• İhale No
    687882
  • İhale Adı
    Ortopedi ve Travmatoloji Kliniğine ait 100 grub ekli listede cins ve miktarları yazılı olan malzeme alım
  • Sektör
    Yem, Gübre, Canlı Bitki, Hayvan
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Nisan 2014 11:00
  • İdare
    Bursa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    02 Nisan 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

BURSA DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ

İLAN METNİ

 

Hastanemizce 2014 Yılı Ortopedi ve Travmatoloji Kliniğine ait 100 grub ekli listede cins ve miktarları yazılı olan malzeme için 22f birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Teminat alınmayacaktır. İstenilen malzemeler firmanızca belirtilen şartlarda karşılanabiliyorsa, hazırlanacak teklif mektubunun Bursa Devlet Hastanesi Satın Alma Birimine – Hastayurdu Cad. No:31 Tophane Bursa adresine aşağıda belirtilen saate kadar makbuz karşılığı teslim edilmesi gereklidir.

 

Son Teklif Verme Tarihi: 03.04.2014 Saat:11.00

Ek: 100 Grup malzemeye ait teknik şartname

İhale listesi ve teknik şartnameler Bursa Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi yada www. bdh16.gov.tr adresinden temin edilebilir.

 

İdari Şartlar:

1- İsteklilerin ihaleye katılabilmek için aşağıda sayılan belgeleri teklif mektupları ekinde sunmaları gereklidir.

a) İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

1-Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;

a) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

b) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2- Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

b) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

3- Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu, getirilecek Ayrıca teklif mektubu Excel formatında CD ortamında da hazırlanarak teslim edilecektir. Teklif edilen tüm ürünlerin çeşitli boy ve ebatları ile çeşitli çap, boy, uzunlukları için Excel tablosunda UBB kodları ile döküm yapılacaktır. Teklif mektuplarında kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmayacaktır. Teklifler Rakam ve yazı ile birbirine uyumlu olacaktır. Teklif mektupları ad, soyad veya ticaret ünvanı yazılmak üzere yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

4- İsteklilerin teklif ettikleri ürünlere ait her kalem için UBB barkod numaralarını liste halinde yada teklif mektubunda belirtmelidirler. Ayrıca TİTUBB firma ve ürün çıktıları ve bayilik durumlarını gösterir belgeler internet çıktısı olarak sunulabilir. Onaysız ve TİTUBB kapsamında olup, UBB numarası olmayan ürünlere ait teklifler kabul edilmeyecektir.

5-İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerini ameliyat setleri ile birlikte son teklif verme saatine kadar tutanak karşılığında satınalma birimine teslim edeceklerdir.

6- Teklif edilen ürünlerin SUT kodu varsa mutlaka Sut kodları belirtilmelidir

7-Birim fiyat sözleşme imzalanmış olan ürünlerin SGK geri ödeme listesinden çıkması yada negatif listeye girmesi halinde kullanılan malzemenin ödemesi yapılmayacaktır.

8-Sözleşmenin süresi 31.12.2014 tarihine kadardır.

9- Sözleşmeler birim fiyat üzerinden ( bir set toplamı- setlerde set toplamı )üzerinden imzalanacaktır.

10-İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin imzalanması ile yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak sipariş yazısı veya acil durumlarda fax yada mail ile sipariş yazısı ile mal teslimine başlanacaktır. Sözleşmeyi takiben sipariş verilmesi halinde en geç 5 işgünü içinde hizmet verilmeye başlanacaktır.

11-Sözleşme imzalanan malzemeler ; implant , protez, veya tüm m setlerin kullanılması için gerekli olan tüm enstrümanlar (çakma –çıkarma setleri vb) hastanemizde hazır halde bulundurulmalıdır. Eğer sürekli olarak bulundurulması mümkün olmaz ise ; vaka için istenildiği anda enstrüman setleri ile birlikte setler eksiksiz olarak bulundurulmalı ve ameliyatı planlanan hastalarda en geç 12 (oniki) saat içinde, acil durumlarda en geç 6 saat içinde hastanede kullanıma hazır olmalıdır.

 

 

Bursa Devlet Hastanesi Yöneticiliği

Bursa Devlet Hastanesi

Satın Alma Birimi

Tel:0224 280 28 73-79

Fax:0224 280 28 77

 

EK: 1-Teknik şartnameler

2- Birim fiyat teklif mektubu örneği

3- 22f birim fiyat sözleşme örneği

4- İhtiyaç listesi

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim