TEKLİFMEKTUBU
Hastanemiz Ortopedive Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 01/06/2018’e kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 16:00’dan sonragelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
Hasta Adı : İsmet TÖRÜN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış)gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecekihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilindeçözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDAREKODU: 45764.38.41.00.01.330
İDAREADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletmeMüdürlüğü
14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDABELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depogirişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINABİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİVENİTELİĞİ ADETİ
1. 120 DERECE AÇILI PLAK 1 ADET
2. 4.5MM KORTİKAL VİDA 15 ADET
AÇILl PLAKLAR VE KULLANMA SETi TEKNiK ŞARTNAMESi
GENEL TEKNiK HÜKÜMLER
1- Tedarikçi firma, talep edildiğinde malzemeye ait kalitebelgelerini ibraz etmek zorundadır.
2- Hasta ve ürüngüvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot numarasıbulunması ürün boyutsal özellikleri bulunması zorunludur.
3- Tedarikçi firma, herhangi bir problem vukuunda imal edilenmalzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğeait kayıtları belgelemek zorundadır.
4- Tedarikçi firma,talep edildiğinde imal edilmiş ürünün kullanıma uygun olup olmadığını, yapılantest ve deney sonuçlarını daha önceden yapılmış olan uygulama sonuçlarınıve uygulayan hekimin onayını içeren ana kayıtları göstermek zorundadır.
5- Ameliyata uygulamaseti sevk eden firma setin tam ve kullanıma hazır olduğunu belirten set kontrolformu ile kullanıma hazır ve güvenli olduğunu belgelemek zorundadır.Formun içeriği sarf malzemelerini ve el aletlerinin kullanıma uygunluğunukapsar.
6- Üretici firma iSO9001, ürün ise CE belgelerine sahip olmalıdır.
7 - Sarf ve elaletleri, taşıma ve sterilizasyon emniyetini sağlayacak şekilde taşıma tavalarıve set kutuları ile
tedarikçi firma tarafından hastaneye teslim edilecektir.
8-Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna faturaedilebilmesi amacıyla bir bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrıayrı ulusal bilgi bankası ( UBB ) kod numarası ve ayrıca barkod numarasıolması zorunludur.
9-ihale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanınameliyat olduğu gün faturasını "UBB kodlarını da belirterek"kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbimalzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır.
ÜRÜN ÖZELliKLERi
1. Sarf ürünlerin malzemesi ASTM F 138 veya iSO 5832-1 standardınauygun paslanmaz çelik olacaktır.
2. Tüm plak yüzeyi polisaj işlemi uygulanmış ve parlak yüzeye sahipolmalıdır. Plak SUT EK 3F-4 KODU TV 2720olmalıdır.
3. Tüm plaklarda lot numarası, tedarikçi firma ismi, plak boyu ve plakaçısı markalanmış gibi ürünü tanımlayıcı bilgiler olmalıdır.
4. Plaklar üzerinde mutlaka kalite belgesinin amblemi olan CE yazılıolmalıdır.
5. Plak setinde bulunması gerekenler;
Açı Ölçme saçları : Set içinde kullanılacak olan plaklarınaçılarına göre saç ölçme gaydları bulunmalıdır.
Plak Çakıcı : Açılı plaklar üzerinde bulunan çakıcı deliğineoturacak set içinde bir adet düz çakıcı bulunmalıdır.
Plak Tutucular : Set içinde bebek plak için bir, çocuk ve gençleriçin bir ve diğer açılı plaklar içinde bir tane olmak üzere toplam üç adetplak tutucu bulunmalıdır.
Plak klavuzları : Set içinde bebek plak için bir, çocuk ve gençleriçin bir ve diğer açılı plaklar içinde bir tane olmak üzere toplam üç adetplak kılavuzu bulunmalıdır.
Açı ölçme Gaydı : Set içinde kullanılacak olan plakların açılarınagöre ayarlanabilen ve içerisinden k.teli geçmesine izin veren bir adet açıölçer olmalıdır.
Diyapozom çekiç : Set içerisinde kılavuzlar ve plak tutucularlauyumlu çalışabilen bir adet diyapozom çekiç bulunmalıdır
Ayrıca tüm boyların bulunduğu 4.5 mm kortikal vida setideolmalıdır. Vida SUT KODU TV 1040olmalıdır.
|