• İhale No
    1800077
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-BASRİ COŞKUN
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    08 Şubat 2019 17:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    08 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-BASRİ COŞKUN

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- BASRİ COŞKUN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  08.02.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 

 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç  08/02/2019’e kadar idaremize vermenizi ricaederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 17.00’dan sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI: BASRİ COŞKUN

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

ÇİMENTOLU FEMORAL STEM- 1 ADET

BİPOLAR CUP- 1 ADET

FEMORAL HEAD- 1 ADET

CENTRALİZER-1 ADET

PLUG- 1 ADET

 

ÇİMENTOLUBIPOLAR KALÇA PROTEZİ

SUTKODU / MALZEME ADI

AP1980ÇİMENTOLU FEMORAL STEM

AP1880 BİPOLARCUP

AP1750 FEMORALHEAD

AP2210CENTRALIZER

AP2200 PLUG

TEKNİKÖZELLİKLER

1. Sistem bipolar cup ve bipolarliner olarak 2 ayrı pakette çift kat steril olmalıdır.

2. Bipolar cup’ larda liner ilefiksasyonun sağlanabilmesi için sekmanlı kilit sistemi olmalı, gereken

durumlarda Cup ile linerbirbirinden enstrüman yardımı ile ayrılabilir özellikte olmalıdır.

3. Bipolar Cup kalınlıkları 40mmden başlayıp 1’er mm artarak 57mm kadar 17 farklı boyda olmalıdır.

4. Femoral head’ler en az 5 ayrıboyda olmalıdır,eksi(-) head seçeneği bulunmalıdır.

5. Bipolar liner polietilenUHMWPE olmalıdır.

6. Polietilen tercihen insertortamda (Oksijen olmayan tepkimeye dirençli gaz mevcudiyetinde) Gamma

sterilizasyonu uygulanmışolmalıdır.

7. Femoral stem dikdörtgen Cross-sectional geometrydefemoral kanala uygun dizayn edilmiş

olmalıdır.

8. İmplantın stabilitesini arttırmak için arka yüzeyi düzolmalıdır.

9. Femoral stemlerin boyun açısı 135 derece ve boyunkonikliği 12 - 14 cone olmalıdır.

10. 5 boy femoral head olmalı ve eksi(-) head seçeneğibulunmalıdır.

11. Femoral stemler parlak yüzeyli “polished” kaplıolmalıdır.

12. Femoral stemlerin proksimal ve distal centralizer’ları bulunmalıdır.

13. Proksimal ve distal centralizerlar kullanılan stemlerebirebir uyumlu olmalıdır.

14. Sistemde 5 ayrı boyda plug bulunmalıdır.

15. Femoral stemler Co Cr Molibdenyum alaşımlı olmalıdır.

16. Paket üzerinde üretim tarihi,sterilizasyon şekli,serinumarsı ve miadı olmalıdır.

17. Paket içinde de 4 adet yapışkan kullanılan implantıtanımlayan etiket olmalıdır.

18. Protezin FDA onayı (satılacak implantın adının açıkçayazılı olduğu) veya CE belgesi (93/42/EEC

sayılı Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği) olmalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürününsatışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,

kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir.

Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak vefatura

 

en geç 24 saatiçinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

 

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim