Dosya (İngilizce- Farklı Renk) | 500 | adet |
Konferans Logolu 200 Sayfa Kapasiteli Dosya (Arapça- Farklı Renk) | 500 | adet |
Konferans Logolu 200 Sayfa Kapasiteli Dosya (Fransızca- Farklı Renk) | 200 | adet |
Konferans Logolu A4 boyutunda 30 Sayfalık Bloknot | 800 | adet |
Usb Bellek (16 gb) | 600 | adet |
Silgi | 1 | düzine |
Masa Kalemtıraşı | 2 | adet |
Daksil | 1 | düzine |
Fosforlu Kalem (Mavi, Yeşil, Kırmızı) | 50 | adet |
Kurşun Kalem | 5 | düzine |
Kırmızı Tükenmez Kalem | 200 | adet |
Siyah Tükenmez Kalem | 200 | adet |
Mavi Tükenmez Kalem | 200 | adet |
0,5 Uçlu Pilot Kalem (12’lik Mavi, kırmızı) | 10 | kutu |
Cetvel | 6 | adet |
Standart Tel zımba makinesi (Orta Boy) | 6 | adet |
Standart Tel zımba makinesi (Büyük Boy) | 3 | adet |
200 sayfaya kadar zımbalayabilen Tel Zımba makinesi (2315-2317) | 2 | adet |
Tel Zımba Açıcı | 6 | adet |
Küçük Makas | 3 | adet |
Raptiye | 3 | kutu |
Zımba Teli (10,20,30,50,100,150 kağıt kapasiteli, 1000 PCS’li) | 20 | kutu |
Delgeç (küçük boy) | 3 | adet |
Delgeç (büyük boy) | 2 | adet |
Atık Kağıt Sepeti | 5 | adet |
Seloteyp (Küçük boy) | 3 | adet |
Yapıştırıcı | 3 | adet |
Post-it (Küçük ve orta boy) | 10 | adet |
Kâğıt Öğütücü | 3 | adet |
Maket Bıçağı | 5 | adet |
Plastik Telli Dosya | 30 | adet |
Poşet Plastik Dosya | 50 | adet |
Kendinden Yapışkan Etiket (100’lük) | 5 | kutu |
Yük Taşıma Arabası | 3 | adet |
Tanıtma etiketi | 30 | adet |
Yön Gösterme Levhası | 20 | adet |
Toplantı Afişi | 1 | adet |
İİT Üye Ülke Bayrakları | 65 | adet |
Davetiye | 1.200 | adet |
Makam Aracı (Günlük Tahsisli) (60 adet x 3 gün) | 180 | adet |
Makam Aracı (Km. Ücreti) (1.000 km x 3 gün) | 3.000 | kilometre |
Nakliye Aracı (Sefer Başı Ücret) | 1 | adet |
Öğle Yemeği (11.11.2015) (5 adet x 1 gün) | 5 | adet |
Öğle Yemeği (12.11.2015) (10 adet x 1 gün) | 10 | adet |
Öğle Yemeği (13.11.2015) (30 adet x 1 gün) | 30 | adet |
Öğle Yemeği (14.11.2015) (50 adet x 1 gün) | 50 | adet |
Öğle Yemeği (15.11.2015) (50 adet x 1 gün) | 50 | adet |
Öğle Yemeği (16.11.2015) (60 adet x 1 gün) | 60 | adet |
Öğle Yemeği (17.11.2015) (600 adet x 1 gün) | 600 | adet |
Öğle Yemeği (18.11.2015) (600 adet x 1 gün) | 600 | adet |
Öğle Yemeği (19.11.2015) (400 adet x 1 gün) | 400 | adet |
Öğle Yemeği (20.11.2015) (40 adet x 1 gün) | 40 | adet |
Öğle Yemeği (21.11.2015) (10 adet x 1 gün) | 10 | adet |
Öğle Yemeği (22.11.2015) (5 adet x 1 gün) | 5 | adet |
Heyet Başkanları Öğle Yemeği (17-18-19 Kasım 2015) (70 adet x 3 gün) | 210 | adet |
Kahve Arası (11.11.2015) (5 adet x günde 2 kez) | 10 | adet |
Kahve Arası (12.11.2015) (10 adet x günde 2 kez) | 20 | adet |
Kahve Arası (13.11.2015) (20 adet x günde 2 kez) | 40 | adet |
Kahve Arası (14.11.2015) (50 adet x günde 2 kez) | 100 | adet |
Kahve Arası (15.11.2015) (50 adet x günde 2 kez) | 100 | adet |
Kahve Arası (16.11.2015) (50 adet x günde 2 kez) | 100 | adet |
Kahve Arası (17.11.2015) (600 adet x günde 2 kez) | 1.200 | adet |
Kahve Arası (18.11.2015) (600 adet x günde 2 kez) | 1.200 | adet |
Kahve Arası (19.11.2015) (400 adet x günde 2 kez) | 800 | adet |
Kahve Arası (20.11.2015) (40 adet x günde 2 kez) | 80 | adet |
Kahve Arası (21.11.2015) (10 adet x günde 2 kez) | 20 | adet |
Kahve Arası (22.11.2015) (5 adet x günde 2 kez) | 10 | adet |
Ev Sahibi Ülke Hoş Geldiniz Yemeği (500 adet x 1 gün) | 500 | adet |
Konaklama 12 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (3 adet x 1 gün) | 3 | adet |
Konaklama 13 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (10 adet x 1 gün) | 10 | adet |
Konaklama 14 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (10 adet x 1 gün) | 10 | adet |
Konaklama 15 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (20 adet x 1 gün) | 20 | adet |
Konaklama 16 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (140 adet x 1 gün) | 140 | adet |
Konaklama 16 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (60 adet x 1 gün) | 60 | adet |
Konaklama 17 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (140 adet x 1 gün) | 140 | adet |
Konaklama 17 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (60 adet x 1 gün) | 60 | adet |
Konaklama 18 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (140 adet x 1 gün) | 140 | adet |
Konaklama 18 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (60 adet x 1 gün) | 60 | adet |
Konaklama 19 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (120 adet x 1 gün) | 120 | adet |
Konaklama 19 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (30 adet x 1 gün) | 30 | adet |
Konaklama 20 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Normal Oda) (25 adet x 1 gün) | 25 | adet |
Konaklama 20 Kasım 2015 (Yabancı Katılımcı Suit) (5 adet x 1 gün) | 5 | adet |
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 11 Kasım 2015 (5 adet x 1 gün) | 5 | adet |
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 12 Kasım 2015 (10 adet x 1 gün) | 10 | adet |
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 13 Kasım 2015 (20 adet x 1 gün) | 20 | adet |
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 14 Kasım 2015 (20 adet x 1 gün) | 20 | adet |
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 15-20 Kasım 2015 (60 adet x 6 gün) | 360 | adet |
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 21 Kasım 2015 (10 adet x 1 gün) | 10 | adet |
Konaklama (Yurt İçi Katılımcı) 22 Kasım 2015 (5 adet x 1 gün) | 5 | adet |
Fotoğraf Çekimi Hizmeti | 1 | adet |
Kamera Çekim Hizmeti | 1 | adet |
Sosyal Program 20 Kasım 2015 (Tüm hizmetler dahil) (500 kişilik) | 500 | adet |
Saha Gezisi 19 Kasım 2015 (500 kişilik) | 500 | adet |
Ön Yüklemeli Hat Açılışı | 10 | adet |
50 TL konuşma kartı (10 adet x 50 TL kart=500 TL) | 10 | adet |
Kuran-ı Kerim Tilaveti | 1 | adet |
Ulaşım Gideri Yurtiçi/Yurtdışı Katılımcı (Uçak vb.) (Gerçekleşen bedel üzerinden ödeme yapılacaktır. 750.000,00 TL olarak teklif edilecektir. | 750.000 | sayı |
Gümrükleme İşlemi (Gerçekleşen bedel üzerinden ödeme yapılacaktır. 50.000,00 TL olarak teklif edilecektir. | 50.000 | sayı |
Gündelikler (Teknik şartname ilgili maddelerde detaylandırılığı şekilde. 95350 USD x 2,6799 TL 9 Temmuz 2015 tarihli TCMB Döviz Satış Kuru) (255.528,47 TL olarak teklif edilecektir.) | 255.528,47 | sayı |