• İhale No
    2013/66780
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ,BEYİN CERRAHİ,PLASTİK CERRAHİ VAKA BAŞI TIBBİ SARF MALZEME AL SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Haziran 2013 14:00
  • İdare
    ERZURUM KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    31 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORTOPEDİ,BEYİN CERRAHİ,PLASTİK CERRAHİ VAKA BAŞI TIBBİ SARF MALZEME AL SATIN ALINACAKTIR

ERZURUM İLİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

113 GRUP ORTOPEDİ,BEYİN CERRAHİ,PLASTİK CERRAHİ VAKA BAŞI TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/66780
1-İdarenin
a) Adresi : Osman Gazi Mah. Çat Yolu Üzeri 1 25070 Yıldızkent YAKUTİYE/ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası : 4422325555 - 4422326427
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@erzurumbeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Erzurum İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğine bağlı; 1-Bölge Eğitim ve Araştırma hastanesi 2-Palandöken Devlet Hastanesi 3-Oltu Devlet Hastanesi 4-Horasan Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmeye Müteakip 12 (oniki) ay içerisinde Vaka oldukça idarelerin talepleri doğrultusunda teslim edilecektir. siparişler faksla verilecek olup Sipariş verilen malzemenin en geç 24 saat içinde idarelerimiz Tıbbi Malzeme Ambarına teslim edilmesi gerekmektedir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Erzurum İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Erzurum Bölge Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Osman Gazi Mh. Çat Yolu Üzeri No:1 Erzurum
b) Tarihi ve saati : 28.06.2013 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Teklif verilen her kalem, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ve bu kayıt ihale tarihi itibariyle geçerli olmalıdır. Her kalem için ayrı ayrı TİTUBB ´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir, Ulusal Bilgi Bankası internet sitesinden alınmış, İlaç ve Tıbbi Cihaz Tanımlama Formunu ihale teklif zarfı içinde sunacaklardır. Çıktıların kaçıncı kaleme ait olduğu sağ üst köşelerine yazılacaktır. (TİTUBB ´na kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmayan kalem/kalemlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.) Ayrıca Birim Fiyat teklif cetvelinde Teklif edilen ürünün markası ve UBB Kayıt numarası yazılacaktır.

Aday veya İsteklinin, Teklif Edilen Ürünün İmalatçı veya İthalatçısı (Tedarikçi Firma) Olmadığı Durumlarda, Ürünün Tedarikçi Firmasının Bayii Olduğuna Dair Titubb Kayıt veya Bildirimi Aranacaktır. Alımı Yapılacak Ürünleri Titubb da Tedarikçi Firma Altında Sağlık Bakanlığı Tarafından Kayıt Veya Bildirimi İşlemi Tamamlanmış Olması Şartı Aranacaktır
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale Komisyonu tekliflerin değerlendirmesi aşamasında numune isteyebilir,istenilen gruba ait numuneler en geç 5 (beş) iş günü içerisinde teslime edilecektr. Numuneler teknik şartnamede belirtilen özellikleri kapsayacak şekilde olmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erzurum İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Erzurum Bölge Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞB. TR 06 0001 0001 1262 8409 37 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erzurum İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Erzurum Bölge Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Osman Gazi Mh. Çat Yolu Üzeri No:1 Erzurum adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim