• İhale No
    1795456
  • İhale Adı
    Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı Ümmü SARIÇİÇEK
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    01 Şubat 2019 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    01 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı, Hasta Adı: Ümmü SARIÇİÇEK

  İhale Notu   : Hasta Adı: Ümmü SARIÇİÇEK
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  01.02.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                Hastanemiz  Ortopedive Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 01/02/2019’a kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİNOT** :  (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri DikkateAlınmayacaktır.)                                                                                                                                                            

HastaAdı: Ümmü SARIÇİÇEK

MAL /İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot veUBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi,idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan enavantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayeneve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamaktaveya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabuledildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmaksuretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEMEKALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİMETMELİDİRLER.

14)-SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELENTEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDAREKODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermayeİşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDENTESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİMEDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktansonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilenmalzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDABELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depogirişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYATTEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMABAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATINALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:               CİNSİVENİTELİĞİ                                                                      ADETİ

 

 

1.        FEMORALKOMPONENT BAĞ KORUYAN 1 ADET

2.        FEMORALKOMPONENT BAĞ KESEN 1 ADET

3.        TİBİALKOMPONENT 1 ADET

4.        TİBİALİNSERT BAĞ KESEN 1 ADET

5.        TİBİALİNSERT BAĞ KORUYAN 1 ADET

6.        PATELLAKOMPONENT 1 ADET

 

ÇİMENTOLU SABİİNSERTLİ TOTAL DiZ PROTEZİ

 

1.       FemoralComponent titanıum ve CobaltCrome ( CO-CR -MO / Tİ Al 4V AlIoy)

2.       Maddelerindenüretilmiş olmalıdır.

3.    Femoral Component anatomik yapıya sahip olmalıdır sağ sololarak ayrılmalıdır, endikasyonagöre bağ kesen ve bağ koruyanseçenekler mevcut olmalıdır.Aynı uygulama setletüm seçenekler uygulanabilmelidir.

4.   Bağ kesen FemurOpen box özelIikte olmalıdır.

5.   Femoral Componentin anatomik yapıya sahipolmalıdır sağ sol olarak ayrılmalıdır endikasyona göre bağ kesen ve bağ koruyanseçenekler mevcut olmalıdır. Aynı uygulama setle tüm seçenekleruygulanabilmelidir.

6.    Peg olmalıdır,ve ihtiyaca göre bupegler sökülerek femoral componente distal ve posterior augmentasyonblokları vida ile uygulanabilmelidir.(Bağ koruyan ve Bağ kesen seçeneklerlebirlikte.)

7.     Femoral Component ML ölçüsü 55mm den 75 mm'e kadar 9 Boyolmalıdır.

8.   Femoral Component distal kesisinde sistemO ile 9 derece valgus açısı arasında (Birer dereceartarak) herhangi biri seçilebilmelidir. 

9.    Ürün tamamen anatomik yapıya uyumlu olması için femoral kondilIerin dıştan içe doğru 8 derecelikbir açıya sahip olmalı ve 145derece fleksiyon açısı vermelidir.

10.  Femoral Companentin anterioru patellartendonun ağrılarını minimizeedecek şekilde dizaynedilmiş olmalıdır.

11. Çimentolukomponentlerin iç yüzeyi çimento tutunumunu sağlayıcı pürüzlü yüzeyesahip olmalıdır, çimentosuz komponentleriniç yüzeyi osteointegrasyonu arttırıcı plazma poroussprey kaplı olmalıdır.

12.    Tibialcomponent universalolmalıdır,ve ML ölçüsü en az7 boy seçeneği bulunmalıdır.

13.    TibialComponent titanium (Tİ 6 Al 4 VAlloy) veya Cobalt-Crom (CO-CR) malzemelerinden üretilmişolmalıdır.

14.    TibialComponent ile insert arasında sıkı bir kilitlernemekanizması olmalıdır.

15.    Tibialinsert 10 mm den başlayarak ikişer mm artacak şekilde en az 5(beş) ayrı kalınlıkta olmalıdır.

16.    Bağ koruyan tibialinsert, endikasyon ve doktor tercihine göre üç farklı yapıda, bağ kesen tibialinsert ise standart PS ve güçlendirilmiş(constrained) yapıda olmak üzere 2 farklı yapıda bulunmalıdır.

            17. Tibial insertler patellartendonun ağrılarını minimizeedecek şekildepatellaya uygun anterior kısmı oyuntuludizayna sahip olmalıdır.

18.    Tibialplatoya uygulama ve endikasyon değişiklikleri açısından 2 ayrı dizayndaüretilmiş tibialstern vidalı olarak takılabilmelidir.

19.    Tibialplatoya gerekli durumlarda eklenrnek üzere standart sternin en az 2 katı uzunluğunda uzatmastern bulunmalıdır.

20.    Tibialdefekti fazla olan hastalarda, tibial platoya uzatma sternile birlikte tibial augmentasyon blokları vida ileeklenebilmelidir.

21.    Femoralcomponentin insert üzererindeki aşındırmaetkisini minimuma indirmek için Tibial insert Arcom polyethyleneUHMWPE (Argo n Packed Compressien Moulded Polyethylene) tekniği kullanılarak üretilmiş olmalıdır.

22.    Patella 3pegli ve tek pegli olarak enaz 5 ayrı ölçüde ArcomPolyethylene malzemesinden üretilmişolmalıdır.

23.     Sette Minimaly invasive seçeneği de bulunmalıdır.

24.    Teklifedilen diz protezinin devamı niteliğinde revizyontotal diz protezi ve seti olmalıdır.

25.    Teklifedilen protez ile ilgili yayınlanmış klinikdeneyimleri bulunmalı, istenildiği takdirdeüniversite hastaneleri veya eğitim araştırmahastanelerinden alınmış referanslarasahip olmalıdır.

26.    Tümsarfmalzemeler gamma sterilizasyonu yapılmış, üzerindesterilizasyon tarihi, üretim, son kullanma tarihi ve ürüne aitözelliklerin yer aldığı çift katvakumlu ambalaj içerisinde olmalı ve raf ömrü ı O yıl olmalıdır.

 

GARANTi ŞARTLARI VESORUMLULUKLARI:

 

1.     Teklifveren firma, bu ürünün satışı ile yetkiliolduğuna dair belgevermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

 

1.     Ürünteslim edildiğinde, bu ürünile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayanbilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

2.     Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir.Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek S-E debelirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç24 saat içinde hastanenin tıbbi malzemebirimine elden teslim edilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim