• İhale No
    2012/59424
  • İhale Adı
    OTOMATİK MEKTUP AYIRIM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Temmuz 2012 14:00
  • İdare
    POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Malzeme Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    18 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


OTOMATİK MEKTUP AYIRIM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
P o st a Telg ra f Teşki la t ı Gene l M üdürlüğ ü(pt t ) M a lzeme Da iresi B a şka n lığ ı
3 Adet Otomatik Mektup Ayırım Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/59424
1-İda re nin
a) Adresi : Sehit Tegmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus
Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3125095418 - 3123095616
c) Elektronik Posta Adresi : 2satinalma@ptt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ankara, İstanbul Anadolu Yakası ve İzmir Posta İşleme Merkezleri
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Teknik Şartnamenin ?Teslim Ve Montaj? başlıklı 9. maddesine göre 420 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen
Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus Ankara
b) Tarihi ve saati : 24.07.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
- Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi.
-Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu.
-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlilik Belgesi.
-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi.
-Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya
kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1- İstekliler, teknik şartnamenin 3.28.maddesi uyarınca işletim sarf malzeme listesini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
İstekliler, bu listelerde belirtilen bedelleri garanti sonrası 5 yıl boyunca maksimum bedel olarak sağlayacaktır.
4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler:
1-İstekliler, sistemin kurulacağı yerleri inceleyerek, mevcut mahallerde PTT’nin diğer işlerini aksatmayacak şekilde, kendi sistemlerinin mimari proje üzerinde yerleşim durumunu gösteren, “sistem yerleşim planlarını” teklifle birlikte sunacaklardır.
2-İstekliler, proje kapsamındaki işlem aşamalarına ilişkin süreleri içeren bir termin planını teklifinde sunacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-İstekliler, teknik şartnamenin 3.40.maddesinde belirtilen teknik bilgiler dosyası kapsamında yer alacak dokümanları İngilizce veya Türkçe olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Ekonomik Açidan En Avantajli Teklifin Belirlenmesi
1. Firma sistem teklif fiyatı (FSTF) : Firmanın Teknik şartname eki Ek-10 Birim fiyat teklif cetveline göre teklif ettiği toplam bedel.
2. İşletme sarf maliyeti (SM): Birim fiyat teklif cetvelinin 22. sırasında yer alacak tutarın 2 (iki) ile çarpımıyla bulunacak tutar, teknik değerlendirme rakamını arttırıcı şekilde etki edecektir.
3. Hız avantaj bedeli (HAB) : Madde 4.11 de istenilen şartlarda, teklif edilen sistem işleme hızı 3 makine için
dikkate alınacaktır. Sistem hızının artması, teknik değerlendirme rakamını azaltıcı şekilde etki edecektir.
DFSH = Değerlendirilen firma sistem hızı, adet/saat olarak (hesaplamada firma teklifi yüksek olsa bile en fazla
135.000 adet/saat alınacaktır) HAB = Hız avantaj bedeli
FSTF
HAB = ----------- x ( DFSH – 112.500) DFSH
4. Adres tanıma oranı avantaj bedeli (ATOAB) : Sistemlerin adres tanıma oranına göre aşağıdaki şekilde hesaplanacaktır. Adres tanıma oranının artması, teknik değerlendirme rakamını azaltıcı şekilde etki edecektir. ATOAB = Adres tanıma oranı avantaj bedeli
ATOAB1 = Adres tanıma oranı avantaj bedeli, Makine yazısı için, ATOAB2 = Adres tanıma oranı avantaj bedeli, El yazısı için, FTMY = Firmanın teklif ettiği makine yazısı oranı
FTEY = Firmanın teklif ettiği el yazısı oranı
FSTF
ATOAB1 = ----------- x ( FTMY – 77 ) FTMY
FSTF
ATOAB2 = ----------- x ( FTEY – 35 ) FTEY
ATOAB = (ATOAB1 x 0,90) + (ATOAB2 x 0,10)
7.5. Teknik Değerlendirme:
Teknik değerlendirme aşağıdaki formüle göre yapılacak olup, her firma için TDR hesaplanacaktır. TDR = Teknik değerlendirme rakamı
FDAR = Fiyat dışı avantaj rakamı
FDAR = HAB + ATOAB
FDAR rakamı, FSTF rakamının %30 unu geçmesi durumunda FSTF rakamının %30 u FDAR olarak kabul
edilecektir.
TDR = FSTF – FDAR + (SM*2)
Tüm firmaların TDR rakamları arasında, en düşük TDR rakamını sağlayan firma ihaleyi kazanmış olacaktır.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı PTT Genel Müdürlüğü
Malzeme Dairesi Başkanlığı 2. Satınalma Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1
06101 Ulus Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (Yüzseksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ayrım Makinesi 3,000 Adet
Ayrım Makinesi (kamera birimi) 3,000 Adet
Ayrım Makinesi (fiziki kontrol birimi) 3,000 Adet
Ayrım Makinesi (geciktirme birimi) 3,000 Adet
Ayrım Makinesi (OCR sonrası, barkod yazıcı, barkod okuyucu birimi) 3,000 Adet
Printer (yürüyüş yolu sıra no ve hata kodu no yazılımı için) 3,000 Adet
Ayrım Makinesi (ayrım gözleri bir sistem için en az 238 adet) 3,000 Adet
Etiket Yazıcısı (ayrım gözlerinde ayırım etiketlerinin yazdırılması için) 24,000 Adet
Video Kodlama Sistemi (3 ayrım makinesi için gerekli alt yapı) 3,000 Adet
Video Kodlama Terminali 12,000 Adet
Lokal server, bilgi işlem donanımları ve yazılımları 3,000 Adet
Merkezi yönetim sistemi server, bilgi işlem donanımları ve yazılımları 1,000 Adet
Ayrım sistemlerinin kurulum ayarları ve işletmesi ile ilgili yazılımlar 1,000 Adet
Bir gönderiye ilişkin sistem çözümünün test olarak izlenebilmesi yazılımı 1,000 Adet
VCS kodlama yazılımı 1,000 Adet
OCR Adres çözümleme yazılımı 1,000 Adet
Adres verilerinin ayrım sistemlerine yüklenmesi güncellenmesi yazılımı 1,000 Adet
Ayrım planı yazılımları 1,000 Adet
Sistem raporlama yazılımları 1,000 Adet
Göndericiye bağlı olarak sistemden geçen gönderilere ilişkin verilerin kayıt altına alınması, gönderi üzerine sistem dışında basılmış barkodların tanınması, bu veri tabanının yönetimi, seçime bağlı alanların text olarak raporlanması ve istendiğinde sistem 1,000 Adet
VCS tarafında kodlanan ya da kodlanacak gönderilere ilişkin verilerin kayıt altına alınması, bu veri tabanının yönetimi, text olarak raporlanması ve sistem dışında arşivlenmesi ile ilgili yazılımlar 1,000 Adet
Firma destek personeli 3,000 Adam/6ay
İşletme sarf maliyeti (3 makinede 1 yılda toplam 700.000.000 gönderi işlemesi esas alınacaktır.) 1,000 Yıl
Bakım-onarım sözleşme maliyeti (3 makine için) 5,000 Yıl
Sistem operatör eğitimi ve video kodlama operatör eğitimi (her lokasyon için 7 kişi 5 gün) 3,000 Lokasyon
Sistem bakım-onarım eğitimi (her lokasyon için 5 kişi 30 gün) 3,000 Lokasyon