ORTOPEDİ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık O r du Devlet Hastanesi
Ortopedi Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/49189
1-İda re nin
a) Adresi : Şahincili Mah.Dr.Fahrettin ÖNSEL Cad. 52200 MERKEZ ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522343232 - 4522339327
c) Elektro ik Posta Adresi : ordudhs9@saglik.gov.tr
ç) İhale do ümanının görülebil ceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.k k.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) eslim yeri : Ordu Devlet Hastanesi Tıbbi Malzeme Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
244 (ikiyüzkırkdört) takvim günüdür. İhale Listesinde yer alan ve reçete üsülü ile yani ihtiyacın oluşmasına istinaden kullanılacak olan malzemeler, Hastane idaresi tarafından yükleniciye yapılacak teslimat yazısı tebligatında yazılı olan tarihte (ve yazılı ise saatte), teknik şartamede istenen ve sipariş edilen malzemenin kullanılması için gerekli olan malzeme ve ekipmanlar ile birlikte Hastane ambarına mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir. Reçete usulü dışında kalan malzemeler ise Hastanenin belirleyeceği miktarlarda sipariş yazısının tebliğ tarihinden itibaren 30(otuz) gün içerisinde Hastane Ambarına mesai saatleri içersinde teslim edilecektir. İşe başlama tarihi 02/05/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Başhekim Yardımcıları Odası) 52200 ORDU
b) Tarihi ve saati : 29.04.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterli e ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üz re ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1) UBB (ulusal bilgi Bankası Kaydı) : İstekliler, teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ihale konusu malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‟na (TITUBB) kayıtlı olduğunu gösteren ürün (barkod) numaralarına
ait belge veya belgeleri (internet çıktısı olarak sunulabilir) ihale teklif zarfında sunacaktır. 2) ANA BAYİ/BAYİ BİLGİ FORMU :İsteklilerin teklif etmiş oldukları malzemelerin tedarikçisi veya tedarikçisi tarafından yetkilendirilmiş bayisi olduğunu gösteren, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‟ndan (TITUBB) alınmış belge (internet çıktısı olarak sunulabilir). 3) İstekliler tarafından teklif edilen tüm malzemlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı olduğuna dair teklif zarfında sunulan U.B.B. çıktısı üzerinde ihtiyaç listesi kalem numaralarıı belirtilecektir. 4) İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında yapılan kontroller sonucunda, teklif etmiş olduğu malzemenin tedarikçisi veya tedarikçisinin yetkili bayisi olmadığı tespit edilen isteklilerin o kalem için teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. 5) İstekliler tarafından teklif edilen malzemelere ait UBB kayıtlarının incelenmesi sonucunda, TITUBB‟da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi bulunmayan ürünler alınmayacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1) KATALOG: Teklif edilen her bir kalem malzemenin bu ihaleye ait teknik Şartnamede belirtilen özelliklerinin görülebileceği katalog ihale teklif zarfı içerisinde verilecektir. 2)TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP: İstekli tarafından teklif edilen her bir kalem malzemenin Teknik şartnamesinin tüm maddelerine birebir cevap belgesi ihale teklif zarfı içerisinde verilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Tıbbi Malzeme Alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Devlet Hastanesi
Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1- İhale komisyonu gerekli gördüğü taktirde numune isteyebilir. İstekliler, ihale komisyonun numune istediğine
dair kendisine yapılacak olan yazının tebliğ tarihini izleyen 3 (üç) gün içerisinde istenen miktarda numuneyi
satın alma ünitesine teslim edecektir. Teslim etmediği taktirde isteklinin o kalem/kısım için teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2- Sağlık Uygulama Tebliğinin (SUT) 22. maddesinin (g) bendi gereğince, yapılan sorgulama sonucunda SGK tarafından ürünlerine SUT da belirtilen tavan fiyatların altında ödeme yapılan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
3- İstekliler, Kamu İhale Genel Tebliği`nin 16.5.2 maddesi gereğince; birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|