• İhale No
    2013/39709
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Mayıs 2013 10:00
  • İdare
    SAMSUN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    04 Nisan 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORTOPEDİ MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
SAMSUN KAMU HASTANE BİRLİĞİ

Genel Sekreterliğimize Bağlı Sağlık Tesislerinin 2013 Yılı Ortopedi Malzemeleri Toplu Mal Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/39709
1-İdarenin
a) Adresi:Kadıköy Mh. Barış Bulv. No:199 55040 İLKADIM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası:3623112500 - 3623112507
c) Elektronik Posta Adresi:ramazan4656@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :-Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Deposu -Gazi Devlet Hastanesi Ayniyat Deposu -Bafra Devlet Hastanesi Ayniyat Deposu -Çarşamba Devlet Hastanesi Ayniyat Deposu -Havza Devlet Hastanesi Ayniyat Deposu
c) Teslim tarihleri:Malzeme sipariş yazısının yükleniciye bildirilmesinden itibaren en geç 24 saat içinde hazır bulunulacaktır. Acil vakalarda ise ilgili işlemi/ameliyatı gerçekleştirecek Hekim veya malzemeyle ilgili Taş.Kay.Kontr.Yetkilisi tarafından sipariş verildikten sonra en geç 2 saat içerisinde ameliyat yapılması planlanan hasta için (İstenilen malzeme/set veya malzemeler/setler steril olacak şekilde) belirtilen saatte/sürede teslim edilecektir. Sözleşmenin taraflarca imzalanmasından sonra hasta bazlı olarak alınacak malzemeler Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığınca yayınlanan 2011/54 sayılı Genelge?nin 1. Maddesi:?Özelliğinden ve belli süre içinde kullanılma zorunluluğundan dolayı stoklanması ekonomik olmayan ortez, protez, (endoprotez malzemeleri), beyin cerrahi, mikro cerrahi malzemeleri gibi uygulama esnasında hastaya göre belirlenebilen ve hastaya özgü olan ürünlerde stoklu çalışılmayacak olup mal kabulleri buna göre yapılacaktır.? hükmü doğrultusunda vaka başına peyder pey teslim edilecektir. Yüklenici ihaleye konu olan malları sipariş tarihinden itibaren ihtara gerek kalmaksızın sipariş formundaki teslim tarihi dahilinde Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğine bağlı Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Gazi Devlet Hastanesi, Bafra Devlet Hastanesi, Çarşamba Devlet Hastanesi ve Havza Devlet Hastanesinin Tıbbi Sarf Deposuna firma yetkilisi veya vekalet verdiği temsilcisi tarafından teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği İhale Salonu (Giriş Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN
b) Tarihi ve saati:06.05.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olan malzemelerde, teklif veren isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıtlı olması ve teklif edilen malzemelerin TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. Firmaların kayıt belgeleri ve teklif edilen malzemelerin UBB kodları teklif dosyasına konulmalıdır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri ürünlerin numunelerini ihale saatinden önce satın alma servisine teslim edecek olup,numune üzerinde kalem sıra no,firma adı ve markası yazılı olacaktır. Teklif edilen ürünlere ait kataloglar, cd veya dökümanlar ihale teklif zarfı içinde sunulacaktır. İhale kalem sırası ile numune sıra numarası arasındaki uyumsuzluktan firma sorumludur.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Serivisi (1.Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Serivisi (1.Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim