• İhale No
    2014/174085
  • İhale Adı
    OTOMATİK TABLET POŞETLEME ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Plastik ve Ambalaj Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ocak 2015 10:00
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    07 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

OTOMATİK TABLET POŞETLEME ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

(838) OTOMATİK TABLET POŞETLEME ÜNİTESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/174085
1-İdarenin
a) Adresi : Dumlupinar Bulvari 07058 Kampüs ANTALYA MERKEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2422496303 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@akdeniz.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : TABLET PAKETLEME CİHAZI 1 ADET
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uygulama ve Araştırma Hastanesi YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 60 (altmış) takvim günü içerisinde 1 (bir) defada Akdeniz Üniversitesi Hastanesi Eczane birimine sistem tüm fonksiyonlarıyla çalışır vaziyette Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik Hükümleri çerçevesinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uygulama ve Araştırma Hastanesi YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Satınalma Müdürlüğü İhale Komisyon Odası Kampüs-ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 20.01.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- Sisteme ait CE belgesi bulunacaktır.

- İdarenin teklif edilen sistem ile ilgili demo isteme hakkı vardır. İdare isteklinin uygun göreceği bir sağlık kuruluşunda çalışan bir sistem üzerinde, teknik şartnamede istenen özelliklerin tümünün veya bir kısmının demonstrasyonunu yapmasını isteyebilir. Bu demonstrasyon ile ilgili tüm masraflar istekliye aittir. Gerekli demontrasyonu yapamayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekliler bununla ilgili taahhütnamelerini ihale dosyasında sunacaktır.

- Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “............ marka .......... model cihazı ve……….sistemi teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik Şartnamede istenilen özelliklerin hangi dökümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orjinal dökümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.   
- Şartnameye uygunluk belgelerini ve istenilen teknik özellikleri sağlayan belgeleri olmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

FİYAT DIŞI UNSUR  (FDU)
Nihai değerlendirmede makine bedeli(Teklif Toplamı) ile ortalama üç yıllık sarf malzemesi ile birlikte oluşan maliyet bedeli esas alınacaktır. Değerlendirme, belirtilen kritere uyan en ekonomik açıdan en avantajlı teklifin kabulü şeklinde değerlendirilecektir. Değerlendirmede esas alınacak üç yıllık sarf maliyeti hesaplanmasına ilişkin açıklamalar Tablo 1’de gösterilmiştir. Ekonomik Açıdan En Avantajlı Fiyat Değerlendirme için hesaplamada kullanılacak oranlar ve sıralama göstergesi Tablo 2’de açıklanmıştır.


Tablo 1. Fiyat Dışı Unsur Hesaplanması
                Unsurlar  Günlük Sarf*          Yıllık Sarf               Üç Yıllık Sarfiyat
A             Miktar
(Poşet,Kutu, Paket) 3.000 Birim             1.095.000 Birim      3.285.000 Birim
B             Birim Maliyet          -              -              Birim Teklif Fiyatı
C             Tutar                                       =3.285.000 Birim*Teklif Fiyatı
FDU
( C)          =A(Üç yıllık sarf) * B
                “*” Kullanım miktarı üç yıllık projeksiyona dayalı olarak tahmin edilmiştir.

Tablo 2. Ekonomik Açıdan En Avantajlı Fiyat Değerlendirme Tablosu
(En düşükten En Yükseğe Göre Sıralanır)
Sıra No    Firma Adı                Teklif Toplamı(TL)
(A)          Teklif Toplamının Ağırlığı(%) Fiyat Dışı Unsur(FDU)
(B)           FDU Ağırlık(%)       Ekonomik Açıdan Avantajlı Teklif

(C )
1              Firma 1    1.Firma Teklif Tutarı              %80         1.Firmanın FDU Teklifi          %20         = A*%80 + B* %20

2.             Firma 2    2.Firma Teklif Tutarı              %80         2.Firmanın FDU Teklifi          %20         = A*%80 + B* %20

3              Firma 3    3.Firma Teklif Tutarı              %80         3.Firmanın FDU Teklifi          %20         = A*%80 + B* %20

4.                                                                                          
5.



6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uygulama ve Araştırma Hastanesi YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Satınalma Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Kampus ANTALYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 55 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Hesap no: TC.Ziraat Bankası Akdeniz Üniversitesi Bürosu 36716179-5710 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına IBAN NO: TR870001002167367161795710 Şube Kodu: 2167 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uygulama ve Araştırma Hastanesi YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Satınalma Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Kampus ANTALYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim