• İhale No
    2011/196371
  • İhale Adı
    Ortopedi Ameliyathane ve Beyin cerrahi Ameliyathane El aletleri alımı işi (14 Kısım)
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Aralık 2011 14:00
  • İdare
    Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    09 Aralık 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Zo ng ulda k At a t ür k Dev let H a st a nesi
Ortopedi Ameliyathane ve Beyin cerrahi Ameliyathane El aletleri alımı işi (14 Kısım) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/196371
1-İda re nin
a) Adresi : Meşrutiyet Mah. Huzur Sokak 10 67030 Merkez / Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3722521900 - 3722521923
c) Elektronik Posta Adresi : zonguldakdhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği Eczane Servisi
Deposu (Meşrutiyet Mah. Huzur Sok. NO.10 Merkez / Zonguldak)
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakiben (30) gün içerisinde işe başlanacak olup 31.12.2012 tarihinde işin bitmesi esastır. İhale konusu mal ,sözleşmenin imzalanmasından sonra Eczane Servisinin Sipariş yazısına müteakip 10 gün içinde siparişin tamamı teslimat yapılacaktır. Teslimatta kesilen fatura ile birlikte mal depoya teslimatı yapılarak sözleşme maddelerine göre teslimata ait işlemlerin devamı sağlanır. Fatura tutarındaki miktar kadar mal teslimat yapılmazsa işin muayene ve kabulü yapılmaz. Ödeme işlemlerine başlanılmaz.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği (Meşrutiyet Mah.
Huzur Sok. NO.10 Merkez / Zonguldak)
b) Tarihi ve saati : 23.12.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen malzemenin Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB )`a kayıtlı olduğu belgeleyerek TİTUBB`da Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylanmış ürün (Barkod) numaraları teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde ve/veya Ürünlerin barkod numaralarını Birim Fiyat Teklif Cetvelinde göstereceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-İstekliler teklif ettikleri cihaza ait marka, model ve tip olduğunu belirterek şartname maddelerine sırasına göre tek tek ve Türkçe olarak cevap verilen şartnameye uygunluk belgelerini teklifle birlikte mutlaka verecektir. Bu uygunluk belgesi, firmanın antetli kağıdına yazılmış olacak, firma yetkilisinin imzası ve firma kaşesi belgenin her sayfasında bulunacaktır. Bu maddede belirtilen koşullara uymayan teklifler değerlendirilmeyecek ve ihale dışı bırakılacaktır.
2- Teklif edilen malzemelere ait orjinal katalog , dökümanlarlar verilecek. Türkçe olmayan katakog ve dökümanlar türkçe tercümesi ile birlikte verilecektir. Bu bilgiler CD ortamında da verilebilir.
3-İstekliler ihtiyaç listemizde belirtilen bir veya birden fazla gruba teklif verebilecekleri gibi grupların tamamına da teklif verebilirler. Ancak ürünlerin grup bütünlüğünün korunması ve aletlerde standartizasyonun sağlanması için teklif verecekleri grubun içerisindeki tüm ürünlerin tamamına teklif vermeleri zorunludur.
4- İstekliler grubu temsilen Numune Teslim tutanağı adındaki listeyi teklif dosyası içerisinde
bulunduracaklardır. Numuneler ihale öncesi grubu temsilen birer adet teslim edilecektir.
5- • Yükleniciler Sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB Barkod No.sunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s.) bu ürünlere ait UBB/TITUBB barkod no.sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://213.139.228.238/C1/IBY%20EKAP%20Sürüm%201006/default.aspx işlemlerini sırasıyla ilerleyerek hazırlamış olduğumuz kısmi kalemlere, vermiş olduğunuz Teklifini dijital ortamda (cd, disc, usb vb.) İdareye sunmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zonguldak Atatürk Devlet
Hastanesi Baştabipliği (Meşrutiyet Mah. Huzur Sok. NO.10 Merkez / Zonguldak) Satınalma Servisine adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği (Meşrutiyet Mah.
Huzur Sok. NO.10 Merkez / Zonguldak) Satınalma Servisine adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim