• İhale No
    2011/36057
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ VE BEYİN CERRAHİSİ ÇERÇEVE SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Amasya İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORTOPEDİ VE BEYİN CERRAHİSİ ÇERÇEVE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Amasya İl Sağlık Müdürlüğü

ORTOPEDİ VE BEYİN CERRAHİSİ ÇERÇEVE SARF MALZEME ALIMI
alımı

, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

Çerçeve anlaşma
il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/36057
1-İdarenin
a) Adresi:İl Özel İdare Pasajı Amasya Lisesi karşısı Kat:3 MERKEZ AMASYA
b) Telefon ve faks numarası:3582181204 - 3582186639
c) Elektronik Posta Adresi:amasya@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve tahmini miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı
bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan
ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Amasya Sabuncuoğlu Şerefettin Devlet Hastanesi,Merzifon Kara Mustafa Paşa Devlet Hastanesi

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Amasya İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:18.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.5 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 2 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen malzemelere ait Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (93/42/EEC MDD, 90/385/EEC AIMDD ve 98/79/EC IVDD Sayılı AB Direktiflerine uygun) kapsamına girip, CE Uygunluk işareti iliştirilmesi zorunluluğu bulunan;

a)Teklif edilen bu kapsamdaki ürünlerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları tarafından T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt bildirimi yapılmış ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olduklarını tevsik edici belgeler. Ayrıca, Teklif edilen bu kapsamdaki ürünlere ait TITUBB tarafından onaylanmış ürün (Barkod) numarası ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacak ve/veya yetkili kişi veya kişiler tarafından imzalı ayrı bir liste halinde teklif ile birlikte verilecektir.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
. İstekli firmalar teklif edilen bu kapsamdaki ürünlerin, üretici ve/veya ithalatçısı ise kendilerinin TITUBB’a kayıtlı olduklarına dair firma tanımlayıcı numaralarını, bayileri ise, Bayii Tanımlayıcı numaralarını tevsik edici belgeler.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen Tıbbi Malzemelerin teknik özelliklerini gösteren dökümanlar teklif dosyası ile birlikte sunulacaktır.

Firma teknik şartnameye cevap yazacak olup,cevap yazısı teklif dosyasında bulundurulacaktır.

İhale konusu malzemeler için birer adet numune vereceklerdir. Her firma ihale sırasında ihaleye katıldığı ürünün kendisi ve istenilen tüm boy numuneleriyle protezin çakma ve çıkarma setini yanında hazır bulundurmalı ve İhale sırasında talep edilmesi halinde komisyona gösterebilmelidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Ortopedi ve Beyin cerrahisi sarf malzeme alımları



5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Amasya İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TC.Ziraat Bankası Amasya Merkez Şb.12941998_5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Amasya İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 ((yüzyirmi) ) takvim günüdür.



11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


12. İhale sonucunda 12 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25
(yirmibeş)
istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.


15. Diğer hususlar:

1-İhaleye katılan her firma ürünün Sağlık Uygulama Tebliğinde yer alan teknik yeterliliğine ilişkin belgelerde yazılan kalite belgelerine haiz olmalı ve ürünün aksi bir durumda teknik ve kalite yetersizliğinden doğacak maddi ve manevi tazminat gerektiren durumlarda mesul olduğunu taahhüt eden ve hiçbir şekilde uygulayıcı hekimi bu nedenle sorumlu tutmayacağını bildiren yazılı ve noter onaylı taahütnameyi teklif dosyasında ihale komisyonuna ihale sırasında hazır olacak şekilde sunmalıdır.

2- Birim fiyatlar ve birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır. İhale listesinde yer alan tüm kalem malzemeler için istekliler birim fiyatlarını virgülden sonra 4 (Dört) haneye kadar verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacaktır.

3-İstekliler tekliflerini HÜAP teklif hazırlama proğramından hazırlayıp disket/cd halinde teklif dosyasında sunacaklardır.

4-İhale uhdesinde kalan yüklenici, sözleşmeye gelirken www.huap.org

(http://213.139.228.238/C1/IBY%20EKAP%20Sürüm%201006/default.aspx )adresinden KİK ihale bildirim  modülünü kullanarak sözleşme yapılacak olan malzemelere ilişkin fiyatları da içeren disket/cd sunacaklardır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim