-
-
İhale Adı
ORTOPEDİ VE BEYİN CERRAHİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
-
-
-
İhale Tarihi
25 Mart 2013 10:00
-
İdare
OSMANİYE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
-
-
-
Yayın Tarihi
19 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORTOPEDİ VE BEYİN CERRAHİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
O SM ANİYE K AM U H ASTANE B İR Lİ Ğİ
Ortopedi Ve Beyin Cerrahi Sarf Malzemeleri Alımı(Çerçeve Sözleşmeli) alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/18979
1-İda re nin
a) Adresi : D 400 Karayolu Üzeri Akyar Köyü Civarı Osmaniye
Merkez/Osmaniye
b) Telefon ve faks numarası : 3288260130 - 3288260105
c) Elektronik Posta Adresi : osmaniyekhbmail@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Osmaniye Devlet Hastanesi Yöneticiliği Kadirli Devlet Hastanesi
Yöneticiliği
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Osmaniye İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma
Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- Tüm Ürünler İçin 1(Birer) Numune Teslim Edilecektir. Numune Üzerinde İstekli Firma Adı, İhale Listesi
Sıra Numarası Yazılı Olmalıdır. Gerektiğinde Numune Açılıp Kontrol Edilerek Gerekli Testlere Tabi
Tutulacaktır. Karar Verilememesi Veya Numunelerin Karar Vermek İçin Yetersiz Olduğu Durumlarda İstekli
Firmadan Tekrar Numune Talep Edilebilir. İhaleye Katılan İstekliler Bu Şartı Peşinen Kabul Etmiş Sayılırlar.
2- Teklif Edilecek Sarf Malzemelerinden; İhale Listesinin Tüm Kalemlerine Ait Numuneler(Teknik Şartnamesinde İstenilen Miktarlarda) Numune Teslim Ve Kontrol Formu İle Birlikte İhale Gün Ve Saatine Kadar İdareye (İhale Komisyonuna) Verilecektir 3- Numunelere Ait İhale Dokümanı Ekinde Verilen Numune Teslim Ve Kontrol Formu( Teklifi Veren Firma Tarafından Doldurulması Zorunlu Olan İlgili Kısımları Noksansız Doldurulmuş Bir Şekilde) Numunelerle Birlikte Bir Zarf Yada Ambalaj İçinde İhale Günü İhale Komisyonuna Verilecektir. (Numune Az Sayıda İse ; Numuneler Numune Teslim Ve Kontrol Formu İle Birlikte İhale Teklif Zarfı İçinde Sunulabilir) (Verilen Numunelerin Üzerinde İstekli Adı, İhale Listesi Sıra
Numarası Ve İhale Kayıt Nosunu İçeren Etiketler Bulunacaktır.) 4-İsteklilerin Teklif Ettikleri Kalemlerin Daha Önce Kurumumuzda Kullanılmış Olması Numune Yerine Geçmez. Bu Nedenle İhaleye Katılan İstekliler, Numune İstenen Kalemler İçin İstenen Sayıda Mutlaka Numune Vermelidirler.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Osmaniye İli Kamu
Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Salonu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Osmaniye ŞB TR500001200916800005000075 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Osmaniye İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma
Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25 (yirmibeş) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |