• İhale No
    2016/120696
  • İhale Adı
    ORMAN EMVALİ İSTİFLEME HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Nisan 2016 10:00
  • İdare
    Ordu Orman İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Nisan 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORMAN EMVALİ İSTİFLEME HİZMETİ ALINACAKTIR

ORDU ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

2016 Yılı Orman Emvali İstif ve Tasnif Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/120696

1-İdarenin

a) Adresi : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü Eskipazar Mahallesi Fidanlık Caddesi No: 9 52200 Altınordu/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : +90 452 237 02 26 (Santral) - +90 452 237 02 25 (Muhasebe Servisi)
c) Elektronik Posta Adresi : ercankiran@ogm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ordu Or.İşlt.Şef.’nin Sayacabaşı Dep.’nda 2.900 m3 + 200 ster, Çambaşı Or.İşlt.Şef.’nin Turnalık Dep.’nda 9.345 m3 + 20 ster ve Gölköy Or.İşlt.Şef.’nin Yemişken Dep.’nda 7.460 m3 + 100 ster olmak üzere toplam tahmini miktarı 19.705 m3 + 320 sterdir
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Birinci (1 inci) Kısım: Ordu Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Ordu Orman İşletme Şefliğinin Sayacabaşı Satış İstif Deposu sahasında, İkinci (2 nci) Kısım: Ordu Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Çambaşı Orman İşletme Şefliğinin Turnalık Satış İstif Deposu sahasında ve Üçüncü (3 üncü) Kısım: Ordu Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Gölköy Orman İşletme Şefliğinin Yemişken Satış İstif Deposu sahasında yapılacaktır. Satış İstif Depolarının ayrıntılı adresleri, Teknik Şartnamenin 1 inci maddesinde ayrıntılı olarak yer almaktadır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 29.04.2016, işin bitiş tarihi 15.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (Müdür Yardımcısı Odası veya Toplantı Salonu) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 28.04.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı olan ihale dokümanı satış bedelinin Ordu Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığı veznesine veya Ordu Orman İşletme Müdürlüğünün T.C. Ziraat Bankası A.Ş. Ordu Şubesindeki IBAN: TR03 0001 0002 1738 3690 38 5001 nolu hesabına yatırılması ve buna ilişkin ihale kayıt numarasının, işin adının ve ihale dokümanı bedeli olarak yatırıldığına ilişkin ibarenin yanında gerçek kişi ise adının ve soyadının ve de T.C. kimlik numarasının, tüzel kişi ise ticaret unvanının ve de vergi kimlik numarasının yer aldığı alındı belgesinin veya dekontun aslının ibraz edilmesi şartıyla Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Orman İşletme Müdürlüğü (İhale Servisi) Eskipazar Mah. Fidanlık Cad. No: 9 Kat: 2 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İbreli Tomruk 100,000 metreküp
İbreli Yuvarlak Sanayi Odunu 50,000 metreküp
İbreli Kağıtlık Odun 50,000 metreküp
Yapraklı Tomruk 2.000,000 metreküp
Yapraklı Tomruk (5 m.’den uzun) 100,000 metreküp
Yapraklı Maden Direk 100,000 metreküp
Yapraklı Yuvarlak Sanayi Odunu 500,000 metreküp
Yapraklı Sırık ve Çubak 100,000 ster
Yapraklı Yakacak Odun 100,000 ster
İbreli Tomruk 6.100,000 metreküp
İbreli Maden Direk 115,000 metreküp
İbreli Yuvarlak Sanayi Odunu 500,000 metreküp
İbreli Kağıtlık Odun 2.500,000 metreküp
İbreli Yakacak Odun 10,000 ster
Yapraklı Tomruk 100,000 metreküp
Yapraklı Maden Direk 10,000 metreküp
Yapraklı Yuvarlak Sanayi Odunu 10,000 metreküp
Yapraklı Kağıtlık Odun 10,000 metreküp
Yapraklı Yakacak Odun 10,000 ster
İbreli Tomruk 700,000 metreküp
İbreli Maden Direk 40,000 metreküp
İbreli Yuvarlak Sanayi Odunu 100,000 metreküp
İbreli Kağıtlık Odun 150,000 metreküp
Yapraklı Tomruk 6.000,000 metreküp
Yapraklı Yuvarlak Sanayi Odunu 170,000 metreküp
Yapraklı Kağıtlık Odun 300,000 metreküp
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle