• İhale No
    1646184
  • İhale Adı
    Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı Hüseyin ÖZKAL
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2018 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    21 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı: Hüseyin ÖZKAL

  İhale Notu   : Hasta Adı: Hüseyin ÖZKAL
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  21.06.2018
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç   21/06/2018’ekadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT**:  (Saat 17:00’den sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

Hasta Adı: Hüseyin ÖZKAL

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklifedilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)- Ödemelermalların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış)gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifingeçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyatekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlarüzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Tekliffiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İşidareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İşidarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal /İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklifmektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdaregerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklifmektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVANFİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)-SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELENTEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletmeMüdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL:(236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX:(236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksitakdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELERİÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:               CİNSİVE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

 

 

1-       ÇOK EKSENLİ EKSTERNALFİKSATÖR SETİ, TÜBÜLER( FİKSATÖRÜ OLUŞTURAN TÜM KOMPONENTLER DAHİL)- 5 ADET

 

 

 

ÇOK EKSENli EKSTERNAL FiKSATÖR SETi, TÜBÜLER (FiKSATÖRÜOLUŞTURAN
TÜM KOMPONENTLER DAHillTeknik Şartnamesi

 

TV3113

 

1.       Fiksatör Femoral, Tibial ve Humeral bölgede bütün uygulamalarda kullanılabilmelidir.

Sistem tamamen modüler olmalıdır.

 

2.       Fiksatörün kemikvidaları ile bar bağlantısını ve iki bar arası bağlantısını yapan tipte
pratik variable locking klempleri olmalıdır. Bu pratik klempler, bar veya vidayaçok
hız
OTOMATİKtakılabilmeli, geçici sabitleme ihtiyacı olmadan kendiliğinden
tutunarak sistemi kurma imkanı vermelidir.

 

3.       Klempler farkılarda kilitlenme ve serrated kilitleme özelliğine sahip olmalıdır. Tüm
k
lempler, tek yönden ve tek seferde kıştırılabilmeli ve kilitlenebilmelidir.

 

4.       Klempler özel sertltirilrniş Aminyum dan mamül olmalı ve antibakteriyal yüzey
öze
lliği taşımalıdır.

 

5.       Fiksatörün klemplerinde bar ve vida tutucuçeneleri 3 noktadan tutunumusağlayan V
d
izaynlı olmadır.

 

6.       Fiksatör, röntgen fılmlerinde görünmeyen ve hafıf kompozit bar sistemi üzerine
k
urulmalıdır. 10mm ve 6mmçaplarında iki ayrı seçenek sunuımave uygulama
sırasında ikiside kullanım bölgesine göre tercih edilebilmelidir.

 

7.       Fiksatörün schanz çivileri medikal kalitede sertleştirtlmiş çelikten, konik yapıda ve iyi
tutunum sağlamak için reverse angle yiv yapısı olmalıdır. Vidaların antibakteriyal ve
HA kaplı tipleri de opsiyon olarak sunulmalıdır.

 

8.       Sistemin özellikletravma hastalarında kullanımda hastayı kısıtlamamaiçin MR
compatib
le seçeneği de olmalıdır.

 

9.       Sistemin; acil kullam sağlayabilmesi içindisposable uygulama aletleri ile birlikte
steril paketli kit seneği de olmadır.

 

10.    Teknik şartnarnede belirtilen özellikler asgari nitelikte olup, üstün özellikli teklifler
katalog veJveya literatür üzerinde gösterilmesi halinde değerlendirmeye alınacaktır.

 

 

 

 

GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

 

ı. Teklif veren firma,bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli
ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.      Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir
.

3.      Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasınıkesecektir.Faturadamutlaka UBB kodlarıve EkS-E de belirtilen SUT ve
GMDN kodları yazılacak ve fatura en g24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir
.

 

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim