• İhale No
    1976970
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D- AYŞE KAYRAK
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    09 Aralık 2019 16:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    09 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D- AYŞE KAYRAK

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D- AYŞE KAYRAK
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  09.12.2019
SAATİ :  14:08
YERİ :  MCBÜ HAFSA SULTAN HAST. BAŞHEKİMLİĞİ HASTANE BAŞMÜDÜRLÜĞÜ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : ÜNİVERSİTE HASTANESİ
TELEFON : 44 44 228
DAHİLİ : 1074
FAKS : 233 80 40
E-POSTA : satinalma2@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU          
 
                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 09/12/2019’a kadar idaremize vermenizi rica ederim.
 
**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 16.00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
 
HASTA ADI: AYŞE KAYRAK
 
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
 
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330
                                İDARE ADI:   MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği       
                                                          
 
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
 
TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217
FAX: (236)  233 71 00
 
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği Hastane Başmüdürlüğü
Mali Hizmetler Müdürlüğü
Tel: 0236 233 70 68 Dahili: 216
FAX: 0236 – 233 7100
 
 
**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
 
 
NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği
 Hastane Başmüdürlüğü Mali Hizmetler Müdürlüğünden ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
 
  
 
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
 
  
SIRA NO:               CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            AD
 
 TİTANYUM HUMERUS ÇİVİ SETİ 1  ADET

ÇİVİ-1 ADET

KİLİTLEME VİDASI-10 ADET

TEPE VİDASI- 1 ADET

 
 TİTANYUM ALAŞIMLI HUMERUS ÇİVİSİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1) Humeral çivi titanyum yapıda olmalıdır.
2) Humerus cismine uygun eğimi olmalıdır. Ayrıca düz ve eğimli modelleri bulunmalıdır.
3) Humerusun proksimalden de, distalin’den de çakılmaya uygun dizayn’da olmalıdır. (
Antegrad veya retrograd çakılma özelliği )
4) Çivi proksimalin’deki delik değişik açılarda, en az 4 vida ile kilitlenebilmelidir.
5) Çivi distalin’deki delik oval olup dinamik yapıda olmalıdır.
6) 7mm ve 8mm çaplı çiviler olmalıdır.
7) Kilitleme vidaları tam yivli kortikal ve titanyum yapıda olmalıdır.
8) Çivi boyları 16 cm den 30 cm ye kadar 2’şer cm aralıklarla olmalı ve sette tamamı
bulunmalıdır. 16 cm lik çivilerin distal delikleri kendi kılavuzu üzerinden
kilitlenebilmelidir.
9) Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB )
kod numarası ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.
10) İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturasını “UBB kodlarını da belirterek” kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek
zorundadır.
Prof Dr Güvenir Okcu
ORT VE TRAVMATOLOJİ
 





Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim