• İhale No
    2011/169105
  • İhale Adı
    ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Güvenlik Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Kasım 2011 10:00
  • İdare
    Alanya Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    27 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı A la ny a Dev let H a st a nesi
2012-2013 Yılları Özel Güvenlik hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/169105
1-İd arenin
a) Adresi : Fığla Mah.Alanya/Antalya b) Telefon ve faks numarası : 2425122900 - 2425122900 c) Elektronik Posta Adresi : alanyadevlet@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hizmetin a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Hizmet Personeli Alanya Devlet Hastanesi poliklinik, servislerde ve
hastane bahçesinde görevlendirecektir.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Alanya Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Bürosu Fığla
Mah.Alanya/Antalya
b) Tarihi ve saati : 18.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1-5188 sayılı kanun gereğince İçişleri Bakanlığı` ndan alınacak olan "Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin
Belgesi" ve
2-Özel Güvenlik mali Sorumluluk Sigortası.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Ekipmanlar:
Firma işin ifası sırasında aşağıda özellikleri belirtilen demirbaş malzemeleri hastanemizde bulundurmak
zorundadır.
a) 7 Adet El Telsizi: Kullanılacak telsizlerin kanal taramalı, röleli ve simplex görüşmeye uygun olmalıdır. Yerli üretimleri için TSE, yabancı üretimler için CE belgesi olmak zorundadır. Telsizler hastane binası içinde ve bahçesinde her yerden iletişimi sağlayacak şekilde olacaktır. Yüklenici, idarenin gerekli gördüğü durumlarda iletişim kurması için, idareye bu telsizlerin 3 adedini verecek, sözleşme sonunda geri alacaktır. Telsiz
sisteminin kurulması, kullanılması ve işletilmesinden tamamen yüklenici sorumlu olup, bu işlemlerle ilgili olarak idareden herhangi bir ücret talep etmeyeceği gibi, sözleşmenin imzalanmasından sonra en fazla 30 (otuz) gün içinde telsiz kullanımı ile ilgili olarak makamlardan onay alındığını belgelemek zorundadır.
b) 2 Adet El Tipi Metal Detektörü: Kalite Standart Belgesi olmak zorundadır.
15 Adet Bekçi Tipi El Feneri : Kalite Standart Belgesi olmak zorundadır. c) 15 Adet Metal Kelepçe : Kalite Standart belgesi olmak zorundadır.
d) 15 Adet Bekçi Düdüğü : Kalite Standart belgesi olmak zorundadır. e) 15 Adet Jop : Kalite Standart belgesi olmak zorundadır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel sektörde gerçekleştirilen tek sözleşmeye bağlı Özel Güvenlik personeli hizmet işleri benzer işlerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Alanya Devlet Hastanesi
Baştabipliği Satın Alma Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Alanya Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Bürosu adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her
bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
ÖZEL GÜVENLİK PERSONELİ 15,00 24 KİŞİ
ÖZEL GÜVENLİK PERSONELİ FAZLA ÇALIŞMA (2012-2013 yılları için 14,5+14,5=29 gün Ulusal bayram ve genel resmi tatil günleri) 6,00 29 KİŞİ