• İhale No
    2011/42664
  • İhale Adı
    OTOKLAV VE DİŞ HEKİMLİĞİ SARF MALZEMELERİ
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Eğitim Diş Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
OTOKLAV VE DİŞ HEKİMLİĞİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI İzmir Eğitim Diş Hastanesi

OTOKLAV VE DİŞ HEKİMLİĞİ SARF MALZEMELERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/42664
1-İdarenin
a) Adresi : SÜMER MAHALLESI 451 SOKAK 35260 KONAK İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324418181 - 2324893548
c) Elektronik Posta Adresi : egitimdis@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Eğitim Diş Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Sözleşme tarihinden itibaren malzemeler 20 gün içerisinde teslim edilecek olup, 2,4,5,6,7,8,9,10,11,16,19,20,21,22,23,24,26,27,28,44,45.kalem malzemelerin 2.partileri 01.09.2011 , 3.kalem partileri 01.12.2011 tarihleri arasında teslim edilecektir.(Malzemeler eşit partiler halinde teslim alınacaktır.)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Eğitim Diş Hastanesi Sümer Mah.451 Sok. Konak/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 14.04.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler, teklif ettikleri mala ait TITUBB tarafından verilen UBB kodunun yer aldığı "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresinin yazılı olduğu belgeyi teklifle birlikte ihale dosyasına ilgili kalemin sıra numarası ve adını yazarak koyacaklardır. İstekliler, teklif ettikleri ürünün markasını ve UBB numaralarını tekliflerinde ilgili kaleme yazacaklardır.Teklif edilen Tıbbi cihaz/Cihazların-ürün/ürünlerin yönetmelikler kapsamında olmadığı hususunda , üreticinin/İthalatcının yönetmelikler kapsamında olup olmadığı ile ilgili beyanı esas alınarak işlem yapılacaktır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1.kalem Otolav Cihazı için:



1-Cihaz 2 yıl mekanik, elektrik, digital ve sıhhi tesisat bakımından garantili olacak ve garanti süresince periyodik bakımda yapılan kalibrasyon ve kontroller form halinde kaydedilecek, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeceğine dair taahhütname verilecektir.



2-İstekliler, cihazın arıza bildirimden sonra 24 saat içinde müdahale edeceklerine ve en geç 3 gün içinde bütün fonksiyonları ile çalıştıracaklarına dair taahhütname vereceklerdir.



3-İstekliler garanti sonu 10 yıl geçerli periyodik bakım ücretini ve arızalanması muhtemel tüm yedek parça fiyat listesini katalog no'larını ve isimlerini belirterek onaylayıp vereceklerdir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1. Kalem Otoklav Cihazı için : 1. Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “ .................. marka ................................ cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi ” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.Teknik Şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır.Bu cevaplar üretici firmanın katalog veya dökümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık veya uyumsuzluk bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.



2-İstekliler teklif ettikleri cihazı,  katalog sayfası fotoğraflarında ürünü işaretleyip, teklif ettikleri markayı imza ve kaşe ile belirterek, teklifle birlikte vereceklerdir.Teklif edilen cihazların, teknik şartnamede belirtilen özelliklere sahip ve halen üretimde olduğu üretici firmanın orijinal kataloğunda belirtilmiş olmalı ve bu hususlar yazılı olarak belgelenmelidir. İhtiyaç duyulduğu taktirde isteklilerden demonstrasyon yapılması istenecektir.



 1. kalem  malzeme hariç, diğer malzemelerin numuneleri ihale esnasında verilecek ve gerek görüldüğü taktirde klinikte denendikten sonra alınacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satın Alma Birimi Sümer Mah.451 Sok. Konak/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim