TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D. İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 24/02/2017 kadar idaremize vermenizirica ederim.
**ÖNEMLİNOT** : (Saat 14:00’dan sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ARİF ÖZDEMİR
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.
2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içindeyapılacaktır.
3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.
4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.
8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLESUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: CelalBayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.
TEL: (236) 23370 68 / 233 70 69
FAX: (236) 23371 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELERİÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETMEMÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİVE NİTELİĞİ ADETİ
1. SERVİKAL DİSK PROTEZİ 1 ADET
2. SERVİKAL EXPANDABLE BIÇAKLI PEEK CAGE 2 ADET
3. SENTETİK KEMİK GREFTİ 1 CC 1 ADET
SERVİKAL İNTERBODY EXPANDABE BIÇAKLI PEEKCAGE TEKNİK ŞARTNAMESİ FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ:
Servikal interbody füzyon amaçlı kullanılabilirolmalıdır. Servikal cage içerisinde kemik füzyonu oluşumu için yeterli açıklıkolmalıdır.
Servikal cageéler PEEK materyalden yapılmış olup MR1 uyumlu olmalıdır.
Cage’nin ortasında geri çıkmayı engelleyici alt veüst endplatelere saplanan bıçak mekanizması olmalıdır ve bu bıçak mekanizmasıcage’in expandable ilemni gerçekleştiriren shaft mekanizması üzerinde monteliolmalıdır.
Cage’in expandable işlemi bıçak mekanizmasıile birlikte eşzamanlı olarak çalışmalı ve bıçak 90 derecelik açıya ulaştığındacage’in expandable işlemi de tamamlanmış olmalıdır.
Yerşeleştirme ve expandable işlemiş tek el aletiile gerçekleştirilmelidir.
Yerleştirme el aleti stop mekanizmasına sahip olupuygulama esnasında cage’I yerletirkden sonar bıçak mekanizmasının maksimumum 90dereceden fazla dönmesine izin vermemelidir.
Cage 12x15cm ebatlarında olup 5-6-7-8 mmkalınklıklarında seöenekleri olmalıdır.
Set içinde her boy için ayrı deneme guide’leriolamlıdır.
KİMYASAL ÖZELLİKLERİ: Kullanılacak sistemin ana maddesi peek’den yapılmışolmalı post operatif dönemde hasta takibine izin vermeil BT ve MR1tetkiklerinde ışıma yapmamalıdır.
DEPOLAMA ŞARTLARI: Oda sıcaklığında depolanabilmelidir. Tek tek sterilorjinal pakette verilmelidir.
ÜRETİM TARİHİ VE MİDYADI: İmplantın üzerinde orjina ürün kodu seri numarasıve ebat bilgileri olmalıdır.
STANDART ÖZELLİKLERİ:(İSO,FDA,CE, vb.) Ululslar arası kalite standardını sağlayan “CE”kalite belgesi olmalıdır.
AMBALAJ ŞEKLİ VE MİKTARI: Tüm enstrumanlar ve implantlar aynı firma imalatıolmalı ve birbiri ile uyumlu olmalıdır. Malzemeler hiç kullanılmamış ve yeniolmalıdır. Tüm malzemeler üzerinde:
a) Imalatçıfirma adı veya amblemi
b) Imalat seri numarası
c) Ürünkodu olmalıdır.
ÖZEL NOTLAR: Cerrahi uygulama aletleri ve imolantları özelsterilizasyon kapları içinde olmalı cerrahi uygulama aletleri üzerinde ürün kodnumarası firma markası gibi teknik bilgiler bulunmalıdır. Ihale sırasındanumune verilmelidir. Teklif veren firma vakalarda kullanılmak üzereenstrumanlar setini ürünler bitinceye kadar hastane de bırakmak zorundadır.Cage içerisinde yer alan bıçak mekanşzmasının alt ve üst endplatelere zararvermeden saplandığını gösteren biyomekanik testler ibraz edilmelidir.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğına dair belge vermeil ve satışsonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürünteslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talibatı (ürün tanıtımıendikasyon kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanınsorumluluklarını kapsayan bilgileri) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikteverilmelidir.
3. Firmamalzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir. Fatura mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUTve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbimalzeme birimine elden teslim edilecektir.
SUPRABONE PUTTY ŞARTNAMESİ
1. Malzemesteril halde enjektr içinde sunulan selüloz bazlı b,r taşıyıcı hidrojel ve çiftkatlı blister ambalaj içinde sunulan tamamen rezorbe olabilen %100 sentetikBeta-trşjaksiyum fosfattan oluşmalıdır.
2. Taşıyıcıcomponent buhar biyoaktifkomponentise gama ışınları ile terminal sterilazsyonişlemine tabi tutulmuş olmalıdır.
3. Kullanımesnasında nihai malzemenin viskozitesi uygulayan cerrah tarafından istenilenakışkanlığa gore ayarlanabilmelidir. Nihai ürün istenildiği takdirde macunkıvamında el ile istenildiği takdirde de akışkan kıvamda enjektör içinedoldurularak uygulanabilmelidir.
4. Malzemeuygulandığı bölgede herhangi bir kimyasal reaksiyon sonunda sertlememelibiyotutunma özelliği sayesinde cerrahi yıkamaya uygun olmalıdır.
5. Malzeme1cc,2cc,5cc ve 10cc’lik ambalajlarda sunulmalıdır.
6. Malzemeninraf ömrü 1(bir) yıl olmalıdır.
GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkili pşduğuna dair belge vermeil ve satışsonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürüntelim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürünbtanıtımı,endikasyın,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar vefirmanın sorumlulukarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ilebirlikte verilmelidir.
3. Firmamalzemenin kullanıldığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E belirtilen SUT ve GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzemebirimine elden teslim edilecektir.
CERVİCALDİSC PROSTHESİS TEKNİK ŞARTNAMESİ
MALZEMENİNADI: Cervical Protez
VARSAİKİNCİ ADI:
FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ:
· CervicalProsthesis, Non füzyon amaçlı olarak dizayn edilmiş olup, C3-C7 arası birden üçseviyeye kadar servial disk alanına anterior imlantasyonuna endike olmlaıdır.
· Iki tip protez seçeneği olmalıdır.
· A) Dynamic Titanyum tek parça Protez
· B) peek+Polietilen tek parça
· A) Titanyum Protezler:
· DynamicProtez, Non füzyon amaçlı olarak dizayn edilmiş olmalıdır.
· Dynamictek parçadan oluşmalıdır.
· DynamicProtez 12 anatomik boyut seçeneği sunmalıdır.
· DynamicProtez, servical omurgada kontrollü, stabil hareketi sağlamalı ve omurganınfonksiyonel olarak dinamik olmasına olanak sağlamalıdır.
· DynamicProtez takıldıktan sonar uygulanan segmentin altındaki ve üstündeki segmenttekidejenerasyonun önlenmesine yönelik “şok absorption” görevi görmelidir.
· Implant+,-8/10 derece flexsion/extension’a ve letaral bending özelliklerine sahipolamldır.
· Dynamicprotezlerin yüzeylerinde geri çıkmayı engelleyici vertebral body’e gömülecekteeth(dişler) olmalıdır.
· DynamicProtez: tek parça halinde mesafeye konılmalı ve bunun için özel implantçakıcısı set içerisinde yer almalıdır.
· Kolayuygulanabilir olmalı, endplate ve ligamentler alınmadan sadece discectomyyapılarak uygulamaya olanak sağlamalıdır.
· Kemiktraşlama parça çıkarma gibi uygulamalara gerek duymadan uygulanmalıdır.
· B) PEEK protezleri:
· 12x15ebatlarında 5,5-6,5-7,0-7,5-8,0mm yüksekliklerinde olmalıdır.
· Ihtiyaç olması halinde;
· 14x17 16x18 ebatlarında 5,5-6,5-7,0-7,5-8,0 ve 8,5mmyüksekliklerindeki ürünleri firma temin etmelidir.
· CervicalProsthesisl’ler PEK materyaldenyapılmış olup ortasında yüksek aşınmaya dayanıklı polietilene (UHMWPE) materialolmalıdır.
· MRIuyumlu olmalıdır ve ışıma yapmamalıdır.
· CervicalProshesist’ler de geri çımayı engelleyici alt ve üst endplatelere saplanantoplamda 6 adet spike bulunmalıdır.
· Yerleştirmeişlemi tek el aleti ile gerçekleştirilmelidir.
· Setiçinde her boy için aayrı deneme guide’leri olmalıdır.
Diğer Özellikler;
· Heriki sisteme ait prjinal implanlar ve el aletleri amliyat esanasında hazırbulunmalıdır, ameliyatın duruma gore istenilen malzeme verilmelidir.
GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklifveren firma bu ürünün satışı ile yetkiliolduğuna dair belge vermeil ve satışsonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2. Ürünteslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürüntanıtımı,endikasyon,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar vefirmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türçe tercümesi ilebirllikte verilmelidir.
3. Firmamazlemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir. Fatura mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUTve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbimalzeme birimine elden teslim edilecektir.
|