TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat)en geç 08/02/2019’a kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’ den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : HÜSEYİN KAPLAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltmebulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ ADETİ
3.5 MM KİLİTLİ PLAK SETİ
TUBULAR PLAK 3
DCP PLAK 2
REKONSTRÜKSİYON PLAK 2
3.5 MM KORTİKAL VİDA 20
4.0 MM SPONGİOZ VİDA 5
3.5 MM KİLİTLİ VİDA 15
Kilitli 3.5mm Plak Seti Teknik Şartnamesi
1.Titanyum alaşımdan imal edilmiş olmalıdır.
2.Minimal İnvasive kılavuzu olmalıdır.
3.Sabit ve İsteğe Bağlı Açılı Kilitleme yapılabilmelidir.
4.Kompresyon Özelliği, Düşük Profil ve Temas yüzeyi olmalıdır.
5.3.5 mm lik plaklar uzun kemiklerde radius, ulna ve humerus osteoporotik
kemiklerde,kaynamayan kemiklerde ve yanlış kaynayan kemiklerde , ayrıca
asetabulumve pelvisde kullanılmalıdır.
6.Plağın delikleri kombi delik (Kombi-delik ) özelliğinde olmalı ve aynı delikten
kilitlivida kullanılabilmeli veya kompresyon yapılabilmelidir.
7. 3.5mm kilitli (SUT KODU TV 1170 ) ve kilitsiz ( SUT KODU TV 1030
)kortikal vidalarla VE 4.0 mm spongioz ( SUT KODU TV 1130 )
kullanılabilmelidir.Kortikal vidaları 10 ile 150 mm arasında bulunmalıdır.
8. Titanyum DCP plaklar (SUT KODU TV 1490 ) , 4–12 delik arası boy standart ve
5-22delik arası rekonstrüksiyon (SUT KODU TV 1630 ) tiplerinde olmalıdır.
Ayrıca 2 delikten başlayan ve 16delikli plağa kadar giden 1/3 tubular plak (
SUT KODU TV 1610 ) seçeneklerideolmalıdır.
9.Tam set halinde, eksiksiz teslim edilmelidir.
10.Tüm malzemelerin ulusal bilgi bankası kod numarası ve barkodlarının bulunması
zorunludur.
11.Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünüoluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB )
kodnumarası, güncel GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması
zorunludur.
12.İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturasını“UBB kodlarını da belirterek” kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat
içindehastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek
zorundadır.Firma malzemelerin kullanıldığını teyit etmeden fatura kesmeyecektir.
|