• İhale No
    1856470
  • İhale Adı
    Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı Celal Sadık KEMAN
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    08 Mayıs 2019 16:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    08 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı: Celal Sadık KEMAN

  İhale Notu   : Hasta Adı: Celal Sadık KEMAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  08.05.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                HastanemizOrtopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalıİşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyatteklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 08/05/2019’akadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleriDikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                  

Hasta Adı: Celal Sadık KEMAN

                                                  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lotve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi,idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdanen avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklifesas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariçolarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim,muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamaktaveya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmaksuretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDEKALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAPCD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

 

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL:(236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX:(236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİNOT: Malzeme kullanıldıktan sonrakesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerinayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNERSERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT:TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:  CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                             ADETİ

 

 

1.       3.5MM KİLİTLİ PROKSİMAL HUMERUS PLAK SETİ 1 ADET

-         PLAK1 ADET

-         3.5MM KORTİKAL VİDA 5 ADET

-         3.5MM KİLİTLİ VİDA 20 ADET

-         4.0MM SPONGİOZ VİDA 5 ADET

 

 3. 5 mmKilitli Proksimal Humerus Plağı Teknik Şartnamesi

1. Proksimal Humeral plakların 3.5mm, uzun ve kilitli olmak üzere 3 ayrı çeşidi olmalıdır. SUT EK 3F-4 KODU TV2010 dur.

2. 3.5mm kilitli proksimal humeral plağın baş kısmında humeralbaş ine farklı ılardan vida yerleştirebilmek için sabit 9 delikli ve şaft kısmında 3 ve 5delikli olmalıdır.

3. Plağın baş kısmında sütur bağlamak için 10 adet küçük delik olmalıdır.

4. Uzun kilitli proksimal humeralplağın baş kısmında humeral baş içine farklı ılardan vida yerleştirebilmek için sabit 9 delik ve şaft kısmında 5, 6 , 8 ,10, 12 delik olmalıdır.

5. Plağın baş kısmında sütur bağlamak in 10 adet küçük delik olmalıdır.

6. Kilitli humeral plağın baş kısmında humeral baş içine farklı ılardan vida yerleştirebilmek için sabit 4 delik ve şaft kısmında 5 ve 8 delikli olmalıdır. Plağın baş kısmında sütur bağlamak için 8 adet küçük delik olmalıdır.

7. Kilitli plaklarminimal invasif uygulamayamüsait olmalı (vidalar anatomik plaklara kılavuz kullanılarak yerleştirilebilmelidir) mini insizyonlarlaplak yerleştirilebilmeli ve vida delikleri üzerinde küçük insizyonlarla vidalar plağa takılabilmelidir.

8. Vida delikleri, aynı delik inde bir tarafı dinamikkompresyon yapılabilmesi için düz, diğer tarafı tepesi yivli vida takılabilmesi için yivli olacak şekilde kombine delik olmalıdır. Tepesi yivli vidaları plağa takabilmek için çakmasetinde uygun kılavuzlar ve torklu yıldızbaşlı tornavidaolmalıdır.

9. Plaklar 3.5 mm yiv çaplı standart kortikal (SUT EK 3F-4 kodu TV 1030) ve/veya3.5mm tepesi yivlividalarla (TV 1170 ve/veya 4.0 mm spongioz vidalarla (TV 1130) kemiğe yerleştirilebilmelidir.

Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB ) kod numarası, güncel GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.

Ihale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı fırma hastanın ameliyat olduğu gün faturasını "UBB kodlarını da belirterek kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır. Firmamalzemenin kullanıldığını teyit etmedenfatura kesmeyecektir.

SUT EK 3F-4 de ilan edilenfiyatlardan daha yüksek olanlar kabul edilmeyecektir.

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim