TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLtFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
FİRMALARIN DİKKATİNE !
01 .Hastane malı alıp almamakla serbestir.
2. Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.
3. Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.
4. Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.
5. Malzemelerin alınması muayene komisyon karar İle olur.
6. Malzemeler orjiııal ambalajında teslim edilecektir.
7. Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.
8. Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.
9. Firma faturaya temlik koydurmaz.
10. Firma faturaya İBAN numarasını belirtmelidir.
11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olııp(kapsam dışı hariç), TÎTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.
12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna İstinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihle de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmekledir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
l3.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.