• İhale No
    1272333
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- HATİCE YILDIRIM İÇİN TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Şubat 2017 13:30
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    21 Şubat 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- HATİCE YILDIRIM

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D- HATİCE YILDIRIM
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  21.02.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİFMEKTUBU                  

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D.İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyatteklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 21/02/2017 kadar idaremize vermenizi ricaederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 13:30’dan sonragelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                   

HASTA ADI :  HATİCE YILDIRIM

                                                  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlıteklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabulişlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya birkısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği,teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞSATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜNİÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktansonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilenmalzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDABELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depogirişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINABİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafındanmutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:            CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                              ADETİ

1-    POLİAKSİEL VİDA- 12 ADET

2-    ROD-2 ADET

3-    ARA BAĞLANTI- 2 ADET

4-    REDİKSİYON VİDA- 12 ADET

5-    RADYOPAKLI BCP SERAMİK CRUNCH15 CC- 1 ADET

 

 

 

RADYOPAKLI BCP SERAMİK CRUNCH KEMİK

PARÇACIKLARI SUT KODU:SG1150

1) Malzeme içeriği hidroksiapatit trikalsiyum fosfat (BCP ) olmalıdır.

2) Ürün birbiriyle tamamen bağlantılı makro ve mikro gözeneklerden

oluşan poroz, interkonnekte bir yapıya sahip olup granül boyutları

2-4 mm ve 4-7 mm olmalıdır.

3) Ürün biyobozunur özellikte olmalıdır. İyileşmeye paralel şekilde

uygun sürede rezorbe olarak yerini tamamen yeni oluşan sağlıklı

kemik dokusuna bırakmalıdır.

4) Ürün steril bariyer özellikli, çift katlı PETG blister içindeözel

sistemler ile kapatılıp mühürlenerek kullanıcıya sunulmalıdır.

5) Kullanım süresi en az 2(iki) sene olmalıdır.

6) Ürün oda sıcaklığında saklanılabilmedilir.

7) Kalsiyum fosfat seramikler,insan kemiğinin mineral fazınabenzer

kimyasal bileşenleri ve implantta tam damar oluşumuna olanak

tanıyan enterkonnekte proziteleri nedeniyle hızlaosseointegrasyona

uğramalıdır.

8) Trikalsiyum fosfatın hidroksiapatitten daha çözünür olması

nedeniyle bu çift fazlı bileşim seramik rezorpsiyonunu artırarak

kemik hücrelerinin fizyolojisiyle uyumlu ideal bir rezorpsiyon

hızına olanak sağlamalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dairbelge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı, endikasyon,

kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanınsorumluluklarını kapsayan

bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını dabelirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDNkodları yazılacak ve fatura en

geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslimedilecektir.

POSTERIOR TORAKO-LOMBER STABİLİZASYON KOMBİNE SİSTEMTEKNİK ŞARTNAMESİ

1- Sistem setinin içerisinde omurga rahatsızlıklarınınsegmental stabilizasyonunda (T1-S2) kullanılan posterior

pedikül vida sistemi olmalıdır.

2- Kifoz, skolyoz ve lordoz gibi deformite, dejeneratifdisk hastalıkları, spondiliolistezis, travma vakaları,

stenoz ve psüdöartroz olguları için endike olmalıdır.

3- Sistem setinin içerisinde pedikül vidalarının yanısırapeek malzemeden üretilmiş çeşitli ebatlarda PLIF,

expandable PLIF, TLIF ve XLIF interbody kafesler olmalıdır.

4- Sistem poliaksiyel, monoaksiyel ve redüksiyon vida çeşitlerinesahip olmalıdır.

5- Sistemde kanüllü ve fenestre vidalar tanımlı olmalı veistenildiğinde set içerisinde bulundurulmalıdır.

6- Sistemde vidalar 4,5mm/5mm/5,5mm/6mm/6,5mm/7mm/7,5mm çaplarındaolmalıdır.

7- Sistemde 8,5mm çapında45mm/50mm/55mm/60mm/70mm/80mm/90mm/100mm/110mm boylarında

sacra-iliak vidaları mevcut olmalıdır.

8- Vida kitleme nutlarının yivleri, yiv atlamayıengelleyecek şekilde dikdörtgen

kavramaya sahip olmalıdır

9- Vidalar tap gerektirmemeli , self-tapping özelliğindeolmalıdır.

10- Tüm vida, ara bağlantı ve rot kilitleme sistemleriüstten olmalıdır.

11- Vidalar hızlı vida yerleşimi için çift yivli olmalıdır.

12- Vida çapları ayırt edilebilmesi için renk kodlu olmalıdır.

13- Vida ve set vidaları sürüş sistemleri torx systemolmalıdır.

14- Multi axial vidalar rot'a kolay rotasyon yapabilmekiçin 20-70 derece açılı olmalıdır.ve bir planda en az 60

derece hareket kabiliyetine sahip olmalıdır.

15- Sistemde sabit ve hareketli (açılanabilen) olmak üzereen az iki tip ara bağlantı ve her tip bağlantının en az

4 boy seçeneği olmalıdır.

16- Sistemde 40mm den en az 500mm uzunluğa kadar 10mm likaralıklarda rotlar bulunmalıdır. Rot uçları

ameliyatta rotasyonu sağlamak amacıyla hegzagonal olmalıdır.

17- Sistemde istenildiğinde sette bulundurulmak üzere; enaz 2 şer boy olmak üzere laminar, pediküler,

transverse ve offset hooklar olmalıdır.

18- Sistemde istenildiğinde sette bulundurulmak üzere; enaz 3 farklı boyda lateral konnektorler olmalıdır.

19- Sistemde istenildiğinde sette bulundurulmak üzereservikal-torakal-sakral yaklaşımlarda için; en az 3 farklı

merkezler arası mesafede ve Ø6mm-Ø6mmve Ø6mm-Ø3,5mm,çaplarında uygulamalarda kullanılabilmek

üzere en az 6 çeşit dominolar olmalıdır.

20- Sistemde istenildiğinde sette bulundurulmak üzeretorakal-sakral yaklaşımlarda için Ø6mm-Ø6mmve

servikalle kombine yaklaşımlar içinØ6mm-Ø3,5mmuygulamalar için en az 2 tip axial konnektör

bulunmalıdır.

21- Set el aletleri özellikleri :

a. Cerrahi uygulama el aletleri ve sistem implantları,korunması ve steril edilebilmesi için özel sterilizasyon

kapları içinde olmalıdır.

b. Set içerisinde vida yerlerinin, mesafe kontrolünün ve yönününkolay tespit edilebilmesi için pedikül

içerisine girecek en az 6 adet pedikül işaretleyicisiolmalıdır.

c. El aletleri içinde üzerinde derinliği gösterir rakamlarınolduğu düz ve eğimli yönlendiriciler ve kontrol

propları olmalıdır

d. Set içinde rot bastırıcı, kuvvetli rot tutucular , rotrotasyonu için alyanlar ve vida başını tutmayı sağlayan

değişik seçeneklerde rockerlar bulunmalıdır

e. Posterior ve transforaminal interbody füzyon seti ileaynı setle beraber olmalıdır.içlerinde

kazıyıcılar,küretler,denemeler ve cageler hazır olmalıdır.

f. Sistem listezis ameliyatlarında kullanılabilecekpersuader el aletine sahip olmalıdır

g. Sistemdeki bütün nutları sıkma işleminde, sıkma gücünüölçmek için sette 12 Nm gücünde torque aleti

olmalıdır.

h. Set içindeki normal vidaları ve redüksiyon vidalarını sıkarkenkullanmak üzere counter torque el aleti

bulunmalıdır.

i. Transpediküler vidaları yaklaştırıcı (compressor) veuzaklaştırıcı (distractor) tek elle kullanmaya izin

veren otomatik kilit sistemine sahip olmalıdır. Uçlarıbirbirine paralel açılan en az bir uzaklaştırıcı

olmalıdır.

j. Set içerisinde hem nazik rot tutucu hem de kuvvetli rottutucu olmalıdır.

k. Set içerisinde vida yiv yapısına uygun formda ve herçap için tapler bulunmalıdır.

l. Set içerisinde gerektiğinde kullanılmak üzere in-sturod bükücüler bulunmalı ve in-stu rod bükücüler

rotu oblik olarak yakalayabilmelidir.

m. Set içerisinde vidaları pedikülde serbest olarakgönderebilmek için ek vida sıkıcısı olmalıdır.

n. Set vidası için hem set vidasının düşmesiniengelleyecek yapıda mekanizması olan hassas bir tornavida

hem de güçlü sıkmak için düz uçlu tornavida bulunmalıdır.

22- Genel özellikler :

a. Implantların üzerinde lazer yazılımlı marka, ölçü, lotnumarası ve CE onayı bulunacaktır.

b. Değerlerde ±%10 fark kabul edilecektir.

c. İmplantların SGK ve TİTUBB kaydı tamamlanmış olmalıdır.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğunadair belge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları

yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon,

ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe

tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını dabelirterek faturasını kesecektir. Faturada

mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodlarıyazılacak ve fatura en geç 24 saat

 

içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim