• İhale No
    2015/131575
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Kasım 2015 10:30
  • İdare
    ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI EĞİTİM VE YAYIN DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    07 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

EĞİTİM VE YAYIN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

İmar, Kıyı, Yapı ve Çevre Uygulamaları Bölgesel Seminerleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/131575

1-İdarenin

a) Adresi : Eskişehir yolu 9.Km Ek Hizmet Binası 06520 Mustafa Kemal Mah. ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124102700 - 3124196192
c) Elektronik Posta Adresi : eyd@csb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İmar Kıyı Yapı ve Çevre Uygulamaları Bölgesel Semirleri ile yaklaşık 1218 kişiye yönelik organizasyon hizmeti
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı
c) Süresi : İşe başlama tarihi 16.11.2015, işin bitiş tarihi 16.12.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Ek Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Eskişehir yolu 9. km Tepe Prime yanı Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 02.11.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1-Teklif veren istekli, adına tescil edilmiş Kültür ve Turizm Bakanlığı'ndan alınmış A Grubu Seyahat Acentası İşletme Belgesine sahip olmalıdır.

2-Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB)' a üye olduğuna dair belgenin aslı veya noter tasdikli sureti.

3-Teklif edilen Tesisin/Tesislerin Broşürleri ve bu Tesislerin Turizm İşletme Belgeleri.

4- Firmalar konaklama hizmetleri gerçekleştirecekleri otelden seminer tarihlerinde yer ayırtacak ve otelden rezervasyon yapıldığına dair konfirme belgelerini tekliflerinde ekleyeceklerdir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektöre toplantı, organizasyon, seminer vs. ulusal veya uluslararası toplantılar yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü-Tunus Caddesi No:33 Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Zonguldak ili toplantı salonu (3 gün) 1 adet
Yönetim Odası-10 kişilik ( internete bağlı 2 bilgisayar, 1 renkli lazer yazıcı muhtelif kırtasiye malzemeleri) (4 gün) 1 adet
Kayıt ve yönetim odası görevlisi (4 kişi) 3 gün
Toplantı salonu hostes (6 kişi) 3 gün
Ses ve bilgisayar teknisyeni (4 kişi) 3 gün
Soru kağıdı 296 adet
Ulaşım (40 kişi ) 2 gün
Konaklama (Çift kişilik odada Kişi Başı Tam Pansiyon Plus)( 212 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Konaklama (Tek Kişilik oda Tam Pansiyon Plus) (54 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Öğle yemeği (Dış Katılımcı) 30 kişi 3 gün
Ara ikram (günde 2 kere) Dış Katılımcı 30 kişi 3 gün
Davetiye zarf ve dağıtımı 296 adet
Kırlangıç (80 x 180 cm) 10 adet
Masa üstü bayrak 10 adet
Masa üstü isimlikler 40 adet
Türk Bayrağı ve Atatürk Posteri 2 adet
Bez afiş (300 x 500 cm) 1 adet
Karsılama Masası (3x7 Metre dijital baskılı fona sahip iki bankolu ) 4 gün 1 adet
Sahne 1 adet
Teknik ekipmanlar (Genel ses sistemi, 2 adet 10.000 ansilümen projeksiyon , 4 Kişilik Head table, 4 adet delege mikrofonu, 4 adet telsiz mikrofon, 2 adet yaka mikrofonu, 1 adet dijital kürsü, 1 adet kürsü mikrofonu, 2 adet slayt atlatıcı ve 5 adet diz üst 1 adet
Yaka kartı 296 adet
Program 296 adet
Program ve yönlendirme panosu (dijital baskılı 100 x 200 cm) 5 adet
Kalem 296 adet
Bakanlık Logolu Sunumların içinde olduğu 16 GB kapasiteli harici bellek 296 adet
İletişim Teknikleri Eğitimi için Eğitmen (1 kişi ) 1 gün
Binek araç (D Segmentinde) (4 gün) 1 adet
Profesyonel HD Video Çekimi ve Ses Kaydı (3 gün) 1 adet
Bez-çanta (Bakanlık logolu) 296 adet
Anket Tanzimi ve SPSS Programı sonuç raporu, Eğitim bilim uzmanı gözlemci raporu 296 adet
Erzurum ili toplantı salonu (3 gün) 1 adet
Soru kağıdı 354 adet
Şehir içi transferler (otobüs ile) 2 gün
Konaklama (Çift kişilik odada Kişi Başı Tam Pansiyon Plus)( 258 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Konaklama (Tek Kişilik oda Tam Pansiyon Plus) (66 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Davetiye zarf ve dağıtımı 354 adet
Yaka kartı 354 adet
Program 354 adet
Kalem 354 adet
Bakanlık Logolu Sunumların içinde olduğu 16 GB kapasiteli harici bellek 354 adet
Bez-çanta (Bakanlık logolu) 354 adet
Anket Tanzimi ve SPSS Programı sonuç raporu, Eğitim bilim uzmanı gözlemci raporu 354 adet
Hatay ili toplantı salonu (3 gün) 1 adet
Soru kağıdı 214 adet
Konaklama (Çift kişilik odada Kişi Başı Tam Pansiyon Plus)( 128 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Konaklama (Tek Kişilik oda Tam Pansiyon Plus) (56 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Davetiye zarf ve dağıtımı 214 adet
Yaka kartı 214 adet
Program 214 adet
Kalem 214 adet
Bakanlık Logolu Sunumların içinde olduğu 16 GB kapasiteli harici bellek 214 adet
Bez-çanta (Bakanlık logolu) 214 adet
Anket Tanzimi ve SPSS Programı sonuç raporu, Eğitim bilim uzmanı gözlemci raporu 214 adet
İstanbul ili toplantı salonu (3 gün) 1 adet
Konaklama (Çift kişilik odada Kişi Başı Tam Pansiyon Plus)( 244 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Konaklama (Tek Kişilik oda Tam Pansiyon Plus) (60 kişi ) 3 Geceleme 3 gün
Öğle yemeği (Dış Katılımcı) 50 kişi 3 gün
Ara ikram (günde 2 kere) Dış Katılımcı 50 kişi 3 gün