İhale adı | : | Ortopedi Servisinde Yatan Hasta Kemal Güç İçin 1 Kalem Malzeme Alimi. |
Alım usulü | : | D |
İhale Kurumu | : | İzmir Bozyaka Eğitimve Araştırma Hastanesi |
İhale Tarihi | : | 2016-11-11 10:00 |
İhale doküman linki | : |
T.C.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI İZMİR GÜNEY BÖLGESİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ
BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ TEKLİF İSTEME MEKTUBU Tel: 0 232 250 50 50-Fax: 0 232 261 80 51 - 0 232 261 93 51
2016- 1340 ORTOPEDİ SERVİSİ
ORTOPEDİ SERVİSİNDE YATAN HASTA KEMAL GÜÇ İÇİN 1 KALEM MALZEME ALIMI.
Aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler/hizmetler 4734 K.İ.K DOĞRUDAN TEMİN (MADDE-22/F) bendi gereğince satın alınacaktır. Malzemeler/hizmetler ile ilgili teklifinizi aşağıda belirtilen süre içerisinde vermenizi rica ederim.
Bülent CİVAN İdari ve Mali İşler Mdr. Yrd.
Sıra No |
SUT Kodu |
Malın/Hizmet in Adı/Cinsi |
Birim |
Miktarı |
Marka |
UBB Kodu |
Birim Fiyatı (KDV Hariç) |
Tutarı (KDV Hariç) |
1 |
AG2070 |
153286- SPONGİOZ CHİPS 30 CC ALLOGRRAFT |
AD |
5 |
|
|
|
|
İÜ1 |
TOPLAM |
|
Ek: 2 sayfa teknik şartname Genel Hükümler:
1 - Teklifinizi en geç 11.11.2016 tarih ve saat 10:00 ' a kadar SATIN ALMA Birimine iletiniz. Belirtilen sürede iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
2 - Teklifinizi hastanemize ait matbu teklif mektubu üzerine belirtilen sırada yazınız.
3 - Teklifler TL (Türk Lirası) ve KDV hariç olarak verilmelidir. Teklif ettiğiniz malzemenin markasını mutlaka yazınız.
4 - Sağlık Uygulama Tebliğinde yer alan SUT Kodunun ve UBB Kodunun teklif mektubunda ve faturada yazılması zorunludur.
5 - Ödemeler hastane'nin ödenek durumuna ve faturanın saymanlığa intikal ediş sırasına göre yapılacaktır.
6 - Teklif edilen ürün ilgili depoya teslim edilecektir.
7 - Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacak fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.
8 -Teklif edilen malzemeler için gerekli görüldüğü taktirde numune uygunluğu alınması istenecektir.
9 - İhale ve Doğrudan Temin İlanlarımızı www.izmiregitim.gov.tr web sitesinden Satın Alma Duyuruları ekranından takip edebilirsiniz.
TEKLİF VEREN KİŞİNİN, FİRMANIN :
Adı, Ünvanı :
ö TCSri-jlîk SaiKSfı'ığs ! ' .l'M'l L. ‘ '•* MHAf! ••M.tL-Kha MI; |
İzmir Güney Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi TAŞINIR İSTEK BELGESİ |
|||
i Kod : STK.YD.10 |
Yay.Trh: 12.09.07 |
Rev. Trh: 14.03.13 |
Rev.No: 1 |
Sayfa No: 1/2 |
30 CC 1-lOmm SPONGİOZ ALLOGRAFT TEKNİK ŞARTNAMESİ Hazırlayan Klinik / Birim: ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ KLİNİĞİ
Tarih:10/11/2016
KONU ve KAPSAM:
Bu teknik şartname İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi ihtiyacı için satın alınacak hasta taşıma sedyesi teknik şartnamesinin teknik özelliklerini, denetim ve muayene metotlarını ve ilgili diğer hususları konu alır.
GEREKÇE (Özelikle acil zorunlu alımlar için mutlaka doldurulmalıdır):
Kliniğimizin ihtiyacı olup kullanımı gereklidir
GENEL İSTEK VE ÖZELLİKLER:
30 CC l-10mm SPONGİOZ ALLOGRAFT TEKNİK ŞARTNAMESİ
1) 30 cc nin tamamı tek kutuda olmalıdır.
2) %100 insan kaynaklı (allogreft) olmalıdır.
3) Etilen oksit yada gama sterilizasyonlu aliminyum folyo içinde olmalıdır.Bu da kutu üzerinde yazmalıdır.
4) UBB kaydı olmalı ve bu belgelendirilmelidir.
5) İnsan dokusu ile %100 uyumlu,biocompatible olmalıdır.
6) Osteoconduktive ve osteoinduktive olmalıdır.
7) En az 1 yıl miadlı olmalı ve bu kutunun üzerinde yazmalıdır.
8) İhaleye katılan firmanın yetkili bayilik belgesi olmalıdır.
9) Gerekli enfektif testlerinin yapılmış olduğu belgelendirilmelidir.
10) Ürün,kataloglarıyla ve yayınlarıyla dünya çapında tanıtılmış olmalıdır.
1 l)Oda ısısında saklanabilir olmalıdır.
12) Ürün ambalajı içerisinde hasta takip formu bulunmalıdır.
13) Ürün 1-10 partikül büyüklüğünde olmalıdır.
14) Ürün ambalajı gereği daha az yer kaplamalıdır.
15) Ürün barkodu üzerinde sevkiyat onay kodu ve sut kodu bulunmalıdır.
16) Ürünün aatb belgesi ve sigorta poliçesi olmalıdır
17) İnsan dokusu kaynaklı ürünlerin (allogreftler) MEDULA-Hastane uygulamasına girişlerinde TİTUBB kayıt/bildirim işleminin “Allogreft Ürün Onay Ekranı” nda tamamlanmış olma şartı aranacak olup tüm gönderimlerin küresel ürün numaraları (barkod) ile yapılması gerekmelidir
18) Ürünlerin lot numarası veUBB kaydı olmalıdır
19) Teklifler grup bazında
NUMUNE ALMA veya DEĞERLENDİRME: Ürüne ait numuneler teknik şartnameyi hazırlayan klinik, birim veya kişiler tarafından denendikten sonra uygunluk verilecektir.
• Muayene Kabul komisyonu tarafından ilgili depoda, yürürlükteki Muayene Mal Kabul yönetmeliklerine göre teslim alınacaktır.
• Hastaneye (ilgili depoya) teslimattan önce ilgili depo ile teslim zamanı belirlenecektir. AMBALÂJLAMAVE ETİKETLEME:
GARANTİ ŞARTLARI: Depo teslim tarihinden en az 2 yıl olmalıdır.
EKLER:
ft'P Nr> 29732 36565 |
İzmir Eğitim ve Araştırma na9tanesı Op Dr Canaın KIZILAY Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Dip No 29634/34612 |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|