-
-
İhale Adı
ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
-
Sektör
Güvenlik Personel Hizmetleri
-
-
-
İhale Tarihi
22 Şubat 2013 10:00
-
İdare
SAMSUN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
-
-
-
Yayın Tarihi
24 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
SAM SUN İLİ K AM U H ASTAN EL ER B İR Lİ Ğİ
Genel Sekreterliğimiz ve bağlı Sağlık Tesislerinin Silahsız Özel Güvenlik Hizmetleri toplu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/7870
1-İda re nin
a) Adresi : Kadıköy Mh. Barış Bulv. No:199 55040 İlkadım/Samsun
b) Telefon ve faks numarası : 3623112500 - 3623112507
c) Elektronik Posta Adresi : ramazan4656@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde
bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Genel Sekreterliğimiz ve bağlı Sağlık Tesislerimizden Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi, Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Hastalıkları Hastanesi, Göğüs
b) Yapılacağı yer : Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi, Ağız ve Diş Hastalıkları
Hastanesi, Alaçam Devlet Hastanesi, Gazi Devlet Hastanesi, Bafra
Devlet Hastanesi, Terme Devlet Hastanesi, Lâdik Devlet Hastanesi,
Havza Devlet Hastanesi, Kavak Devlet Hastanesi ve Bafra Ağız ve Diş
Sağlığı Merkezi.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği - Kadıköy
Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/Samsun
b) Tarihi ve saati : 22.02.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesi; Özel Güvenlik (Silahsız) Personeli hizmet alımı için, 5188 Sayılı
Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun 5.Maddesi ile Kanunun uygulamasına ilişkin yönetmelik gereği, işin yapılmasına ilişkin olarak alınması zorunlu, İçişleri Bakanlığı tarafından verilen Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini vermeleri zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya
bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir
tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
1. Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
El Tipi Detektör 5 Adet,El Telsizi 15 Adet,El Feneri 5 Adet,Kelepçe ve kılıfı 30 Adet,Jop ve kılıfı 30
Adet,Düdük ve kordonu 30 Adet, Akıllı Kalem Güvenlik Kontrol Seti (Kurulumu dahil) 1 Adet
2.Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi
El Tipi Detektör 4 Adet,El Telsizi 15 Adet,El Feneri 19 Adet,Kelepçe ve kılıfı 19 Adet,Jop ve kılıfı 19
Adet,Düdük ve kordonu 19 Adet, Akıllı Kalem Güvenlik Kontrol Seti (Kurulumu dahil) 1 Adet,Işıldak 4 Adet
3.Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Hastalıkları Hastanesi
El Telsizi 3 Adet,El Feneri 3 Adet,Kelepçe ve kılıfı 5 Adet,Jop ve kılıfı 5 Adet,Düdük ve kordonu 5 Adet
4.Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi
El Tipi Detektör 2 Adet,El Telsizi 3 Adet,El Feneri 3 Adet,Kelepçe ve kılıfı 8 Adet,Jop ve kılıfı 8 Adet, Düdük ve kordonu 8 Adet,Akıllı Kalem Güvenlik Kontrol Seti (Kurulumu dahil) 1 Adet
5. Ağız ve Diş Hastalıkları Hastanesi
El Tipi Detektör 2 Adet,El Telsizi 3 Adet,El Feneri 3 Adet,Kelepçe ve kılıfı 12 Adet,Jop ve kılıfı 12
Adet,Düdük ve kordonu 12 Adet
6. Alaçam Devlet Hastanesi
El Tipi Detektör 1 Adet,El Telsizi 2 Adet,El Feneri 2 Adet,Kelepçe ve kılıfı 4 Adet,Jop ve kılıfı 4 Adet,Düdük ve kordonu 4 Adet,Işıldak 2 Adet
7.Gazi Devlet Hastanesi
El Tipi Detektör 10 Adet,El Telsizi 25 Adet,El Feneri 15 Adet,Kelepçe ve kılıfı 45 Adet,Jop ve kılıfı 45
Adet,Düdük ve kordonu 45 Adet, Akıllı Kalem Güvenlik Kontrol Seti (Kurulumu dahil) 1 Adet,Işıldak 10 Adet
8.Bafra Nafiz Kurt Devlet Hastanesi
El Tipi Detektör 2 Adet,El Telsizi 8 Adet,El Feneri 5 Adet,Kelepçe ve kılıfı 13 Adet,Jop ve kılıfı 13
Adet,Düdük ve kordonu 13 Adet,Işıldak 1 Adet
9.Terme Devlet Hastanesi
El Tipi Detektör 3 Adet,El Telsizi 5 Adet,El Feneri 5 Adet,Kelepçe ve kılıfı 5 Adet,Jop ve kılıfı 5 Adet,Düdük ve kordonu 15 Adet,Işıldak 5 Adet,Araç altı arama aynası 1 Adet
10.Ladik Devlet Hastanesi
El Tipi Detektör 1 Adet,El Telsizi 2 Adet,El Feneri 1 Adet,Kelepçe ve kılıfı 2 Adet,Jop ve kılıfı 2 Adet,Düdük ve kordonu 4 Adet,Işıldak 1 Adet
11.Havza Devlet Hastanesi
El Tipi Detektör 1 Adet,El Telsizi 2 Adet,El Feneri 2 Adet,Kelepçe ve kılıfı 6 Adet,Jop ve kılıfı 6 Adet,Düdük ve kordonu 6 Adet,Işıldak 1 Adet
12. Kavak Devlet Hastanesi
El Tipi Detektör 1 Adet,El Telsizi 2 Adet,El Feneri 2 Adet,Kelepçe ve kılıfı 4 Adet,Jop ve kılıfı 4 Adet,Düdük ve kordonu 4 Adet,Işıldak 1 Adet
13. Bafra Ağız Diş Sağlığı Merkezi
El Tipi Detektör 1 Adet,El Telsizi 2 Adet,El Feneri 2 Adet,Kelepçe ve kılıfı 6 Adet,Jop ve kılıfı 6 Adet,Düdük
ve kordonu 6 Adet,Işıldak 1 Adet
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Personel çalıştırılmasına dayalı (silahlı ve/veya silahsız) her türlü güvenlik ve/veya koruma hizmetleri işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. Tanımı yapılan işler ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilebilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İli Kamu
Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Samsun Sağlık Kurumları 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Samsun Merkez Şubesi İBAN: TR370001000222625353395001 Nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin öde me dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/Samsun adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Kişi Sayısı |
Süre |
Birim |
Bafra Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Özel Güvenlik Personeli |
6 |
9 |
işçi x ay |
Özel Güvenlik Personeli (Asgari ücret alan personel) |
115 |
9 |
işçi x ay |
Özel Güvenlik Personeli (Asgari ücretin üzerinde % 5 fazla alan personel) |
47 |
9 |
işçi x ay |
Özel güvenlik Personelleri Mali Sorumluluk Sigortası |
168 |
9 |
işçi x ay |
Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (Asgari ücret alan personel) |
|
837 |
gün |
Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (Asgari ücretin üzerinde % 5 fazla alan personel) |
|
243 |
gün |