• İhale No
    1682837
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-SABAHATTİN BALTA
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    14 Ağustos 2018 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    14 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-SABAHATTİN BALTA

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-SABAHATTİN BALTA
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  14.08.2018
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                        Hastanemiz ORTOPEDİ VETRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıdacinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyatteklifinizi (Kesin Fiyat) en geç  15/08/2018 kadar idaremizevermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 08:00’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : SABAHATTİN BALTA

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içindeyapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDAREKODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nınbir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ilebirlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NOYAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:   CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

 

1-UNİKONDİLER FEMORAL KOMPONENTÇİMENTOLU 1

2-UNİKONDİLER FEMORALKOMPONENTÇİMENTOSUZ 1

3- UNİKONDİLER TİBİAL İNSERT 1

4- UNİKONDİLER TİBİAL KOMPONENTÇİMENTOLU 1

5- UNİKONDİLER TİBİAL KOMPONENTÇİMENTOSUZ 1

 

UNICONDYLAR DİZ PROTEZİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-Femoral ve tibial komponentler COCR alaşımlı, femoral komponentler pegli,tibial

komponentlerile kamalı olmalıdır.

2-Femoral ve tibial komponentlerin cementli ve cementsiz uygulamaya uygun ayrı

formlarıbulunmalıdır.

3-Cementli komponentlerin iç yüzeyi cement tutunumu için pürüzlü yüzeye sahip

olmalı,cementsiz komponentlerin iç yüzeyi osteointegrasyonu arttırıcı plazma porous

spreyve HA kaplı olmalıdır.

4-Femoral komponent en az 5 boy olarak bulunmalıdır.

5-Tibial komponent sağ-sol olarak ayrılmalı ve en az 7 boy olarak bulunmalıdır.

6-Tibial insert hareketli platform özelliğinde olmalı, sağ-sol olarak ayrılmalıve en az 7

boyseçeneği bulunmalıdır.

7-Çakma seti minimal invasiv özellikte olmalıdır.

8-Femoral ve Tibial komponentlerin fleksiyon, ekstansiyon aralığını ayarlayacaken az 8

farklıkalınlıkta deneme (blok ve spigot) kalvuzları olmalıdır.

9-Femoral kesi klavuzu intramoduler olmalıdır. Bir veya birden fazla klavuzyardımı ile

femoralkomponent kesisi üst planda(ön, yan ve üst) ayarlanarak yapılabilmelidir.

10-Önerilen protez en az 3 yıllık kullanım ve takip sonuçları ile ilgili en az 10adet

uluslararasıyayın ve Türkiye’de üniversite veya sağlık bakanlığı referans

hastanelerindealınmış referanslara sahip olmalıdır.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli vesatış sonrası

sorumluluklarıyüklenmelidir.

2. Ürünteslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,endikasyon,

kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler)orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firmamalzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterekfaturasını kesecektir.

Faturadamutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak vefatura

en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbimalzeme birimine elden teslim edilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim