• İhale No
    2073647
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ SERVİSİ İÇİN 4 KALEM MALZEME ALIMI (671265 ZELİHA ACAR)
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    01 Temmuz 2020 14:00
  • İdare
    TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    30 Haziran 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

                                                                                                 
   

T.C.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

 

TEKLİF İSTEME FORMU

 

İstem No / Alım No

 

:

 

76242 : 20/2969

 

Talep Eden Birim

 

:

 

ORTOPEDİ  SERVİSİ

 

Konu

 

:

 

ORTOPEDİ  SERVİSİ İÇİN 4 KALEM MALZEME ALIMI (671265 ZELİHA ACAR)

 

Talep Edilen Hasta

 

:

 

ZELİHA ACAR

 

Son Teslim Tarih & Saat

 

:

 

01.07.2020 14:00

 

İlan Tarihi

 

:

 

30.06.2020

 
 

Kanunu' nun 22' inci maddesine göre doğrudan temin usulü ile alımı yapılacaktır. Son teklif verme tarih ve saatine kadar teklif(ler)inizin asagıdaki form üzerinde firma yetkilileri tarafından imzalanıp kaşelenerek elden ya da faks ile Satin Alma Birimimize verilmesini rica ederim. Bu form dışındaki ve imzasız teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır

 
 

İHTİYAÇ LİSTESİ

 

 

Sıra No

 

Malzeme Cinsi

 

Açıklama

 

Miktarı

 

Birimi

 

Birim Fiyatı

Toplam Tutarı

 

 

 
 

1

 

FEMUR İNTRAMEDÜLLER ÇİVİ SETİ (JT8863)

 

1,00

 

ADET

 
 
 

2

 

CABLO PLAK SETİ (JT8873)

 

1,00

 

ADET

 
 
 

3

 

BİPOLAR KALÇA PROTEZİ SETİ (JT9122)

T2 BKP

 

1,00

 

ADET

 
 
 

4

 

FEMUR PLAK SETİ (JT8968)

PROKSIMAL FEMUR PLAK SETİ

 

1,00

 

ADET

 
 
 

1-) TEKLİFLER TL OLARAK KDV'SİZ VERİLECEK, KDV ORANI MUTLAKA BELİRTİLECEKTİR.SİPARİŞİ (MAİL VEYA FAX) ÇEKİLEN MALZEMELER SİPARİŞ TARİHİNDEN İTİBAREN (SÖZLEŞME YAPILMAYAN ALIMLAR) 15 GÜN İÇERİSİNDE TESLİM EDİLECEKTİR.BELİRTİLEN SÜRE İÇERSİNDE TESLİMATI YAPILMAYAN SİPARİŞLER HERHANGİ BİR TEBLİGATA GEREK KALMADAN İPTAL EDİLMİŞ SAYILACAKTIR.

2-) TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA TEKLİF EDİLEN MALZEMELERİN MARKA VEYA MODELİ, UBB KODU, VARSA SUT KODU, SUT EKİ LİSTE NOSU (EK5/A GİBİ) İSTEKLİNİN; BAYİ İSE BAYİ, ANA FİRMA İSE FİRMA KODU VE MALZEMELERİN TESLİM SÜRELERİ MUTLAKA TEKLİF MEKTUPLARINDA BELİRTECEKLERDİR. BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAK, FATURA YA DA EKİNDE BELİRTİLMEMESİ DURUMUNDA FATURA DEPOMUZ TARAFINDAN  İADE EDİLECEKTİR. SUT KODU OLMAYAN MALZEMELERİN TEKLİFLERİNDE VE FATURALARINDA SUT KODU YOKTUR İBARESİ MUTLAKA YAZILI OLARAK BELİRTİLMELİDİR.
     TEKLİF VERİLEN VEYA TESLİMATI YAPILAN TIBİ MALZEMELERİN SGK/SUT TEBLİĞİ 3.3 BAZI TIBBİ MALZEMELERİN TEMİN EDİLMESİ ESASLARI BAŞLIKLIK MADDESİNE GÖRE ?TIBBİ ENDİKASYONLARI? UYGUN OLMALIDIR. TIBBİ ENDİKASYONLARI UYGUN OLMADIĞI HALDE TESLİMATI YAPILAN MALZEMELERİN SGK TARAFINDAN YAPILACAK KESİNTİLERİNDEN TESLİMATI YAPAN FİRMA SORUMLU OLUP MALZEMENİN ÜCRETİ TEDARİKÇİ FİRMAYA RÜCU EDİLECEKTİR.

3-)TEKLİF EDİLEN İLAÇ YA DA MALZEMELERİN SAĞLIK BAKANLIĞI İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA KAYITLI VE ONAYLI OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGE İLE BARKOT NUMARALARININ TEKLİFLE BİRLİKTE SUNULMASI ZORUNLUDUR.

4-)ALINAN ÜRÜNLER TESLİM TARİHİ İTİBARI İLE EN AZ 12 AY MİADLI OLMALI, BU SÜREDEN ÖNCE MİADI DOLAN VE KULLANILMAYAN ÜRÜNLER İDARENİN TALEBİ ÜZERİNE SATICI FİRMA TARAFINDAN YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMELİDİR.

5-)İSTEM NO VE SIRA NUMARASI BELİRTİLEREK KISMİ TEKLİF VERİLEBİLİR.

6-)MAL/HİZMET ALIMI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ GİDERLER (NAKLİYE, SİGORTA VB) SATICI FİRMAYA AİTTİR.

7-)ÖDEME TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI DÖNER SERMAYELİ İŞLETMELER BÜTÇE VE MUHASEBE YÖNETMELİĞİNDE BELİRTİLEN HUSUSLARA UYGUN OLARAK, SAYMANLIK ÖDEME PLANLARI ÇERÇEVESİNDE SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALINDIKTAN SONRA 180 GÜN İÇİNDE YAPILACAKTIR.

8-)TEMLİK BAŞVURULARI 3.000 TL (KDV DAHİL) ÜZERİ FATURALAR İÇİN YAPILACAK OLUP ÜZERİNDE GERİ ÖDEME SÜRESİ (VADE) İLE İLGİLİ BİR İBARE YAZILAMAZ, YAZILSA BİLE GEÇERLİ DEĞİLDİR. TEMLİK EDİLECEK FATURALARIN SAYMANLIKTAN YEVMİYE TARİHİ/YEVMİYE NUMARASI ALDIKTAN SONRA TEMLİK EDİLMESİ İDARENİN İZNİNE TABİDİR.

9-)3.000 TL VE ALTI ALIMLAR TEMLİK EDİLEMEZ.

10-)İDARECE GEREKLİ GÖRÜLMESİ DURUMUNDA SÖZLEŞME YAPILABİLİR.

11-)TEKLİF VEREN FİRMALAR YUKARIDAKİ MADDELERİ KABUL ETMİŞ SAYILIR

12-)KURUMUMUZA DOĞRUDAN TEMİN USULÜ, PAZARLIK USUÜLÜ VEYA İHALE YOLU İLE YAPILAN ALIMLAR İLE İLGİLİ OLARAK FATURA KESEN GERÇEK KİŞİ VEYA TÜZEL KİŞİLİKLERİN İLK FATURALARI İLE BİRLİKTE FATURADA İMZASI OLAN KİŞİ YADA KİŞİLERİN İMZA SİRKÜLERİ, VEKALETEN İMZA ATILIYOR İSE VEKALETNAME
VE VEKALETEN İMZALAYAN KİŞİNİN İMZA BEYANNAMELERİNİ FATURA İLE BİRLİKTE KURUMUMUZA GÖNDERMELERİ RİCA OLUNUR. NOT : YUKARIDA BELİRTİLEN DURUM FATURA ÜZERİNDE DÜZELTME İŞLEMİ TESİS EDEN KİŞİLER İÇİNDE GEÇERLİDİR.

Yukarıda belirtilen malzemeleri karşılarında belirtilen fiyatlardan yukarıdaki şartlardan vereceğimi taahhüt ederim.

                    Tarih

 
 

 

 

  

  

 

Sayfa

 

1

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim