• İhale No
    1441295
  • İhale Adı
    ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ HASTA ADI SAFİYE YENER
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    10 Ekim 2017 17:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ HASTA ADI : SAFİYE YENER

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ HASTA ADI : SAFİYE YENER
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  10.10.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 2
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç  10.10.2017kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİNOT** :  (Saat 17:00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : SAFİYE YENER

 

MAL / İŞE AİT TEKNİKVE İDARİ ŞARTLAR

1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (gün içinde yapılacaktır.

3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)-Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLERİLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236) 233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDABELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD.FAX: 0236 – 233 7100  216-  217

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİNPROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAMEDÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SATINALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRA NO:               CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

 

1.       BALON    1 ADET

2.       BONE FİLLER DEVECE 6 ADET      

3.       ÇALIŞMA KANÜLÜ   1 ADET                           

4.       ŞİŞİRME ŞIRIUNGASI 1ADET          

5.       KEMİK ÇİMENTOSU 1        ADET     

6.       NEDDLE  2 ADET

 

 

BALON KİFOPLASTİ SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1- Sistemin Osteoporoza bağlı vertebral çökme kırıklarında,travmatik kırıklarda

tümör cerrahisinde ve hemangioma da uygulanacakminimal invaziv bir cerrahiye

olanak sağlayacak enstrümantasyonu olmalıdır.

2- Yükseklik kaybının restorasyonu ve güvenli biralan yaratabilmek için

şişirilebilir kemik tamponları yani balon sistemibulunmalıdır.

3- Sistem içerisinde minumum 4.0 mm çapında çalışmakanülü olmalı ve set

içerisinde diğer komponent’ler ile sorunsuz çalışabilmelidir.

4- Şişirilebilir kemik tamponları CE onaylı olmalıdır.

5- Şişirilebilir kemik tamponları en az 400 PSI basıncadayanıklı olmalıdır.

6- Şişirilebilir kemik tamponları 10, 15 ve 20mmboylarında alternatifli olmalıdır.

7- Şişirici pompa hem dijital basınç göstergelihemde manuel analog göstergeli

olmalıdır. Sistem üzerine binen basınç ‘hematmosfer birimi olarak hemde

PSI’olarak ölçülmelidir.

8- Şişiri pompa rahat kullanıma sahip olmalı,indirici mandal hem sağ ve hemde sol

elle ile çalışmaya müsait olmalıdır.

9- Şişirici pompa 30 cc sıvı kapasite olmalı ve 40atm basınca dayanıklı

manometresi olmalıdır. Böylelikle sert kemiklerinrevizyonunda dirençli bir şişirme

yapabilmelidir.

10- Sistemi oluşturan tüm parçalar sterilpaketlerde teslim edilmelidir.

11- Kemik doldurucuların her biri en az 3.4 mm genişlikteolmalıdır ki çimentonun

donma ve zor gitme ihtimaline karşılık mukavemetliolmalıdır ve en kısa olarak

195 mm uzunluğa sahip olmalıdır, böylece doldurucukırık hattına daha kolay

ulaşabilmelidir.

12- Teklif edilecek ürün içerisinde set ile uyumlumetal tabanca sistemi olmalı ve

tabanca sistemi set ve çimento ile uygun çalışabilmelidir.Tabanca sistemi kapsül,

elcek ve iletim borusu olmak üzere 3 komponent’tenoluşmalıdır.

13- Set içerisinde kontrollü çimento gönderimiyapan güvenlikli çimento gönderim

kanülü olmalıdır. Kanül ucunda PTFE’den üretilmiş ağyapıda bir sistem bulunmalı

ve bu sistem içerisinde gönderilen çimento taşmayapmadan vertebra’lar arasında

kalabilmelidir. Çimento donduktan sonra zamanlaemilimi vücut tarafından

yapılabilmelidir.

14- Set içerisinde balon sisteminin çalışmadığıveya yetersiz kaldığı travmatik

dirençli çökmelerde kullanılmak üzere Expander setiolmalıdır. Expander, 180

derecelik bir açı ile açılmalı ve yüksek direncesahip olmalıdır. Expander çalışma

kanülü ve setin diğer aparatları ile uyumlu olmalıdır.

15- Kullanılacak kemik çimentosu HA içerikli PMMAçimento olmalıdır.

16- Set içerisinde kab-spatula veya mikser olmaküzere homojen çimento karışımı

hazırlayacak sistemler olmalıdır. Ürün içerisindeiki sistemde el değmeden

çimentonun doldurucu kanül içerisine alınmasını sağlayacakaparatlar sahip

olmalıdır.

17- Sistemi oluşturan tüm parçalar sterilpaketlerde teslim edilmelidir.

18- Ürün çift paketli steril ve kuru bir şekildepaketlenmiş olmalı, oda sıcaklığında

saklanabilmeli, taşıma ve depolama için soğuk ortamgerektirmemelidir.

19- Malzeme teslim tarihinden itibaren en az 1 yılmiadlı olmalıdır.

20- Paket üzerinde yüklenici firmanın son kullanmatarihi, referans numarası, parti

kodu, seri numarası ve LOT numarası bilgileri SGKMedula kullanım kılavuzu

şartlarına uygun olacak şekilde etiket veya kaşeolarak bulunmalıdır.

21- Teklif edilen malzeme T.C Sağlık Bakanlığıtarafından onaylanmış, Türkiye

İlaç ve Tıbbı Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB)kayıtlı olması

gerekmektedir.

GARANTİŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkiliolduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2.Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,

endikasyon,kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın

sorumluluklarınıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte

verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek

faturasınıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve

GMDNkodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

birimineelden teslim edilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim