ORTOPEDİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı A v . ce ng iz Gö kçe k Dev let Hastanesi
ORTOPEDİ SARF MALZEME ALIMI İHALESİ (2. ÇERÇEVE) alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/53195
1-İda re nin
a) Adresi : Hürriyet Caddesi Şahinbey/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 34 2209010 - 342 2209020
c) Elektronik Posta Adresi : merkezsatinalma@gaziantepdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : MALZEMELER MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİNE BAĞLI AŞAĞIDA İSİMLERİ BELİRTİLEN HASTANELERE TESLİM EDİLECEKTİR. 1-Gaziantep Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi Adres: Hürriyet Caddesi Şahinbey/GAZİANTEP Tel: 0342 2200700
Faks: 0342 2209334 2- Şehitkamil Devlet Hastanesi Adres: Pirsultan
Mah. Çetin Emeç Cad. Şehitkamil/GAZİANTEP Tel: 0342 3246767
Faks: 3241852 3- 25 Aralık Devlet Hastanesi Adres: Sarıgüllük
Mah. Fevzi Çakmak Bul. Şehitkamil/GAZİANTEP Tel:0342
3382525 Faks:0342 3388618
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : HÜRRİYET CAD.ŞAHİNBEY/GAZİANTEP
b) Tarihi ve saati : 17.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif vermiş oldukları kalemlere ait T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ait Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir belgeyi sunmaları gerekmektedir.İsteklilerin ve-veya teklif edilen malın T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ve internet çıktısı olarak sunacaktır.İhaleye katılacak firmaların teklif verecekleri ürünler UBB kapsamında ise UBB kodlarını ve bayii/firma tanımlayıcı kodlarını ihale sıra numarasına göre ihale komisyonuna sunacaklardır.Ancak Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışında kalan ürünler için T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına onay şartı aranmayacak olup kapsam dışı olduğu hakkında üretici veya imalatçı firma tarafından düzenlenmiş beyanname ibraz edilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Teklif edilen her bir kalem için bir (1) adet numune getirilmelidir. Numuneler Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi Sarf Eczane birimine teslim edilecektir. Numunelerde her bir malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı belirtilmiş olmalı. Teklif edilen ürüne ait katalog ihale dosyasında sunulacaktır. Ayrıca numuneler ihale sonrasında firmalara iade edilecektir. 2-İstekliler kendi başlıklı kağıtlarına teknik şartnamenin her bir maddesine ayrıntılı cevap veren teknik şartname uygunluk beyanı belgesini ihale dosyasında sunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı AV.CENGİZ GÖKÇEK DEVLET HASTANESİ MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AV.CENGİZ GÖKÇEK DEVLET HASTENESİ TOPLANTI SALONU
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüzseksen) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 ( ON) istekli ile çerçeve anlaşma
imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
1-İhale dokümanı firmalara CD halinde verilecektir.
2-Firmalarla kalem kalem değil toplu sözleşmeler imzalanacaktır. Ancak çerçeve anlaşma ihaleleri uygulama yönetmeliğinin 6. maddesinde belirtilen hallerdeki iptaller kalem bazlı yapılacaktır.
3-İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra 4 haneye kadar yazabileceklerdir. Ançak birim fiyat ve miktarın çarpımı sonucu bulunacak tutar yuvarlanarak virgülden sonra 2 hane olarak yazacaklardır.
4-İhaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenilmeyen iş deneyim belgesi tekliflerin eşit olması durmunda ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi aşamasında istenecektir. İş deneyim belgesi üzerindeki tutar
en yüksek olan istekli ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlenecektir. İş deneyim belgesi ihale konusu alıma ait benzer işleri (ortopedi sarf malzeme, genel tıbbi sarf malzeme vb.) kapsaması gerekmektedir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|