• İhale No
    1780035
  • İhale Adı
    Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı Rahime KARAKAYA
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    10 Ocak 2019 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    10 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı: Rahime KARAKAYA

  İhale Notu   : Hasta Adı: Rahime KARAKAYA
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  10.01.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine aitsatın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç  10/01/2019’a kadar idaremize vermenizirica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 14.00’dan sonra gelen fiyat teklifleriDikkate Alınmayacaktır.)

 

Hasta Adı: Rahime KARAKAYA

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içindeyapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonrateslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakamve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad,Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflarManisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞIBIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDEHÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLERİLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASILFATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlakagörülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

1.    PROKSİMAL FEMUR ÇİVİ 1 ADET

2.    LAG VİDASI 1 ADET

3.    5.0MM KİLİT VİDA 4 ADET

4.    TEPE VİDASI 1 ADET 

KAYICI UÇLU INTRAMEDULLAR TITANYUM FEMUR CİVİSİ TEKNİKŞARTNAMESİ

1. Fernoral kanala proksimaldençakılmaya uygun olup titanyumdan imal edilmişolmalıdır.

2. Femoral çiviler hasta güvenliğiaçısından kontaminasyon riskini en alt seviyedetutabilmek için sterilpaketlerde olmalıdır.

3. Çivilerin femura uygun anatomik eğimiolmalı ve sağ-sol olarak ayrılmalıdır.Proksimalde bir adet dinamik ve bir adetstatik olmak üzere iki adet vida deliğiolmalıdır. Proksimal ki i it delikleri 2adet transvers veya 1 adet transvers-l adet oblik veya

2 adet rekon tipi veya 1 adetrekon tipi- i adet transvers kilit vidası koyulabilmesi içinuygun yapıdaolmalıdır.

4. Proksimalde ayrıca fernur boyunkırıkları için çivi içinden 6.S mm kaniillü vidagönderilebilecek iki adet delik ve bir adet kontrol vidası gönderilebilecekçentiğiolmalıdır.

5. i talde iki ad t statik ve bir ad tdinamik olmak ve i adet ön-arka olmak üzere toplamdört adet vida deliğiolrnahdır.

6. Distale en yakın vida deliği çividistalinden en fazla lcm mesafede olmalıdır.

7. Çiviler sağ ve solalarak 9.3mm, 10.3 mm ve 11.0 mm, 12.0mm ve 13.0 çapa, 280mm ila 480mm ara ı 20 mmaralıklı boylara sahip olmalıdır.

8. Proksimal boyun vidaları 6,S mmçapında 60- ı 40 mm arası mm aralıklı uzunluklara sahipolmalıdır.

9. Proksimal ve distal vidalar 4,9 mmçapa sahip olmalı, 24 mm ile 100 mm arası 2 mm aralıklı uzunluklara sahipolmalıdır.

10. End cap vidaları standart ,Sl11m, 1Ornm, lS,l11m,20mm,2Sml11 olmak üzere boy olmalıdır.

11. Tepe vidaları kanüllü olmalıistenildiğinde bir kılavuz teli ile kapama yapılabilmelidir.

12. Titanıum Femur Çivilerin distaliKAYıCı UCA sahip olmalı istendiğinde oymasız olarak kullanılabilmelidir.

13. Tüm çivi ve vidaların ulusalbilgi bankası kod numarası, GMDN kodlan ve aynca barkodlannın bulunmasızorunludur.

14. İhale sonrasında, ihalenin uhdesindekaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün faturasım "UBB kodlarını dabelirterek" kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemizayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim