• İhale No
    1780050
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-Sultan KANAL
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    10 Ocak 2019 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    10 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-Sultan KANAL

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D-Sultan KANAL
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  10.01.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat)en geç  10/01/2019’a kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 12.30’dan sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI: Sultan KANAL

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarınınmutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360(ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYENTEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYEALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRANO:              CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

3,5 MM KİLİTLİ PROKSİMAL HUMERUS PLAK SETİ

PLAK- 1 ADET

3,5 MM KORTİKAL VİDA- 5 ADET

3,5 MM KİLİTLİ VİDA- 20 ADET

4,0 MM SPONGİOZ VİDA- 5 ADET

 

 

3. 5 mm Kilitli Proksimal Humerus Plağı Teknik Şartnamesi

1. Proksimal Humeral plakların 3.5mm, uzun ve kilitli olmak üzere 3 ayrıçeşidi olmalıdır. SUT EK 3F-4

KODU TV 2010 dur.

2. 3.5mm kilitli proksimal humeral plağın baş kısmında humeral baş içinefarklı açılardan vida

yerleştirebilmek için sabit 9 delikli ve şaft kısmında 3 ve 5 delikliolmalıdır.

3. Plağın baş kısmında sütur bağlamak için 10 adet küçük delik olmalıdır.

4. Uzun kilitli proksimal humeral plağın baş kısmında humeral baş içinefarklı açılardan vida

yerleştirebilmek için sabit 9 delik ve şaft kısmında 5, 6 , 8 ,10, 12 delikolmalıdır.

5. Plağın baş kısmında sütur bağlamak için 10 adet küçük delik olmalıdır.

6. Kilitli humeral plağın baş kısmında humeral baş içine farklı açılardanvida yerleştirebilmek için

sabit 4 delik ve şaft kısmında 5 ve 8 delikli olmalıdır. Plağın başkısmında sütur bağlamak için 8 adet küçük

delik olmalıdır.

7. Kilitli plaklar minimal invasif uygulamaya müsait olmalı (vidalaranatomik plaklara kılavuz

kullanılarak yerleştirilebilmelidir) mini insizyonlarla plakyerleştirilebilmeli ve vida delikleri üzerinde küçük

insizyonlarla vidalar plağa takılabilmelidir.

8. Vida delikleri, aynı delik içinde bir tarafı dinamik kompresyonyapılabilmesi için düz,

diğer tarafı tepesi yivli vida takılabilmesi için yivli olacak şekildekombine delik olmalıdır.

Tepesi yivli vidaları plağa takabilmek için çakma setinde uygun kılavuzlarve torklu yıldızbaşlı

tornavida olmalıdır.

9. Plaklar 3.5 mm yiv çaplı standart kortikal ( SUT EK 3F-4 kodu TV 1030 )ve/veya3.5 mm tepesi yivli

vidalarla ( TV 1170 ve/veya 4.0 mm spongioz vidalarla ( TV 1130 ) kemiğeyerleştirilebilmelidir.

Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıylabir bütünü oluşturan tüm parçaların

her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB ) kod numarası, güncelGMDN kodları ve ayrıca barkod numarası

olması zorunludur.

İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğugün faturasını “UBB kodlarını da

belirterek kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemizayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden

teslim edilmek zorundadır. Firma malzemenin kullanıldığını teyit etmedenfatura kesmeyecektir.

SUT EK 3F-4 de ilan edilen fiyatlardan daha yüksek olanlar kabul

edilmeyecektir.

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim