-
-
İhale Adı
OTOBÜS ARAÇ SEYİR CİHAZI VE KONTROL KAMERASI SETİ SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
-
-
-
İhale Tarihi
21 Ocak 2013 14:00
-
İdare
İZULAŞ - İzmir Ulaşım Hizmetleri ve Makina Sanayi A.Ş.
-
-
-
Yayın Tarihi
26 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
OTOBÜS ARAÇ SEYİR CİHAZI VE KONTROL KAMERASI SETİ SATIN ALINACAKTIR
İz mir Ula şı m H iz met leri Ve M a kina Sa n. A. ş.
115 Adet Otobüse Araç Seyir Cihazı Ve Kontrol Kamerası Seti Montaj Dahil (1 Adet Otobüse 1 Adet Seyir Cihazı - 3 Adet Kontrol Kamerası) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/192960
1-İda re nin
a) Adresi : Gazeteci Yazar İsmail Sivri Bulvarı No:500 35150 Gediz
Buca/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322822910 - 2322822955
c) Elektronik Posta Adresi : ticaret@izulas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip, farklı tip her 1 adet otobüse cihaz montaj işlemi yapılıp İdarece uygun bulunması sonrasında 60 takvim günü içinde İdarenin belirtmiş olduğu araçlara, Ankara Caddesi No:287/B Bornova/İzmir adresinde bulunan atölyemizde montaj yapılarak İdareye teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip, farklı tip her 1 adet otobüse cihaz montaj işlemi yapılıp İdarece uygun bulunması sonrasında 60 takvim günü içinde İdarenin belirtmiş olduğu araçlara, Ankara Caddesi No:287/B Bornova/İzmir adresinde bulunan atölyemizde montaj yapılarak İdareye teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Tuna Mahallesi Fatih Caddesi No:91/9 C Blok Irmak Plaza
Bornova/İzmir
b) Tarihi ve saati : 21.01.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
- Garanti süresi geçici kabulün onaylandığı tarihten itibaren, ihale kapsamındaki tüm ürünler için 24 (yirmidört) aydır. Bu süre boyunca cihazlar üretim ve işçilik hatalarına karşı garantili olacak; hatalı imalat, işçilik yada montaj yüzünden hasara uğrayan malzeme değiştirilerek yerine yenisi monte edilecektir.
-Yüklenici teklif edeceği cihazları kurmaya ve servisini vermeye yetkili olduğuna dair üretici veya yetkili
distribütörden almış yetki belgesini teklifleriyle birlikte İdareye vermelidir. Bu belgelerin verilmemesi halinde
Yüklenici ile sözleşme imzalanmayacaktır.
-Yüklenici, teklif edeceği cihazların en az 2 yıl imalatçı veya distribütör garantisinde olduğuna dair üretici veya yetkili distribütörden alınmış Garanti Taahhüt Belgesini teklifleriyle birlikte İdareye verecektir.
-Garanti süresince yapılan arıza bildirimlerinde en geç 24 saat içinde müdahale edilecek, müdahaleyi takiben parça değişimi gerekiyorsa değişim en fazla 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre zarfında arızalı cihazlar ücretsiz olarak çalışır vaziyetteki muadilleri ile değiştirilerek sistemin çalışma sürekliliği sağlanacaktır.
10 takvim gün süre zarfında onarım tamamlanamaz ise 11. iş günü dahil olmak üzere devre dışı kalan cihaz başına 50TL firmaya ceza faturası kesilecektir.
-Garanti kapsamında değiştirilecek parçaların her türlü maliyeti (nakliye, sigorta, gümrük v.b) yükleniciye
aittir.
-Yüklenici, İdarenin istemesi halinde, sistemin garanti süresini takip eden 10 (on) yıl boyunca ücreti karşılığında yedek parça ve özel sarf malzemesi teminini ve bakımını sağlayacaktır.
-Yüklenici, İdarenin istemesi halinde garanti süresini takip eden 10 (on) yıl içerisinde sistemde kullanılan veya satın alınmış olan yazılımların yeni sürümlerini, ücretsiz sağlayacak ve kurulumunu gerçekleştirecektir.
-Cihaz arızalandığı anda sebep olarak Enerji Problemi öne sürülerek garantinin kapsam dışı çıkartılamaz.
-Garanti süresi her bir ünite için ayrı ayrı olarak, kabul tarihinden itibaren başlayacaktır.
-Yüklenici firma sistemde kullandığı her bir komponente 10 (on) yıl süre ile yedekleme ve servis garantisi
verecektir.
-Garanti kapsamı süresince teknik servis, araca servise verildiği garaj içerisinde müdahale edecektir.
-Yüklenici kamera ünitelerinin araçlara montajı esnasında olabilecek tüm aksaklıklardan sorumlu olacaktır.
-Cihazların, İdareye teslim edildiği tarihten itibaren, kullanım hataları dışında yukarıda belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içinde aynı arızanın 2 defadan fazla tekrarlanması veya farklı arızanın 4 defadan fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içinde farklı arızaların toplamının 6 defadan fazla olması ve bu arızaların cihazdan yararlanamama sonucu ortaya çıkması durumunda, yüklenici arızanın meydana
geldiği cihazı değiştirmekle yükümlüdür.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
-Cihazın, insan sağlığını tehdit etmeyen malzemelerle üretildiğini , cihazın montajında kullanılacak tüm ana malzemeler ile ilgili kalite belgesi ve standartlar imzalı ve kaşeli Açıklama Belgesinde bildirilecektir.
-İstekliler, teklif edecekleri cihazı çalışır durumda numunesini, tüm parçaları ile birlikte, isteklinin adını gösterir şekilde bir kutu içinde, ihale saatinden önce İzulaş A.Ş. İhale Şefliğine teslim edecekler. kutunun kapağı burada kapatıldıktan sonra kaşe ile mühürlenip imzalanacak ve istekliye Numune Teslim Belgesi verilecektir.
-İstekliler, Numune Teslim Belgesini teklif zarfı içinde diğer belgeler ile birlikte sunacaklardır. Teklif zarfında
Numune Teslim Belgesi bulunmayan teklifler geçersiz sayılacaktır.
-İstekliler, verilen numuneler ile ilgili olarak İdareden herhangi bir talepte bulunmayacak, ancak numuneler daha sonra bir tutanakla istekliye iade edilecektir.
-Numunelerin idareye teslimi ve geri alınması sırasında oluşacak her türlü masraf istekliler tarafından karşılanacaktır.
-İhalenin bırakıldığı isteklinin numunesi iade edilmeyecek, teslimatın numuneye uygun yapılmasında kontrol için Muayene ve Kabul Komisyonuna iletilecektir.
-Yüklenici teklif edeceği cihazları kurmaya ve servisini vermeye yetkili olduğuna dair üretici veya yetkili
distribütörden almış Yetki Belgesini teklifleriyle birlikte İdareye vermelidir. Bu belgelerin verilmemesi halinde
Yüklenici ile sözleşme imzalanmayacaktır.
-Yüklenici, teklif edeceği cihazların en az 2 yıl imalatçı veya distribütör garantisinde olduğuna dair üretici veya
yetkili distribütörden alınmış Garanti Taahhüt Belgesini teklifleriyle birlikte İdareye verecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her türlü kamera güvenlik kurulumu işleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İZULAŞ A.Ş. Genel
Müdürlüğü Satın Alma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tuna Mahallesi Fatih Caddesi No:91/9 C Blok Irmak Plaza Bornova/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
ARAÇ SEYİR CİHAZI VE KONTROL KAMERASI SETİ MONTAJ DAHİL (1 OTOBÜSE 1 ADET SEYİR CİHAZI - 3 ADET KONTROL KAMERASI) |
115 |
SET |
14 Şubat 2025
İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle