• İhale No
    2019/265024
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ AD İÇİN 5 KISIM CERRAHİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Haziran 2019 10:00
  • İdare
    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    31 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

ORTOPEDİ AD İÇİN 5 KISIM CERRAHİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/265024
1-İdarenin
a) Adresi : TALAS YOLU ÜZERİ KÖŞK MAH. PROF. DR. TURHAN FEYZİOĞLU CAD. (BİNA 14 K BLOK 1. KAT) 38030 MELİKGAZİ/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3524374920 - 3524375288
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma1@erciyes.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 Kısım- Ortopedi A.D. İçin Cerrahi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Tıbbi/Cerrahi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren idarenin talebi doğrultusunda malzemeler vaka başına teslim alınacaktır. Vaka için istenecek malzemelerin yükleniciye yazı, e-posta veya faksla bildirilmesini takiben gerekli malzeme, set, personel acil vakalar için 10 saat, elektif vakalar için 24 saat içerisinde hastanemizde bulundurulacaktır TARAFLARCA İMZALANMASINDAN İTİBAREN 12 AY BOYUNCA HASTA BAZLI OLARAK ALINACAK MALZEMELER, SİPARİŞ TARİHİNDEN İTİBAREN 24 SAAT İÇERİSİNDE TEKNİK ŞARTNAMEDE BU HUSUSLA İLGİLİ BELİRTİLEN HÜKÜMLER ÇERÇEVESİNDE TESLİM ALINACAKTIR. MALLARIN TESLİMİ ESNASINDA FİRMA YETKİLİSİ HAZIR BULUNACAK VE KARGO İLE GÖNDERİLEN MALLAR TESLİM ALINMAYACAKTIR. Bu ihale ve listede yer alan miktarlar toplam tutarı belirlemek ve ihale hazırlık aşamasında esas teşkil etmesi amacıyla belirlenmiş olup; malın özellikleri, boyutları ve nitelikleri kullanılacak hastaya göre değişeceğinden, vaka başına ihtiyaç duyulan ölçü ve miktarlarda set halinde peyderpey istenecektir. Operasyon sonrası kullanılmayan nitelik ve nicelikteki malzemeler yüklenici tarafından geri alınacaktır. Kullanılan malzeme fatura edilecektir. İhale miktarlarından daha az kullanım olması durumunda yüklenici herhangi bir hak iddiasında bulunmayacaktır. Resmi ve dini bayram tatilleri dahil Siparişler travma vakalarında en geç 10 saat içerisinde diğerlerinde ise 24 saat içerisinde hastaneye firma teknik elemanı tarafından teslim edilecek olup; hekim tarafından ihtiyaç duyulduğu takdirde firma teknik elemanı da ameliyata girecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 24.06.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1.İstekli firmalar; ihale konusu satın alınacak malzemelerin teknik şartnamesinde, farklı boyut ve ebatların belirtilmesi durumunda, birim fiyat teklif cetvelinde (Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması sütununda), her bir boyut ve ebatın ayrı ayrı (var ise) barkod numarasını belirteceklerdir.

2.İhalede varsa teklif edilen malzemelerin güncel  T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (UTS)  en son yürürlükte olan Sağlık Uygulama Tebliği’nde (SUT) belirlenen usul ve esaslara göre ürün eşleştirme ve tanımlamasının ihale tarihi veya daha önceki bir tarih itibariyle yapılmış olması gerekmektedir. Ayrıca ürün eşleştirmesine ilişkin belge üzerine malzeme sıra numarasına göre istekli firma tarafından kaşe ve imza yapılarak ihale teklif dosyasında sunulması zorunludur.

       İstekliler varsa ihale tarihi itibariyle teklif etmiş oldukları ürünlere ilişkin Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (UTS) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu belgelendireceklerdir. Teklife esas ihale konusu malzemelerin teknik şartnamesinde farklı ebat/boyutların belirtilmesi durumunda da her bir ebat/boyut için Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (UTS) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna ilişkin detaylandırılmış ihale sıra no’su ile belirtilen belge ihale teklif dosyasında sunulacaktır.

3.İstekli firmanın üretici veya ithalatçı (tedarikçi) bir firmanın bayisi olarak teklif vermesi durumunda; Teklife esas ürünün Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (UTS) kaydı ile birlikte bu ürünün/cihazın üreticisinin veya ithalatçısının (tedarikçisinin) Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (UTS) kayıtlı olduğunu ve kayıtlı bu üretici veya ithalatçının (tedarikçinin) bayisi olduklarını, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (UTS) ait internet sayfasından alacakları ana ekran görüntüsü çıktıları (kaşe, imza yaparak ve ihale sıra no’su belirtilerek) ihale teklif dosyasında sunmak suretiyle belgelendireceklerdir. İstekli firmaların Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) ve/veya Ürün Takip Sistemine (UTS) ait internet sayfasından alacakları Taahhütname vb. internet çıktıları kabul edilmeyecektir.

4.Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının (tedarikçinin) yazılı beyanı yeterli olacaktır.

  Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır. Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB ve/veya Ürün Takip Sistemi (UTS) kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.

5.Yerli malı teklif eden istekliler Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nca yayınlanan Orta ve Yüksek Teknolojili Sanayi Ürünleri listesinde bulunan ürünler için ilgili kurumca düzenlenen teşvik edici belgeyi ihale sıra numarası belirtelerek, İdari Şartnamenin Belgelerin Sunuluş şekli başlıklı 7.7.1 maddesi hükmü çerçevesinde ihale teklif dosyasında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)İsteklinin adına düzenlenen Sanayi Sicil belgesi,
b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,
c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi,
d)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği yerli malı belgesi.
e)İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

-İstekli firmalar; Sosyal Güvenlik Kurumunun yayınlamış olduğu en son güncel Sağlık Uygulama Tebliğleri (SUT) hükümlerine göre teklif etmiş oldukları malzemeler ile ilgili, söz konusu malzemenin en son güncel malzeme listesinde bulunması halinde, malzeme listesine uygun, SUT kodunu içeren listeyi, firma orijinal antetli kağıdına yazarak ihale teklif zarfında sunacaklardır.
İdaremizce; istekli firmalar tarafından malzemeye ait SUT kodunun yanlış bildirilmesi veya mevcut olan SUT kodunun bildirilmemesi durumlarında ise bu malzeme/malzemelerin satınalınmasından dolayı Kurumumuzun zarar uğradığının tespit edilmesi ve bu durumun belgelendirilmesi halinde, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu'nun tedarikçilerin sorumluluğu başlıklı 33. maddesi ''Tedarikçiler, taahhütleri çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme verilmesi veya kullanılması, taahütün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre tedarikçiye ikmal ve tazmin ettirilir.'' hükmü gereği gerekli işlem tesis edilecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. TEKNİK ŞARTNAME İLE İLGİLİ HUSUSLAR

a. İstekliler malzemelere ilişkin teknik şartnameye uygunluk beyanı vereceklerdir. Bütün kalemlere uyuyoruz, taahhüt ediyoruz vb. belgeler kabul edilmeyecek birebir teknik şartnameye uygunluk belgesi verilecektir.

2. NUMUNE İLE İLGİLİ HUSUSLAR

a. İstekliler her bir kalem için numune vereceklerdir. Verilecek numunelerin üzerinde, ihale sıra no, istekli adı bilgisi yazılı olacaktır.

b. İhale için verilecek numuneler; değerlendirme numunesi olarak teklif ettikleri her bir kalem için verilecektir. DEĞERLENDİRME NUMUNELERİ malzemenin/ürünün üzerinde, (a) bendinde istenilen bilgilerin yanı sıra "DEĞERLENDİRME NUMUNESİDİR" yazılı olacak, 2 nüsha numune teslim tutanağı düzenlenerek ihale saatinden önce Satınalma personeline teslim edilecektir.

c. Teklif edilen kalem/kalemler, istekli üzerinde kalması halinde, yüklenici firmanın uhdesinde kalan her bir kalem için ŞAHİT NUMUNE verilecektir. ŞAHİT NUMUNELER sözleşmenin imzalanması aşamasında 2 nüsha numune teslim tutanağı düzenlenerek Satınalma personeline teslim edilecektir.

d. Teklif edilen kalem/kalemler, istekli üzerinde kalmadığı takdirde kesinleşen ihale kararının tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 gün içinde kullanılmamış ise değerlendirme numunelerini üst yazı ile talep edecektir. Numuneleri belirtilen süre zarfında istemeyen isteklilerin numuneleri sağlık tesislerinde kullanılacak, istekli herhangi bir hak talep edemeyecektir.

e. Sözleşme süresi boyunca şahit numuneler yüklenici firmaya teslim edilmeyecek ve tıbbi/cerrahi sarf depoya gönderilecektir. En son mal tesliminde, bu şahit numune yerine mal teslim edilmeyecektir.

Teslim edilen numunelerin rekabet koşullarının olumsuz etkilememesi için kapalı koli içerisinde teslim edilmesi zorunludur. Koli/Ambalaj dışına isteklinin adı ve gerekli firma bilgileri ile değerlendirme numunesi ve şahit numunesi ambalaj/koli üzerinde ayrı ayrı belirtilerek yazılmalıdır. Kargo ile numune gönderilmesi durumunda ihale dosyası kesinlikle ayrı gönderilmelidir.

f. Ürün katalog ve fotoğrafları: İstekliler numune veremiyorlarsa ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı ürün kataloglarını ve fotoğraflarını teklif dosyası içinde vereceklerdir. Hangi kalemler için katalog verilmişse numune teslim tutanağına katalog verildiği belirtilecektir. Çoklu sayfalı kataloglar teklif edilen kalemin yeri katalogda belirtilecektir. 

Yukarıda belirtildiği şekliyle eksik teslim edilen numuneler, ürün katolog ve fotoğrafları için isteklinin o kaleme ait teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır.

İstekliler ihalede teklif ettikleri tüm ürünlerin kullanım setleriyle birlikte demonstrasyonunu, ihale komisyonunu oluşturan teknik üyelerin istemesi halinde ihalenin gerçekleştirileceği yerde yapacaktır. Demonstrasyon sonucunda yeterlilik alamayan malzemeler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve/veya Özel Hastanelere yapılan her türlü tıbbi/cerrahi sarf malzemesi alım/satım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.

-Özel sektöre gerçekleştirilen işler ile alt yükleniciler tarafından gerçekleştirilen işlerde; işe ilişkin sözleşme ve bu sözleşmenin uygulanmasına yönelik olarak 213 sayılı Vergi Usul Kanununun ilgili hükümleri çerçevesinde düzenlenen fatura örnekleri veya bu örneklerin noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri ile serbest meslek makbuzu nüshaları veya bu nüshaların noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri, iş deneyimini gösteren belgelerdir. Aday veya istekli, iş deneyimini gösteren bu belgeleri başvuru veya teklifleriyle birlikte sunar. Bu maddede belirtilen işler için iş bitirme belgesi düzenlenmiş olsa bile, ihale komisyonunca dikkate alınmaz.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 70 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 90 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Halk Bankası Erciyes Üniversitesi Kampüs Şube : 1241-44000002 İBAN :TR15 0001 2001 2410 0044 0000 02 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Femoral-Stem Ha Kaplı 50 adet
Acetebular Cup -Ha Kaplı 50 adet
Acetebuler Liner-İnsert 40 adet
Acetebuler Liner-İnsert Ceramic 10 adet
Asetebular Baş seramik-32-36 mm 20 adet
Femoral Baş -22-28 mm 10 adet
Femoral Baş -32-36 mm 20 adet
Acetabular Vida 100 adet
Femoral Komponent 50 adet
Tibial Kompanent 50 adet
Tibial İnsert 40 adet
Tibial İnsert Figh Flexion 10 adet
Bağ Koruyan Femoral Kompanent 40 adet
Bağ Kesen Femoral Kompanent 10 adet
Sementli Hareketli Tibial Kompanent 50 adet
Bağ Koruyan İnsert 40 adet
Bağ Kesen İnsert 10 adet
Hip Prothesis Çift Kaplama 45 adet
Hip Prosthesis, Titanium, Ha Coated 5 adet
Hip Prosthesis, Titanium, Plastma Spray Coated 5 adet
Modülar Calcar Replacement Prosthesis, CoCrMo, HA 5 adet
Modülar Calcar Replacement, CoCrMo, 40 adet
Modular Head 100 adet
Bipolar Cup 100 adet
Bağ kesen femoral kompanent 15 adet
Tibial Kompanet 50 adet
Bağ kesen tibial insert 15 adet
Bağ koruyan femoral kompanet 35 adet
Bağ koruyan tibial insert 35 adet
Tibial uzatma stem 20 adet
Patella 5 adet